اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بی مادر با نقش + داستان و عکس ها

0

اسامی بازیگران “فیلم بی مادر″ با نقش، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی فاطمی و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح و علی اوجی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. فیلم بی مادر که بتازگی ساخت آن آغاز است، قرار است به زودی به صورت آنلاین و عمومی اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران با نقش ها و داستان بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بی مادر با نقش + داستان و عکس ها

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بی مادر با نقش + داستان و عکس ها

“فیلم بی مادر″، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی فاطمی و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح و علی اوجی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. فیلم بی مادر که بتازگی ساخت آن آغاز است، قرار است به زودی به صورت آنلاین و عمومی اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران با نقش ها و داستان بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان

فیلم “بی مادر” روایتگر داستان متفاوتی در ژانر اجتماعی‌ست در “کانون فیلم نسیم” تولید می‌شود. در صورت فراهم بودن شرایط اولین حضور این فیلم در چهلمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود.

خلاصه داستان فیلم بی مادر

هنوز جزئیات بیشتری از داستان این فیلم منتشر نشده است که به محض انتظار در این بخش از مطلب قرار خواهد گرفت. گفتنی است سید مرتضی فاطمی کارگردان این فیلم، بیش از این سریالهایی چون اختیاریه، شرایط خاص و ۱۸۰ درجه در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران فیلم بی مادر به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم بی مادر به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: سیدمرتضی فاطمی، تهیه‌کنندگان: محمدرضا مصباح، علی اوجی، سرمایه‌گذار: صالح موذن‌زاده، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، تدوین: بهرام دهقان، محمد نجاریان، طراح صحنه: سهیل دانش اشراقی، طراح گریم: محمود دهقانی، صدابردار: بابک اردلان، طراح لباس: گلناز گلشن، مدیرتولید: محمد حیدرقلی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: روزبه سجادی حسینی، منشی صحنه: محسن بهاری، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر تدارکات: سجاد نوری، طراح صحنه: سهیل دانش اشراقی، طراح گریم: محمود دهقانی، صدابردار: بابک اردلان، طراح لباس: گلناز گلشن، مدیرتولید: محمد حیدرقلی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: روزبه سجادی حسینی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: محمد برادران، عکاس: مریم رضوی، فیلمبردار پشت صحنه: شهیار کبیری، عکاس: مریم رضوی، مدیر روابط عمومی: زهرا دمزآبادی.

نظرات