دستگاه ارده گیری | عرضه انواع دستگاه ارده گیری سنگی و صنعتی

0

دستگاه ارده گیری از کجا تهیه کنیم؟ بکردانه نام گروه تولیدی است که در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی چون دستگاه های روغن گیری و دستگاه های روغن کشی پرس سرد و… فعالیت دارد. این گروه تولیدی یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه های روغن گیری در سطح کشور است. بکردانه یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه ارده گیری است. اگر به دنبال تهیه دستگاه‌های ارده گیری هستید اما اطلاعات جامعی در خصوص این دستگاه‌های درآمدزا ندارید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

با افزایش مصرف مواد غذایی غیرفرآوری شده و بدون افزودنی‌های مجاز، تقاضای مواد غذایی که در معرض چشم مشتری تهیه می‌شوند افزایش چشمگیری پیدا کرده است، به عنوان مثال فروشگاه‌ های روغن گیری که علاوه بر روغن دیگر مواد غذای مغذی را از جمله انواع کره‌ های گیاهی و ارده تهیه می‌کنند، در حال حاضر مشتری‌های همیشگی خود را دارند. این فروشگاه‌های مواد غذایی به دستگاه‌های پیشرفته‌ ای مجهز هستند که مهم ‌ترین آن‌ها دستگاه ارده گیری است. دستگاه ارده گیری دستگاهی پیشرفته است که برای تهیه ارده مورد استفاده قرار می‌گیرد. گروه تولیدی بکردانه با تولید انواع دستگاه ‌های ارده گیری و ارسال این دستگاه‌های تخصصی به سراسر ایران در نظر دارد، تحولی چشمگیر در مواد غذایی بهداشتی و مغذی ایجاد کند.

 دستگاه ارده گیری

انواع دستگاه‌های ارده گیری

گروه تولیدی بکردانه توانسته است با شناسایی نیاز مصرف کننده به انواع روغن، کره و ارده، دستگاه‌های مدرنی را تولید کند که هر کدام از آن ها ویژگی‌های و کارکردهای خاصی دارند و محصولات منحصر به فردی را تولید می‌کنند که در ادامه آن ها را شرح می دهیم.

  • دستگاه ارده گیری با سنگ طبیعی: از ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه می‌توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل سرعت پایین، ارده طعم ملایمی پیدا می‌کند و افرادی که سال‌هاست از ارده استفاده می‌کنند به راحتی متوجه تفاوت و کیفیت بالای ارده می‌شوند.
  • دستگاه ارده گیری با سنگ مصنوعی: این دستگاه از ظرفیت بالایی برخوردار است و این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که میزان نرمی ارده را تنظیم کنید. این دستگاه علاوه بر ارده گیری برای تهیه انواع مختلف کره گیاهی نظیر کره پسته و کره بادام بسیار مناسب است. دستگاه ارده گیری با سنگ مصنوعی به دلیل برخورداری از سایز کوچک و بدنه تمام استیل به راحتی تمیز می‌شود.
  • دستگاه ارده گیری با ماردون فلزی: این دستگاه مخصوص کره گیری است اما برای ارده گیری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت دستگاه ارده گیری

 بکردانه، عرضه انواع دستـگاه ارده گیـری سنگی و صنعتی

دستگاه ارده گیری بکردانه براساس آخرین فناوری‌ های روز دنیا ساخته شده‌اند و محصول نهایی که توسط این ماشین آلات تولید می‌شوند، جزو باکیفیت‌ ترین ارده‌های موجود در بازار دسته بندی می‌شوند که در ادامه انواع دسـتگاه های ارده گیـری تولیدی بکردانه را شرح می دهیم:

  • دستگاه ارده سنگی ۳۰ بکردانه مدل BT30: از ویژگی‌های این دستـگاه ارده گیـری می‌توان به ظرفیت تولید ۱٫۵ کیلو در ساعت، کارکرد بی‌صدا، بدنه تمام استیل، مجهز به فن خنک کننده و گیربکس ایلماز اشاره کرد. این دسـتگاه ارده گیـری مناسب فروشگاه‌های کوچک، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم و سوپرمارکت‌ها است. با توجه به این که در این دسـتگاه ارده گـیری از سنگ بسیار نرم مهریز استفاده می‌شود، فرایند تولید ارده در دمای پایین انجام می‌پذیرد و محصول نهایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • دستگاه ارده صنعتی بکردانه BDT 30 Tahini Machine: این دستگاه بسیار پیشرفته از ظرفیت تولید ۳۰ کیلوگرم در ساعت برخوردار است. این دستگاه که به طور تخصصی برای تولید ارده کنجد ساخته شده است با سایر دستگاه‌های ارده گیری تفاوت ‌های قابل توجهی دارد. ابعاد مناسب، کیفیت ارده خروجی، بدنه و قطعات تمام استیل و در نتیجه آن شستشوی ساده،‌ سرعت بسیار بالای تولیده ارده و برخورداری از قابلیت تنظیم از ویژگی‌های این دستگاه بسیار پیشرفته هستند. لازم به ذکر است که تیغه‌های به کار رفته در این دستگاه از جنس استیل و قابل تنظیم هستند که به شما اجازه می‌دهند میزان نرمی ارده را تنظیم کنید.
  • دستگاه ارده سنگی ۴۰ بکردانه مدل BT40: این دستـگاه ارده گیـری یکی از برترین ماشین آلات ساخت بکردانه است. از ویژگی‌های این دستگاه حرفه‌ای می‌توان به قابلیت تولید ۴۰ کیلوکرن ارده نرم در یک ساعت، کارکرد بسیار بی‌صدا، بدنه تمام استیل، برخورداری از فن خنک کننده و اینورتر اشاره کرد. دستگاه ارده سنگی مدل BT40 علاوه بر این که به راحتی تمیز می‌شود از مصرف برق بسیار پایینی برخوردار است.
  • دستگاه ارده سنگی ۶۰ بکردانه مدل BT60: این دستگاه بسیار حرفه‌ای از ظرفیت تولید ۸ کیلوگرم ارده در ساعت برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این محصول پر فروش می‌توان به ۲٫۲ کیلو وات در ساعت، تک فاز، مجهز به جک بالابر سنگ رویی جهت تمیزکاری آسان، مجهز به اینورتر جهت تنظیم سرعت، پوشش تمام استیل و طراحی زیبا و عملکرد بسیار کم‌صدا اشاره کرد.

خرید دستگاه ارده گیری

برای دریافت مشاوره در خصوص مناسب‌ترین دستگاه ارده گیری خانگی و صنعتی بکردانه و استعلام قیمت این ماشین آلات تخصصی به وب سایت معتبر بکردانه مراجعه کنید یا با کارشناسان مجرب این مجموعه در ارتباط باشید.

نظرات