بیوگرافی حسن عزیزی لاری بازیگر استندآپ کمدی خنداننده شو + عکس اینستاگرام و اجراها

0

بیوگرافی حسن عزیزی لاری بازیگر استندآپ کمدی + عکس های اینستاگرام و اجراهای حسن عزیزی لاری در خنداننده شو ۳ در مرحله بعد و زندگی شخصی و سوابق هنری و بازیگری وی همراه با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی حسن عزیزی لاری بازیگر استندآپ کمدی خنداننده شو + عکس اینستاگرام و اجراها

بیوگرافی حسن عزیزی لاری بازیگر استندآپ کمدی خنداننده شو + عکس اینستاگرام و اجراها

حسن عزیزی لاری, متولد دهه ۶۰ در لار استان فارس است. او کمدین استندآپ و بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینمای ایران است که با شرکت در خنداننده شو ۳ به بینندگان تلویزیون معرفی شد.

زندگی شخصی حسن عزیزی لاری

سوابق بازیگری

عزیزی لاری از بازیگران تئاتر اهل استان فارس است که تاکنون در چند نمایش ایفای نقش کرده است. او به دلیل علاقه به کمدی و طنز در کلاس های آزاد استنداپ کمدی شرکت کرد و تصمیم گرفت بطور حرفه ای وارد این هنر شود. وی تجربه شرکت در چند جشنواره استنداپ کمدی کشور را در کارنامه هنری خود ثبت کرده و جوایزی نیز دریا کرده است.

بیوگرافی حسن عزیزی لاری کمدین استندآپ خنداننده شو

اجرا در خنداننده شو ۳

وی در دی ماه ۱۴۰۰ در خنداننده شو ۳ شرکت کرد وشانس خود را برای دیده شدن در کنار دیگر شرکت کنندگان امتحان کند. او در مرحله مقدماتی با اجرای عالی توانست رای مثبت مردمی را به دست اورد و به مرحله دوم صعود کند

در مرحله دوم نیز در کنار نیما سهرابی و محمد حسین توسلی و علی غریب نمایشی را اجرا کرد که به نظر مخاطبان شبکه نسیم خوب بود، اما نتوانست رای داوران را کسب کند و باید منتظر آرا مردمی برای صعود به مرحله بعدی باشد.

همچنین ببینید: بیوگرافی یاشار کبیری بازیگر استندآپ کمدی خنداننده شو + عکس و پیج اینستاگرام و شغل

خودش درباره بازیگر شدنش نوشت: همه چی از کلاس شماره یک پیرا شروع شد . دوسال پیش کلاسو میپیچونیدم بریم کارگاه استنداپ کمدی… اجراهای بد و خوب بالا و پایین ، غم و شادی ، خندیدن ها و نخندیدن ها ، تا برسیم به اینجا رتبه ی دوم توی جشنواره سیمرغ ، همیشه میدونستم خلاقیت جواب میده .

همیشه میدونستم برای موفق شدن نباید شبیه بقیه بود و اینجا از اونجاهایی بود که بهم ثابت شد . از سیداحمد عسکری یاد گرفتم قبل اجرام متوسل شم به مادرم فاطمه ی زهرا که و خب دیدم که شد .

نمیدونم دوم شدن توی جشنواره سیمرغ اصلا موفقیت محسوب میشه یا نه ولی خب توی همینی که هست ، نقش خودم یک درصده بقیش دعاهای دوستام و خانوادم ، کمک هاشون ، یعنی کمک های خالصانشون و دوست داشتن های واقعیشون و البته دوستایی که اونجا پیداکردم . دوستای مهربون و صمیمی که میشه بهشون گفت دوست واقعی و همین ها از لوح و تندیس و جایزه و این حرف ها برام ارزشمندتره .

بیوگرافی حسن عزیزی لاری بازیگر استندآپ کمدی خنداننده شو + عکس اینستاگرام و اجراها

گفتنی است که خنداننده شو ۳ از شب یلد ای ۱۴۰۰ با داوری حسن معجونی و ژوله و رامبد جوان شروع به پخش کرده و در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه از شبکه نسیم در سات ۱۱ شب یا ۲۳ پخش میشود.

صفحه اینستاگرام حسن عزیزی لاری

پیج اینستاگرام آقای عزیزی لاری را با نشانی hasanazizilari دنبال کنید.

عکس های اینستاگرام حسن عزیزی لاری کمدین

بیوگرافی حسن عزیزی لاری

سوابق هنری و بازیگری حسن عزیزی لاری

نظرات