آپدیت جدید پکیج فتوشاپ همراه با تخفیف ویژه

0

در سال‌های اخیر علاقه‌مندان به طراحی گرافیک بسیار زیاد شده است. چرا که امروزه شرکت‌های زیادی هستند که به طراحان گرافیک بسیار ماهر و مستعد نیاز مبرم دارند. به همین دلیل افراد زیادی به سراغ آموزش فتوشاپ رفته و سعی می‌کنند در دوره‌های متعدد و بسیار مفید آن شرکت کنند. در واقع یادگیری نرم‌افزار فتوشاپ علاوه بر تلاش و پشتکار نیاز به آموزش‌های کاملا حرفه‌ای دارد. یعنی شما باید در دوره‌های بسیار مفیدی شرکت کنید که در آن مدرس‌های کاملا کاربلد به شما مطالبی را آموزش بدهند که به آن‌ها نیاز دارید. چرا که در بسیاری از مواقع، در دوره‌های دیگری که بی‌کیفیت هستند، اغلب مطالبی مطرح می‌شوند که حالت عمومی داشته و شما با آن‌ها آشنا هستید. اما در کافه آرتیک دقیق مطالبی برایتان آموزش داده می‌شود که کاملا کاربردی و کارآمد هستند.

کافه آرتک برایتان یک فرصت استثنائی فراهم کرده است تا پکیج آموزش فتوشاپ را به همراه تخفیف‌های کاملا ویژه خریداری کنید. این شرایط می‌تواند برای تمام کسانی که قصد دارند سطح‌شان را بالاتر برده و مهارت کافی برای طراحی گرافیک کسب کنند، بسیار مفید باشد. چرا که دیگر نیازی به هزینه کردن دوره‌های بسیار گران و در عین حال بی‌کیفیت دیگر نخواهید داشت. بلکه می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید در مورد این نرم‌افزار قدرتمند بیاموزید را در دوره‌های آموزش فتوشاپ کافه آرتک پیدا کنید. پس از آن، دیگر همه چیز بستگی به تلاش، پشتکار و علاقه‌ی خودتان خواهد داشت. چرا که هر چقدر انگیزه‌ی بیشتری برای یادگیری مطالب کاربردی آموزش گرافیک در کافه آرتک داشته باشید، به همان اندازه بیشتر تلاش خواهید کرد و زودتر به نتیجه خواهید رسید.

  فتوشاپ

دوره آنلاین فتوشاپ کافه آرتک؛ راهی آسان برای یادگیری

با استفاده از دوره‌های آنلاین شما هیچ نیازی به مراجعه حضوری به موسسات آموزشی نخواهید داشت. چرا که مراجعه‌ی حضوری بر خلاف تمام مزایایی که دارد، معایب زیادی هم داشته و می‌تواند سرعت یادگیری‌تان را پایین بیاورد. برای مثال، اگر شما در یک شهر بسیار شلوغ و پرتردد مانند تهران زندگی کنید، قطعا باید ساعات زیادی را در ترافیک هدر کنید. از طرفی دیگر، پس از شیوع بیماری کرونا، دیگر آموزش حضوری مثل قبل راحت نبوده و بسیار خطرناک است. حتی با رعایت کردن تمام پروتکل‌های بهداشتی، حضور داشتن در کلاس با ماسک و الکل و… کار بسیار سختیست. این در حالیست که شما می‌توانید به راحتی، با آموزش آنلاین تمام مطالب مهم را بدون دردسرهایی که در بالا ذکر کردیم، یاد بگیرید. مثلا اگر قصد داشته باشید این نرم‌افزار قدرتمند را یاد گرفته و با آن کارهای بسیار حرفه‌ای انجام بدهید، با شرکت در دوره‌های آموزش فتوشاپ، قادر خواهید بود به هدفتان برسید. به خصوص که این دوره‌های با تخفیف‌های بسیار ویژه در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

کمترین سودی که آموزش فتوشاپ دارد، این است که شما قادر خواهید بود توسط آن تمام کارهای مهم خودتان را انجام بدهید. برای مثال، اگر کارمند یک شرکت بوده و در بخش اداری مشغول به کار باشید، قطعا هر چقدر که نرم‌افزارهای زیادی را یاد گرفته باشید، به همان اندازه در کارتان پیشرفت خواهید کرد. در چنین مواقعی مدیران و مسئولان شرکت، حساب ویژه‌ای روی شما باز کرده و چه بسا ممکن است به خاطر دانش و مهارتی که در سایر نرم‌افزارها دارید حتی برایتان ارتقا شغل، رتبه یا حقوق و مزایا در نظر گرفته شود. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم، یاد گرفتن هیچ مهارتی خالی از لطف نبوده و یک روزی حتما به دردتان خواهد خرد. به خصوص مهارتی که همه جا به آن نیاز است و همه حاضر هستند پول خوبی بابت طرح‌های سطح بالای گرافیکی به طراحان گرافیک پرداخت کنند.

فتوشاپ

ارتقا شغلی با یادگیری فتوشاپ

یکی دیگر از مزایای آموزش فتوشاپ، کمک کردن به ارتقا شغلی افراد است. این گونه بگوییم که مشاغل زیادی وجود دارند که اگر این مهارت را یاد بگیرند، در شغل خود موفق‌تر خواهند بود. یکی از این مشاغل طراحی سایت است. با این که طراحان سایت بیشتر با زبان‌های برنامه‌نویسی و کدنویسی در ارتباط هستند، اما همان‌طور که می‌دانید طراحی سایت از صفر تا صد توسط افراد متعددی انجام می‌شود. گروهی که ظاهر سایت را طراحی می‌کنند، پروژه‌ها را به صورت فایل فتوشاپ تحویل کدنویس‌ها داده تا آن‌ها کدهای دستوری برای آیکون‌ها و تمام اشکالی که طراحی شده بنویسند. حالا اگر اشکال و یا ایرادی در طرح‌ها و یا نحوه‌ی ذخیره‌سازی آن‌ها وجود داشته باشد و طراح سایت به خوبی بداند که باید چگونه این ایرادها را توسط نرم‌افزار فتوشاپ رفع کند، دیگر نیازی به تماس و یا دیدار حضوری طراحانی که ظاهر سایت را کار کردند، نخواهد داشت و خودش قادر خواهد بود این کار را به راحتی انجام بدهد. با شرکت در دوره‌های آموزش فتوشاپ، به سادگی می‌توان به چنین اهدافی رسید.

یکی دیگر از این مورد دانشجویان رشته‌های هنر و تمام کسانیست که به نوعی رشته‌ی تحصیلی‌شان به طراحی ربط دارد. مانند طراحی صنعتی، معماری و… که همگی باید اصول طراحی و اموزش گرافیک را به طور کامل گرفته باشند. البته ما هم به خوبی می‌دانیم که این افراد بدون یادگیری فتوشاپ هم با مشکل مواجه نخواهند شد، اما به قطع و یقین می‌توانیم بگوییم که یاد گرفتن این نرم‌افزار برایشان خالی از لطف نبوده و بالاخره یک روزی به دردشان خواهد خورد. از طرفی دیگر، زمانی که شما در یکی از این رشته‌ها تحصیل کرده باشید و در آینده بخواهید در یک شرکتی استخدام شوید، در وهله اول نیاز به یک رزومه قوی خواهید داشت. حالا فرض کنید، علاوه بر تمام مهارت‌هایی که دارید، سپری کردن دوره فتوشاپ را هم در رزومه‌تان قید کنید، در چنین شرایطی نه تنها رزومه شما قوی‌تر از بقیه خواهد بود بلکه شانس بیشتری را برای جذب شدن در آن مجموعه و یا شرکت خواهید داشت.

فتوشاپ

دسترسی به سایر مهارت‌ها با فتـوشاپ

آموزش فتوشاپ یک حسن بسیار خوبی که دارد این است که شرایط یادگیری سایر نرم‌افزارها را هم برای شما فراهم می‌کند. بدین معنا که با یادگیری نرم‌افزار فتوشاپ قادر خواهید بود به راحتی سایر نرم‌افزارها را بدون کوچک‌ترین مشکلی یاد بگیرید. از آنجایی که فتوشاپ تشابه بسیار زیادی به سایر نرم‌افزارها از لحاظ تنظیم رنگ، کار با لایه‌ها، نور و… دارد، می‌توان با یادگیری کامل فتوشاپ نرم‌افزارهای دیگر را هم مثل آب خوردن یاد گرفت. مثلا اگر روزی قصد داشته باشید نرم‌افزار ادوبی ایلوستریتور را یاد بگیرید، خودتان متوجه خواهید شد که این دو نرم‌افزار چقدر شباهت‌های زیادی دارند. حتی جالب است بدانید که یادگیری فتوشاپ می‌تواند تاثیرات عالی روی یادگیری برخی نرم‌افزارهای ویرایش فیلم و یا جلوه‌های ویژه مانند ادوبی افتر افکت داشته باشد. چرا که در آن‌جا هم شما با تنظیم نور، رنگ، لایه‌ها و برخی واکنش‌های مشابه نرم‌افزار روبه‌رو خواهید شد.

در واقع شما با صرف هزینه برای شرکت در دوره‌های آموزش فتوشاپ با یک تیر دو نشان خواهید زد. چرا که در ابتدا با یک نرم‌افزار بسیار قدرتمند به طور کامل آشنا خواهید شد و توسط آن کارهای بسیار خارق‌العاده‌ای انجام خواهید داد و از طرفی دیگر هر زمان که نیاز داشتید سایر نرم‌افزارهای را یاد بگیرید، می‌توانید از دانش قبلی‌تان استفاده کرده و پیشرفت‌های چشمگیری بکنید. مثلا افراد زیادی که قصد یادگیری موشن گرافیک را دارند، نیاز به داشتن مهارت کافی در فتوشاپ و ادوبی افتر افکت خواهند داشت. چرا که شما مدام از این نرم‌افزارها برای کارهای متحرک‌سازی‌تان استفاده خواهید کرد. حتی بسیاری از کسانی که کارهای جلوه‌های ویژه انجام می‌دهند، برای طراحی برخی جلو‌ه‌های بصری از نرم‌افزار فتوشاپ استفاده می‌کنند. در نتیجه، آموزش فتوشاپ به شما کمک خواهد کرد تا با یادگیری نرم‌افزارهای دیگر به اوج شکوفایی‌تان برسید.

نظرات