بیوگرافی نیکی میربها بازیگر سریال نیسان آبی و همسرش+ عکس های خانوادگی و فیلم شناسی

0

بیوگرافی نیکی میربها بازیگر سریال نیسان آبی و همسرش + عکس های خانوادگی و فیلم شناسی و سوابق هنری نیکی میربها بازیگر و خانواده و پدر و مادر به همراه پیج اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی نیکی میربها بازیگر سریال نیسان آبی و همسرش+ عکس های خانوادگی و فیلم شناسی و پیج اینستاگرام و پدر و مادرش

بیوگرافی نیکی میربها بازیگر

نیکی میربها, (niki mirbaha) متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۷۷ در تهران است. او بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران است که تاکون در چند فیلم و سریال مهم بازی کرده که جدیدرتین اثر هنری او بازی در سریال نیسان آبی است

زندگی شخصی نیکی میربها

سوابق بازیگری

خانم میربها دانش آموخته رشته بازیگری و موسسه آزاد بازیگری با مدیریت هومن سیدی است. او توسط این کارگردان به بازیگری معرفی شد و توانست به یکی از بازیگران مطرح و توانمند تبدیل شود.او اخیرا در سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرده است.

بازی در نمایش های “درماندگان آخر اسفند” و نمایش پدر ، پسر ، روح القدس در نقش شالوئا، کوچک ترین عضو خانواده دکتر و … از جمله آثار نمایشی او در زمینه تئاتر هستند

بیوگرافی نیکی میربها بازیگر سریال نیسان آبی و همسرش+ عکس های خانوادگی و فیلم شناسی

بازی در سریال نیسان آبی

نیکی میربها در سریال نیسان آبی در نقش کاملیا در کنار بازیگرانی چون حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، علی مهربان، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات و بهزاد رحیم خانی، و … هنرنمایی کرده است و تجارب خوبی را کسب کرده.

او با طلبکار پدرش ازدواج می کند که چند سال از او بزرگتر است اما به علت اینکه پدرش در زندان نماند راضی میشود که با مردی که هم سن پدرش هست ازدواج کند.

همچنین ببینید: بیوگرافی سانای امیرآبادی بازیگر و همسرش + عکس های خانوادگی و فیلم شناسی

عکس های شخصی جدید نیکی میربها

«نیسان آبی» درباره یک راننده است که با یک نیسان کار می‌کند و وضع مالی مناسبی ندارد، اما طی اتفاقاتی ثروتمند می‌شود. شعار سریال که روی پوستر نوشته شده این است: «یا دهنده بی‌منت».

قصه نیسان آبی با عشق جمشید آغاز می‌شود، البته نه از آن عشق‌های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد. همین دل‌بستگی هم موتور محرک سریال در قسمت‌های ابتدایی است که طبیعتا بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ها متمرکز است.

بیوگرافی نیکی میربها بازیگر سریال نیسان آبی و همسرش+ عکس های خانوادگی و فیلم شناسی

نیکی میربها در سریال نیسان آبی در کنار بازیگرانی چون حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، علی مهربان، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات و بهزاد رحیم خانی، و … هنرنمایی کرده است و تجارب خوبی را کسب کرده.

اینستاگرام نیکی میربها

صفحه اینستاگرام ایشان با با نشانی دنبال کنید و تصاویر و عکس های جدیدش را مشاهده کنید از جشن تولد تا گردش ها و فیلم ها و آثار هنری او.

بیوگرافی نیکی میربها بازیگر سریال نیسان آبی و همسرش+ عکس های خانوادگی و فیلم شناسی

نیکی میربها بازیگر

عکس های جدید و لاکچری نیکی میربها

عکس های جدید نیکی میربها

نظرات