بیوگرافی ساناز طاهری و همسرش از بازیگری تا دندانپزشکی + اینستاگرام و عکس های جدید

0

بیوگرافی ساناز طاهری و همسرش از بازیگری تا دندانپزشکی + اینستاگرام و عکس های جدید

ساناز طاهری بازیگر و دندانپزشک که بازی او را در سریال کلاه پهلوی با نقش آفاق دیدیم، را بهتر بشناسید‌
ما در مجله حرف تازه بیوگرافی کامل ساناز طاهری بازیگر همراه با زندگی شخصی و هنری و تصاویر جدید و اخبار جدید و کجاست و آثار فیلم و سریال و پیج اینستاگرام ساناز طاهری را برای شما آماده کردیم.

بیوگرافی ساناز طاهری و همسرش از بازیگری تا دندانپزشکی + اینستاگرام و عکس های جدید ساناز طاهری

بیوگرافی ساناز طاهری

ساناز طاهری, بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون و دندانپزشک ،دارای مدرک دندانپزشکی است که زمان ایفای نقش در سریال کلاه پهلوی دانشجوی رشته دندانپزشکی بوده و در سریال کلاه پهلوی به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی ساناز طاهری بازیگر نقش آفاق در سریال کلاه پهلوی و همسرش با عکس های جدید ساناز طاهری

ورود به بازیگری

وی کاملا اتفاقی از سال ۸۵ وارد بازیگری شده و اولین نقش خود را در سریال کلاه پهلوی به کارگردانی ضیاالدین دری بازی کرده است. او بدون هیچ سابقه بازیگری و بر اساس اتفاق برای نقش آفاق انتخاب شده و به جمع بازیگران اضافه شد.

ساناز طاهری در همان دوران در حال تحصیل در رشته دندانپزشکی بود و درباره ادامه بازیگری گفته: اكنون در رشته دندانپزشكی مشغول تحصیل هستم و اگر به درسم لطمه نزند، دوست دارم پیشنهادهایی كه طولانی نباشد را قبول كنم.

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکسهای نگین محسنی بازیگر نقش بلانش در کلاه پهلوی 

زندگی شخصی ساناز طاهری بازیگر نقش آفاق در سریال کلاه پهلوی

بازیگر نقش آفاق در سریال کلاه پهلوی

خانم طاهری درباره نحوه ورود به بازیگری و سریال کلاه پهلوی گفته: در سال ۸۵ بود كه برای دیدن یكی از دوستانم به پشت صحنه این مجموعه رفتم و به طور اتفاقی با ضیاءالدین دری، کارگردان سریال ملاقات كردم و او پیشنهاد بازی در نقش آفاق را داد.

آقای دری معتقد بود كه چهره من به شخصیت آفاق شباهت زیادی دارد و از این رو من هم كه به بازیگری علاقه‌مند بودم، پیشنهاد بازی را پذیرفتم.

عکس های جدید ساناز طاهری بازیگر سریال کلاه پهلوی

پیش از این هرگز تجربه بازیگری نداشتم و هیچ دوره‌ای هم ندیده بودم وقتی هم كه به پروژه كلاه پهلوی اضافه شدم فرصت دوره دیدن نبود در واقع به صورت یك آماتور وارد كار شدم؛ از طرفی چون همه بازیگران پیشكسوت بودند خیلی استرس داشتم اما كارگردان با صبر و حوصله‌ای كه داشت، آنطور كه می‌خواست از من بازی می‌گرفت.

بیوگرافی ساناز طاهری بازیگر نقش آفاق در سریال کلاه پهلوی و همسرش با عکس های جدید ساناز طاهری

عکس های جدید ساناز طاهری بازیگر

بازی در مجموعه كلاه پهلوی سال ۸۵ به من پیشنهاد شد و من سال ۸۷ مقابل دوربین رفتم و اینطور نبود كه هر روز سركار باشم البته سال ۸۸ حدود ۳ ماه كامل در شهرستان ساوه بودیم و لوكیشن های – مكان- مسجد و امامزاده و خانه میرزا رضا را می گرفتیم و آخرین سكانس بازیم هم سال ۸۹ در شهرك سینمایی ضبط شد.

عکس های اینستاگرام ساناز طاهری بازیگر

صفحه اینستاگرام ساناز طاهری

پیج به نام ایشان در شبکه اجتماعی اینستاگرام یافت نشد، اگر از صفحه شخصی وی اطلاعی دارید با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

نظرات