بیوگرافی و عکس های اینستاگرام سانای امیرآبادی بازیگر سریال نیسان آبی

0

بیوگرافی سانای امیرآبادی بازیگر و همسرش + عکس های خانوادگی و فیلم شناسی از کلاس های بازیگری تا شهرت و عکس های اینستاگرام سانای امیرآبادی بازیگر سریال نیسان آبی و پیج اینستاگرام سانای امیرآبادی ویکی پدیا همراه با زندگی شخصی و هنری را در ادامه از این صفحه از مجله حرف تازه دانلود کنید

بیوگرافی سانای امیرآبادی بازیگر و همسرش + عکس های خانوادگی و فیلم شناسی

بیوگرافی سانای امیرآبادی

سانای امیرآبادی از بازیگران نوظهور و تازه کار فیلم و سریال ایرانی است که با بازی در سریال نیسان آبی در نقش “عاطفه” به مخاطبان معرفی شد.

او که متولد سال ۱۳۸۰ است، دانش آموخته دبیرستان فرزانگان و دانشجوی رشته مترجمی آلمانی است و به زبان انگلیسی نیز تسلط دارد.

امیرآبادی برای اولین بار در سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در بخش نمایش خانگی ایفای نقش کرد.

بیوگرافی و عکس های اینستاگرام سانای امیرآبادی بازیگر سریال نیسان آبی

سوابق بازیگری

امیرآبادی بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری در آموزشگاه های بازیگری پانیذ، هشت میلی متری هومن سیدی و کلاس های منوچهر هادی در کارگاه آوا فراگرفت.

این بازیگر جوان کشورمان بازیگری را بطور حرفه ای با بازی در سریال محرمانه به کارگردانی مسلم تهرانی محصول فیلم و سریال شبکه سه سیما آغاز کرد.
اولین تجربه بازیگری او در سریال محرمانه با محتوا و موضوع نوجوانان، بسیار موفق بوده و توانست نظر مثبت مخاطبان تلویزیون را جلب کند.

عکس های سانای امیرآبادی بازیگر

همچنین ببینید: بیوگرافی طاها عبداللهی از ورزش پهلوانی تا بازیگری + عکس های خانوادگی و سوابق

سانای امیرآبادی بازیگر نقش عاطفه در سریال نیسان آبی

امیرابادی به تازگی در سریال نیسان آبی در نقش دختری به نام عاطفه به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۴۰۰ بازی کرده است. آشنایی او با منوچهر هادی به کلاس های بازیگری مقابل دوربین منوچهر هادی در کارگاه آوا برمیگردد و همین همکاری باعث شد تا او توسط منوچهر هادی برای سریال نیسان آبی به کارگردانی ایشان و تهیه کنندگی احسان ظلی پور برای نقش عاطفه انتخاب شود.

اینستاگرام سانای امیرآبادی

ازدواج و همسرش

ایشان مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

صفحه اینستاگرام سانای امیرآبادی

صفحه رسمی این بازیگر با نشانی
sanay.amirabadi در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید عکس ها و تصاویر بیشتری را از این هنرمند فیلم و سریال ایرانی تماشا کنید.

هر چند ایشان فعالیت زیادی در فضای مجازی ندارد.

بیوگرافی سانای امیرآبادی

فیلم شناسی

• سریال محرمانه
• سریال نیسان آبی

نظرات