فیلم کامل / ماجرای فیلم جنجالی سیلی هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش و واقعیت ماجرا را ببینید

1

فیلم کامل / ماجرای فیلم جنجالی سیلی هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش را ببینید که این اتفاق در جریان بازی ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه آزادی رخ داده است. در ادامه فیلم کامل با حواشی و جنجال ها تا واقعیت فیلم کامل سیلی هوادار پرسپولیس به حمید سجادی وزیر ورزش و حواشی فیلم سیلی خوردن حمید سجادی از هوادار پرسپولیس را بخوانید

فیلم کامل / ماجرای فیلم جنجالی سیلی هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش و واقعیت ماجرا را ببینید

فیلم سیلی هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش و واقعیت ماجرا را ببینید

۷ بهمن ۱۴۰۰ در جریان بازی ایران و عراق از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درگیری و تشنجی هنگام ورود حمید سجادی وزیر ورزش روی سکوهای ورزشگاه آزادی در جایگاه تماشاچیان رخ داد. ساعاتی بعد کلیپ و فیلمی منتسب به سیلی هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش در شبکه های مجازی منتشر کرد که در زیر این ویدئو را ببنید:

طرفداری نوشت: در پی پخش فیلم کوتاهی از حضور حمید سجادی روی سکوهای ورزشگاه آزادی و تشنجی که در حضور وزیر ورزش روی سکوها ایجاد شد، عده‌ای در ورزشگاه شایعه کردند وزیر ورزش از یک هوادار پرسپولیس سیلی خورده است. این شایعه در کانال های تلگرامی پیچید و به برخی سایت‌های خبری نیز راه یافت

وزارت ورزش درباره فیلم سیلی زدن هوادار پرسپولیس به حمید سجادی ورزش ورزش گفت: ساختگی است و آن هوادار روی پله ها لیز خورد و تعادلش را از دست داد و برای ماموران سوتفاهم پیش آمد که قصد آسیب رساندن به نفرات کناری اش را داشته

محمد یعقوبی، یکی از مدیران با سابقه مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص گفت: ماجرای سیلی زدن به صورت وزیر ورزش ساختگی است و اصلاً هیچ یک از هواداران پرسپولیس هیچ برخوردی با دکتر حمید سجادی نداشتند. من چند ردیف بالاتر از دکتر سجادی و همراهانش ایستاده بودم و در آن لحظه ای که فیلم آن در فضای مجازی پخش شد، چند ردیف پایین تر از محل استقرار دکتر سجادی، بین تماشاگران درگیری مختصری رخ داد و یک هوادار روی پله ها لیز خورد و تعادلش را از دست داد. برای ماموران سوتفاهم پیش آمد که این هوادار قصد آسیب رساندن به نفرات کناری اش را داشته و خیلی زود با دخالت ماموران غائله خاتمه پیدا کرد.

فیلم سیلی خوردن حمید سجادی از هوادار پرسپولیس

وقتی حمید سجادی همراه شهاب عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال و مخبر، معاون اول رئیس جمهور به جمع هواداران فوتبال رفت و روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشست، چند ردیف پایین تر از محل نشستن وزیر روی سکوها، تنش پیش آمد و در پی انتشار فیلم این تشنج و تنش روی سکوهای ورزشگاه، شایعه شد یکی از هواداران پرسپولیس به صورت وزیر ورزش سیلی زده است اما مسئولان وزارت ورزش با تکذیب این شایعه اعلام کردند درگیری رخ داده روی سکوها هیچ ارتباطی به شخص وزیر نداشت.

همچنین ببینید: ماجرا و علت درگیری مهدی هاشمی کشتی گیر با مامور نیروی انتظامی +عکس و فیلم 

محمد یعقوبی، یکی از مدیران با سابقه مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص گفت: ماجرای سیلی زدن به صورت وزیر ورزش ساختگی است و اصلاً هیچ یک از هواداران پرسپولیس هیچ برخوردی با دکتر حمید سجادی نداشتند. من چند ردیف بالاتر از دکتر سجادی و همراهانش ایستاده بودم و در آن لحظه ای که فیلم آن در فضای مجازی پخش شد، چند ردیف پایین تر از محل استقرار دکتر سجادی، بین تماشاگران درگیری مختصری رخ داد و یک هوادار روی پله ها لیز خورد و تعادلش را از دست داد. برای ماموران سوتفاهم پیش آمد که این هوادار قصد آسیب رساندن به نفرات کناری اش را داشته و خیلی زود با دخالت ماموران غائله خاتمه پیدا کرد. اگر فیلم را با دقت ببینید جایی که این درگیریها پیش می آید چند ردیف و چند متر با محلی که وزیر ورزش کنار معاون اول رئیس جمهور و رییس فدراسیون فوتبال نشسته است، فاصله دارد.

به گفته یعقوبی، مردم و اهالی فوتبال رفتار بسیار خوبی با وزیر ورزش و همراهانش داشتند و هیچ یک از این شایعه هایی که در کانال های تلگرامی پخش شده و متاسفانه به برخی سایت های خبری هم راه یافته، صحت ندارد.

تکذیبه وزارت ورزش

وزارت ورزش هم روز جمعه در بیانیه ای نوشت: شب گذشته خبر و فیلمی مبنی بر اینکه« هنگام ورود دکتر سیدحمید سجادی به ورزشگاه آزادی، یکی از هواداران پرسپولیس ناراحتی خود را از شرایط این باشگاه با سیلی به صورت وزیر ورزش و جوانان نشان داد»، منتشر شده که روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان قویا این موضوع را تکذیب کرده و اعلام می کند، تماشاگران فهیم حاضر دراستادیوم آزادی در کمال احترام جناب آقای مخبر و دکتر سیدحمید سجادی را درکنارخود پذیرا شده و معاون اول رییس جمهوری، وزیر ورزش و جوانان به همراه هواداران فوتبال به تشویق تیم ملی پرداختند.

انتصاب چنین شایعاتی به باشگاه وزین فرهنگی ورزشی پرسپولیس که اخلاق مدارترین طرفداران را دارد، در شبی که مردم شریف ایران و ورزش دوست کشورمان و مسوولان خدوم کشور با صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی شادترین لحظات را تجربه می کنند، مبنایی جز تخریب این باشگاه ندارد.

از مردم آگاه و ورزش دوست کشورمان درخواست میگردد فارغ از رنگها ، آبی یا قرمز با پرهیز از چنین شایعاتی، جشن تاریخ سازی جوانان ملی پوش کشورمان را با نگاه قدرشناسانه ، هرچه باشکوه تر برگزار کنند.

1 دیدگاه در “فیلم کامل / ماجرای فیلم جنجالی سیلی هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش و واقعیت ماجرا را ببینید

  1. لنگ گفت:

    لنگیای وحشی، اینا کلا … و بی بابا شدن.دست خودشون نیست

نظرات