بیوگرافی نگار طاهراحمدی بازیگر استندآپ کمدی خنداننده شو + عکس و پیج اینستاگرام و شغل

0

بیوگرافی نگار طاهراحمدی استندآپ کمدین خنداننده شو + عکس ها و اجراها و اینستاگرام نگار طاهر احمدی همراه با سوابق هنری و فیلم شناسی و زندگی شخصی و هنری وی در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی نگار طاهراحمدی بازیگر استندآپ کمدی خنداننده شو + عکس و پیج اینستاگرام و شغل

بیوگرافی نگار طاهراحمدی بازیگر استندآپ کمدی خنداننده شو + عکس و اینستاگرام و شغل

نگار طاهراحمدی متولد تهران بازیگر و کمدین استندآپ اهل ایران می باشد. او یکی از شرکت کنندگان خنداننده شو ۳ است که با اجرای نمایش به مخاطبان معرفی شد.

او در شب اول مرحله مقدماتی خنداننده شو اجرای بسیار قدرتمند و خوبی را به نمایش گذاشت و توانست نظر مثبت داوران را به خود جلب کند و به مرحله آرای مردمی برسد

در این مرحله نیز با رای و انتخاب مردم به مرحله بعدی صعود کرد و حالا در روز ۲۷ دی ۱۴۰۰ قرار است در کنار یاشار کبیری و حانیه زنگار فراهانی و مصطفی احمدی به رقابت بپردازد.

بیوگرافی نگار طاهراحمدی بازیگر استندآپ کمدی خنداننده شو + عکس و پیج اینستاگرام و شغل

اجرای نگار طاهراحمدی در مرحله دوم

موضوع و داستان نمایش استندآپ این شرکت کننده به دوران کودکی و اتفافات زندگی بعد از کودکی او بود که به صورت طنز و خنده دار آن را تعریف کرد.

گفتنی است که خنداننده شو ۳ مسابقه‌ای است که در فصل هشتم برنامه خندوانه اجرا می‌شود و بخشی از برنامه خندوانه و مسابقه‌ای است که به معرفی استندآپ کمدین‌های جوان از میان مردم می‌پردازد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکس های حامد آهنگی کمدین و همسرش صفورا آغاسی

زندگی شخصی نگار طاهر احمدی بازیگر

مرحله مقدماتی خنداننده شو ۳ به پایان رسید و ۱۲ شرکت کننده به مرحله بعدی صعود کردند تا با هم به رقابت بپردازند.

عکس های شخصی نگار طاهراحمدی شرکت کننده خنداننده شو

صفحه اینستاگرام

صفحه اینستاگرام خانم نگار طاهر احمدی شزکت کننده خنداننده شو را با نشانی*** در انستاگرام دنبال کنید. هر چند صفحات زیادی به نام ایشان فعال شدند که فیک هستند

عکس های اینستاگرامی نگار طاهراحمدی

از زندگی شخصی و هنری این چهره اطلاعی در دست نیست، اگر در مورد ایشان و فعالیت های هنری و بازیگری او خبری دارید با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 

نظرات