بیوگرافی قاسم گلی کمدین قدیمی و همسر و دخترش + عکس درگذشت و آثار و خانواده

13

بیوگرافی قاسم گلی بازیگر و کمدین قدیمی قبل از انقلاب و همسر و دخترش ساحل + عکس درگذشت و سوابق و آثار هنری از لاله زار تا آمریکا و همکاری با تلویزیون حمید شب خیز همراه با علت فوت و علت درگذشت قاسم گلی در سن ۷۷ سالگی در ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ بر اثر بیماری و ماجرای ازدواج و همسرش و دخترش ساحل و فرزندانش در ادامه در زندگینامه کامل قاسم گلی با عکس از جوانی تا درگذشت را از مجله حرف تازه دانلود کنید.

بیوگرافی قاسم گلی کمدین قدیمی و همسر و دخترش + عکس درگذشت و آثار و خانواده

بیوگرافی قاسم گلی

قاسم گلی, متولد ۱۳۲۳ در مشهد, بازیگر تئاتر و نمایشنامه های رادیویی و اولین کمدین ایرانی قبل از انقلاب بود که در ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در سن ۷۷ سالگی بر اثر بیماری و ایست قلبی در آمریکا درگذشت. او بیشتر برای اجرای طنز و برنامه کمدی گلی شو در تلویزیون کانال حمید شبخیز معروف شد.

سوابق هنری

مرحوم گلی یکی از بازیگران و کمدین های معروف و قدیمی قبل از انقلاب بود که کارش را از تئاتر آغاز کرد و کم کم وارد رادیو شد و در بخش نمایشنامه خوانی و بازیگری در نمایش های رادیویی مشغول بکار شد. او سابقه کار در شهر مشهد و در لاله زار تهران را دارد.

زندگینامه و زندگی شخصی قاسم گلی بازیگر و کمدین

مهاجرت از ایران

قاسم گلی همزمان با پیروزی انقلاب مانند دیگر چهره های هنری و موسیقی قبل از انقلاب ایران را به مقصد آمریکا ترک و تا اخر عمر ساکن امریکا بود. او پس از مهاجرت بعد از آشنایی حمید شب خیز در تلویزیون او به عنوان مجری و کمدین، بخشی از برنامه ها را اجرا کرد. او برنامه گلی شو را از تلویزیون ایران اجرا می کرد که طرفداران زیادی داشت.

علت فوت و علت درگذشت قاسم گلی

ازدواج و همسر قاسم گلی کیست

ایشان سال ها پیش ازدواج کرده و یک دختر به نام ساحل دارد و دارای نوه نیز می باشد. از زندگی شخصی و تعداد فرزندان و یا ازدواج ها و اطلاعاتی از همسرش خبری منتشر نشده است.

مدتی شهناز تهرانی بازیگر قدیمی را همسر وی معرفی کردند که صحت ندارد.

ایشان مدتی پیش نوه ۱۵ ساله خود را از دست داد.
قاسم که به این پسر نوجوان بسیار مهربان و خستگی ناپذیر و ورزشکار علاقه خاصی داشت و بقولی همه سالهای زندگی او کنارش بود بدنبال یک حادثه رانندگی، او را از دست داد.

 

عکس های قاسم گلی مجری گلی شو

توصیه قاسم گلی به بازیگران جوان

قاسم گلی درباره وضعیت هنرمندان و بازیگران اونور آبی گفته: وضیعت امروز هنرمندن در خارج از کشور به خصوص در آمریکا به دلیل وجود دسته بندی ها مختلف هنری نا به سامان می باشد و برنامه ها فقط در دست عده ای از برنامه گذاران تهیه و اجرا می گردد، همین امر باعث ایجاد مشکلات شده است.

به همین دلیل به تمامی جوانان هنرمند که قصد سفر و ادامه فعالیت هنری خود در اروپا و یا آمریکا را دارند توصیه می کنم در ایران به فعالیت خود ادامه بدهند و وطن را به تصورات خیالی خود در کشور های دیگر ترک نکنند، زیرا جوانان می توانند در ایران بهتر از هر جای دیگر استعدادهای خود را نمایان کنند.

علت فوت و علت درگذشت قاسم گلی

قاسم گلی مرد خنده ها و شادی صحنه ها بر اثر ایست قلبی و بیماری در ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در لس آنجلس درگذشت. او این اواخر وی کم کار شده بود و در نهایت با ایست قلبی چشم از جهان فرو بست.

13 دیدگاه در “بیوگرافی قاسم گلی کمدین قدیمی و همسر و دخترش + عکس درگذشت و آثار و خانواده

  1. ناشناس گفت:

    روحش همیشه شاد

  2. سعید گفت:

    برنامه هاش تو ماهواره خیلی جذاب و شاد بود . خدایش رحمت کند کاش بودی و برنامه اجرا میکردی

  3. محسن گفت:

    شاد وپرانرژی

  4. محسن گفت:

    خیلی عالی وپر انرزی بودن ایشون

  5. محسن گفت:

    همیشه شاد و پر انرژی

  6. یه بنده خدا گفت:

    همیشه شاد

  7. محسن گفت:

    همیشه شاد

  8. محسن گفت:

    خیلی عالی

  9. یک بنده خدا گفت:

    خدا رحمت ش کنه

  10. یه بنده خدا گفت:

    من ک ندیدمش ولی روحش شاد یادش گرامی

  11. یک بنده خدا گفت:

    من که ندیدمش ولی خدابیامرز دش روحش شاد

  12. یه بنده خدا گفت:

    سلام بنده که ندیدمش .ولی خدابیامرزدش.روحش شاد ویادش گرامی

  13. گولیت گفت:

    روحش شاد یادش گرامی

نظرات