بازیگر نقش فریبا در فیلم علفزار کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی بدون گریم

0

صدف اسپهبدی بازیگر نقش فریبا در فیلم علفزار کیست؟ + بیوگرافی صدف اسپهبدی بازیگر نقش فریبا در فیلم سینمایی علفزار همراه با عکس های بدون گریم و واقعی صدف اسپهبدی و جدید اینستاگرامی و همسرش تا جنجال کاهش وزن ۲۵ کیلوگرمی برای بازی در فیلم علفزار و حضور در جشنواره فجر ۱۴۰۰ در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید

بازیگر نقش فریبا در فیلم علفزار کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی بدون گریم

بازیگر نقش فریبا در فیلم علفزار کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی بدون گریم

مجله حرف تازه – صدف اسپهبدی بازیگر نقش فریبا در فیلم علفزار متولد ۱۵ بهمن در تهران است. او یکی از بازیگران تئاتری است که با بازی در فیلم کوتاه راحانا در نقش دختر تک تیراندار و فیلم علفزار به شهرت رسید. برخی کاربران معتقد هستند که او شباهت زیادی به لیلا اوتادی دارد.

بازیگر نقش فریبا در فیلم علفزار کیست

سوابق هنری

خانم اسپهبدی بازیگری را از تئاتر از دوران دانشجویی آغاز کرده و تاکنون در نمایش هایی چون “مرده شور ” ، فیلم کوتاه روشنایی‎ به کارگردانی محمد جواد گرزین و محسن حمزه و نمایش چیزی شبیه به زندگی و همچنین فیلم کوتاه راحانا به کارگردانی کاظم دانشی ، فيلمي به نام “مادرانه” با موضوع ٨ سال دفاع مقدس به کارگردانی اميد توتونچي … حضور داشته است.

او برای اولین بار با بازی در سریال تلویزیونی سفر در خانه در سال ۹۶ وارد قاب تلویزیون شد و سپس، برای ایفای نقش در سریال تلویزیونی «دل دار» دعوت و فیلم لاتاری به همکاری شد‌.

بیوگرافی بازیگر نقش فریبا در فیلم علفزار

بیوگرافی بازیگر نقش فریبا در فیلم علفزار

صدف اسپهبدی بازیگر فیلم سینمایی علفزار درباره نحوه آشنایی خود با گروه فیلم علفزار گفت: من پیش از این چندین کار کوتاه برای کاظم دانشی کارگردان بازی کرده بودم. وی برای فیلم علفزار از من درخواست کرد تا وزنم را کاهش دهم تا شاید مرا برای این نقش انتخاب کنند، من نیز چندین ماه تلاش خود را انجام دادم و سعی کردم از نزدیک با معتادان واقعی برخورد داشته باشم و سرانجام با کاهش ۲۵ کیلویی وزنم بتوانستم گروه را مجاب کنم که برای کاراکتر فریبا مناسب هستم.

صدف اسپهبدی بازیگر فیلم سینمایی علفزار

اسپهبدی در پاسخ به این سوال که چگونه با وجود اینکه مادر نیستید توانستید از عهده این نقش برآیید گفت: خب یکی از قسمت‌های سخت ماجرا به غیر از اعتیاد کاراکتر فریبا همین مادر بودن نقش بود ولی از آنجایی که جو پشت صحنه دوست داشتنی بود و گروه با هم همدل بودند و مخصوصا رابطه من با آدرینا توشه که نقش دخترم را ایفا می‌کرد، ما ذره‌ای مشکل برای درآوردن نقش نداشتیم و این حس نا خودآگاه به وجود آمد و خدا را شکر که توانستیم آن را منتقل کنیم.

ببوگرافی بازیگر نقش فریبا در فیلم علفزار

ماجرای کاهش ۲۵ کیلویی وزن

وی در خصوص سختی کاهش وزن خود نیز گفت: این کار برایم بسیار دشوار بود اما توانستم طی ۸ ماه هر طور که شده این کار را انجام دهم و نقش را آنقدر دوست داشتم که برایش چنین کاری را انجام دهم.

کاهش وزن 25 کیلوگرمی صدف اسپهبدی برای بازی در فیلم علفزار

بهرام رادان، تهیه کننده فیلم علفزار در ادامه گفت:

“نقش «فریبا» در فیلم‌نامه نقش مهمی بود و جای کار داشت، من خانم اسپهبدی را نمی‌شناختم و آقای کاظمی گفتند ایشان رو میشناسند و در فیلم کوتاه باهاشون کار کردند و ایشون رو در نظر داشتند. بالاخره قرار شد، یک روز ایشان را ببینیم و روزی که خانم اسپهبدی از در وارد شدند، از آن‌جایی که چیزی در حدود ۲۵ کیلو وزن کم کرده بودند، من فکر کردم هر بازیگر دیگری هم باشد، باید شبیه آن زمان ایشان شود. به نظر من درخشان بودند و بهشون خسته نباشید می‌گم”

همه بازیگران این فیلم بسیار خوب عمل کردند، اما باید بگویم صدف اسپهبدی برای رسیدن به این نقش ۲۵ کیلو وزن خود را کاهش داده بود.

نظرات