بیوگرافی صدف اسپهبدی بازیگر و همسرش + عکس های خانوادگی و آثار و اینستاگرام

1

بیوگرافی صدف اسپهبدی بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فجر | عکسهای صدف اسپهبدی صدف اسپهبدی بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فجر شد. صدف اسپهبدی, متولد ۱۵ بهمن در تهران، مجری تلویزیون و بازیگر تئاتر و سینما اهل ایران است. در ادامه بیوگرافی صدف اسپهبدی بازیگر فیلم علفزار و همسرش + عکس های خانوادگی و آثار و اینستاگرام صدف اسپهبدی بازیگر فیلم علفزار بهرام رادان همراه با زندگینامه و زندگی شخصی و هنری و همسر و خانواده و پدر و مادر و سن و تولد و صدف اسپهبدی ویکی پدیا و کیست و همه پیز درباره این بازیگر را در ادامه از مجله حرف تازه دانلود کنید.

بیوگرافی صدف اسپهبدی بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فجر | عکسهای صدف اسپهبدی

 

بیوگرافی صدف اسپهبدی بازیگر و همسرش + عکس های خانوادگی و آثار و اینستاگرام

بیوگرافی صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی, متولد ۱۵ بهمن در تهران، مجری تلویزیون و بازیگر تئاتر و سینما اهل ایران است، او از جمله بازیگران نوظهور و تازه کار ایرانی است که بیشتر در تئاتر فعالیت دارد و با بازی در فسل کوتاه راحانا و فیلم علفزار به مخاطبان معرفی شد و به شهرت رسید

زندگی شخصی صدف اسپهبدی بازیگر

خانواده صدف اسپهبدی

در خانواده کم جمعیت و چهار نفره در تهران به دنیا امده و یک خواهر به نام ملیکا دارد که دنداپزشک است و مدتی نیز در عرصه بازیگری فعالیت داشته است.

عکس صدف و مادرش

عکس های خانوادگی صدف اسپهبدی بازیگر فیلم علفزار

ازدواج و همسرش

ایشان در حال مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

سوابق بازیگری

خانم اسپهبدی بازیگری را از تئاتر از دوران دانشجویی آغاز کرده و تاکنون در نمایش هایی چون “مرده شور ” و نمایش چیزی شبیه به زندگی به تهیه کنندگی محسن حمزه و کارگردانی محمد جواد گرزین و محسن حمزه و … بازی کرده است.

او برای اولین بار با بازی در سریال تلویزیونی سفر در خانه در سال ۹۶ وارد قاب تلویزیون و کار تصویری شد و پس از درخشش در این سریال، برای ایفای نقش در سریال تلویزیونی «دل دار» دعوت به همکاری شد‌.

در واقع سریال سفر در خانه و دل دار از مهمترین آثار صدف اسپهبدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

او در سریال سفر در خانه به کارگردانی بهمن گودرزی در کنار بازیگرانی نظیر حسن پورشیرازی، امیر نوری، نسرین مقانلو و علی مسعودی و فیلم کوتاه روشنایی‎ به کارگردانی محمد جواد گرزین و محسن حمزه … خوش درخشید.

فیلم ها و سریال های صدف اسپهبدی

«اسپهبدی» در سینما نیز کار کرده است. او در فیلم «لاتاری» به عنوان «بازیگر» در نقش متشی دفتر سامی حضور داشته است.
اگرچه نقش اصلی را تاکنون در آثار و کارنامه هنری خود بازی نکرده، اما همین جای کار بسیار عالی ظاهر شده و مشخص است که یکی از بازیگران اینده دار و با استعداد کشورمان می باشد.

درخشش با فیلم کوتاه راحانا

بیشترین شهرت و برجسته ترین کار بازیگری خانم اسپهبدی ایفای نقش در فیلم کوتاه راحانا است که از دید مخاطبان بهترین بازی را در این فیلم داشته است.

او نقش دختر تک تیرانداز سوری به نام راحانا را بازی می کند که سعی می کند با کمک چند چریک شهر سقوط کرده ای را تخلیه کند.
راحانا به کارگردانی کاظم دانشی با بازی علیرضا مهران. پوریا قاسمی پور. صدف اسپهبدی. حسین ولی زاده. علی سنگینی. عبدالرضا آشتیانی می باشد.

صدف اسپهبدی در فیلم راحانا

مجری تلویزیون

وی تجربه اجرا و مجریگری در تلویزیون را در کارنامه هنری خود دارد و تاکنون اجرای برنامه همیشه خونه در شبکه آموزش در کنار فرهاد جم را بر عهده داسته است.

بازیگر فیلم علفزار در جشنواره فجر

اسپهبدی در جدیدترین کار هنری خود در فیلم علف زار به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان بازی کرده است.

فیلم سینمایی «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی در دومین روز از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برای اهالی رسانه به نمایش درآمد و پس از آن، نشست خبری فیلم با حضور عوامل و بازیگران در سالن اصلی برج میلاد برگزار شد.

صدف اسپهبدی، نقش «فریبا» را در این فیلم علفزار بازی می‌کند درباره نحوه آشنایی خود با گروه فیلم علفزار گفت: من پیش از این چندین کار کوتاه برای کاظم دانشی کارگردان بازی کرده بودم.

صدف اسپهبدی در فیلم علفزار

وی برای فیلم علفزار از من درخواست کرد تا وزنم را کاهش دهم تا شاید مرا برای این نقش انتخاب کنند، من نیز چندین ماه تلاش خود را انجام دادم و سعی کردم از نزدیک با معتادان واقعی برخورد داشته باشم و سرانجام با کاهش ۲۵ کیلویی وزنم بتوانستم گروه را مجاب کنم که برای کاراکتر فریبا مناسب هستم.

بیوگرافی صدف اسپهبدی بازیگر

صفحه اینستاگرام صدف اسپهبدی

پیج رسمی این بازیگر جوان را با نشانی sadafespahbodi در اینستاگرام دنبال کنید و عکس ها و تصاویر شخصی و جدید او را در کنار خانواده اش مشاهده کنید.

عکس های جدید شخصی صدف اسپهبدی

عکس های جدید اینستاگرام صدف اسپهبدی

عکس صدف اسپهبدی و خواهرش

 

1 دیدگاه در “بیوگرافی صدف اسپهبدی بازیگر و همسرش + عکس های خانوادگی و آثار و اینستاگرام

  1. یه همکار گفت:

    سایت شمانیوز بیوگرافی صدف اسپهبدی رو از شما کپی کرده
    واقعا متاسفم برای سایت های بی اخلاق که کپی میکنن و منبع خودشون رو میزنن
    نوشته به گزارش شمانیوز!!!!!!!
    در صورتیکه من اولین بار بیوگرافی صدف اسپهبدی را در حرف تازه دیدم

نظرات