علت درگذشت ناگهانی محسن قاسمی قهرمان کشتی و علت اعتیاد و ۲ سال کما + تصاویر

7

علت فوت و علت درگذشت ناگهانی محسن قاسمی قهرمان کشتی تا علت اعتیاد و ۲ سال کما و ماجرای کامل کتک زدن و ضرب و شتم در کمپ اعتیاد همراه با عکس های قبل از کما رفتن و علت دقیق فوت و درگذشت و مراسم تشییع و خاکسپاری وی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

علت درگذشت ناگهانی محسن قاسمی قهرمان کشتی و علت اعتیاد و 2 سال کما

علت درگذشت ناگهانی محسن قاسمی قهرمان کشتی فرنگی

مجله حرف تازه – محسن قاسمی یکی از کشتی گیران فرنگی کار اهل بروجرد لرستان است که در سال ۱۳۹۶ دچار حاشیه شد. او متولد سال ۱۳۶۹ در بروجرد است که به دلیل اعتیاد از کشتی کناره گرفت. وی در ۲۳ دی ۱۴۰۰ بعد از دو سال کما درگذشت. مراسم تشییع و خاکسپاری او بعد از اطلاع رسانی خانواده اش متعاقبا اعلام میشود

فرید بهرامی رئیس هیات کشتی لرستان با اشاره به درگذشت محسن قاسمی، اظهار کرد: متاسفانه امشب قهرمان کشتی فرنگی لرستانی را پس از تحمل سال‌ها رنج زندگی نباتی از دست دادیم.

رئیس هیات کشتی لرستان با بیان اینکه محسن قاسمی از کشتی‌گیران بااستعداد و نابغه‌های استان و کشور محسوب می‌شد، گفت: متاسفانه قهرمان کشتی لرستان امشب جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بهرامی در خصوص جزییات تشییع این کشتی‌گیر پرافتخار لرستانی، گفت: منتظر اعلام زمان و مکان تشییع توسط خانواده قاسمی هستیم و به محض اطلاع برنامه‌هایی را پیش‌بینی خواهیم کرد.

این ورزشکار بروجردی از سنین کودکی و از ۱۰ سالگی وارد عرصه کشتی حرفه ای شد و در همان زمان کارشتنان کشتی عقیده داشتند که محسن قاسمی پدیده کشتی ایران است و یکی از آینده داران ورزش ایران می باشد، اما خیلی زود ستاره درخشان این کشتی گیر خاموش شد و او روانه کمپ اعتیاد شد.

علت فوت محسن قاسمی قهرمان کشتی و علت اعتیاد و 2 سال کما

علت ضرب و شتم و به کما رفتن محسن قاسمی کشتی گیر فرنگی کار

گفتنی است محسن قاسمی قهرمان اسبق کشتی ایران بود که متاسفانه چند سال پیش در دام اعتیاد گرفتار شد و زمانی که قصد ترک اعتیاد را داشت توسط برخی اراذل در کمپ ترک اعتیاد مورد حمله قرار گرفت و ضربه مغزی شد و به کما رفت.

قاسمی دو سال پیش در یک مرکز کمپ ترک اعتیاد در بروجرد مورد ضرب و شتم شدید پرسنل کمپ قرار گرفته بود و به دلیل آسیب دیدگی از ۲۶ ناحیه، به کما رفته بود، سرانجام در سن ۳۱ سالگی درگذشت.

علت اعتیاد محسن قاسمی کشتی گیر

محسن قاسمی در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ در حالی که برای ترک اعتیاد در یکی از کمپ‌های بروجرد بستری بود، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و ضمن آسیب‌دیدگی از ۲۶ ناحیه، به کما رفت و پس از حضور چند روزه در بیمارستان آیت‌الله بروجردی به بیمارستان لاله تهران اعزام شد.

در ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، برادر محسن با اشاره به اینکه به خانوادهٔ آن‌ها گفته شده محسن قاسمی فقط زندگی نباتی دارد، اظهار داشت: «متخصص داخلی بالای سر محسن آمد و گفت جمجمهٔ او خرد شده و امکان خوب شدنش خیلی کم است. گفتند که او در وضعیت زندگی نباتی است. بعد از این حرف با آقای لطفی، پزشک بیمارستان لاله تماس گرفتیم که او گفت: محسن نسبت به محیط و افراد واکنش نشان می‌دهد و این وضعیت زندگی نباتی نیست اما نیاز است که حتماً پزشک متخصص مغز اعصاب او را تحت نظر داشته باشد و از سر او حتماً MRI گرفته شود اما متأسفانه پس از انتقال به بیمارستان جدید، در این یک ماه هیچ عکسی از او گرفته نشده که براساس آن تشخیص داده شود در چه وضعیتی قرار گرفته‌است».

در ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، پدر محسن گفت مغز محسن قاسمی کوچک شده‌است و درمان پسرش تقریباً غیرممکن شده‌است! وی در این گفت‌وگو اظهار کرد: «محسن پس از حدود دو ماه از کما خارج شد و به علت هزینه‌های زیاد درمان او را از بیمارستان خصوصی لاله به بیمارستان دولتی طالقانی انتقال داد

عکس های قبل از کما رفتن

سال های فعالیت و افتخارات

این ورزشکار بروجردی از سنین کودکی و از ۱۰ سالگی وارد عرصه کشتی حرفه ای شد و در همان زمان کارشتنان کشتی عقیده داشتند که محسن قاسمی پدیده کشتی ایران است و یکی از آینده داران ورزش ایران می باشد، اما خیلی زود ستاره درخشان این کشتی گیر خاموش شد و او روانه کمپ اعتیاد شد.

محسن قاسمی کشتی‌گیر بنام لرستانی بارها در میادین مختلف ملی و بین‌المللی پرچم پرافتخار کشور را به اهتزاز درآورده بود و عناوینی همچون قهرمان کشتی فرنگی آسیا و جهان را در کارنامه خود داشت.

او در سال ۸۴ با کسب قهرمانی در مسابقات نوجوانان کشور خود را به عنوان یک استعداد در سطح ملی مطرح کرد و این قهرمانی‌ها را در مسابقات کشوری در رده‌های سنی مختلف تا سال ۹۰ ادامه داد.

مرحوم قاسمی قهرمانی در سه رده سنی در آسیا را در کارنامه خود دارد . او در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۰۶ مقام سوم مسابقات آسیایی را به دست اورد و در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ به ترتیب قهرمان نوجوانان و جوانان آسیا شد.

علت درگذشت ناگهانی محسن قاسمی قهرمان کشتی و علت اعتیاد و 2 سال کما

علت اعتیاد محسن قاسمی

فرنگی‌کاری که سابقه قهرمانی آسیا در وزن ۷۴ کیلوگرم و همچنین قهرمانی جام جهانی به همراه تیم ملی را در کارنامه دارد، درباره این که چطور در دام اعتیاد گرفتار شده؟ اظهار کرد: از روی نادانی وارد وادی خطرناک اعتیاد شدم و اطرافیان خوبی نداشتم. با قرص ترامادول برای رفع درد شروع کردم و برای اینکه قرص را ترک کنم، مواد دیگری مصرف کردم و به هروئین رسید.

وی ادامه داد: در این مدت خیلی چیزها را از دست دادم و زنم هم طلاق گرفت اما می‌خواهم جبران کنم.
قاسمی یادآور شد: به کمپ رفتم و چند روزی می‌شود که پاک و سالم هستم و قصد دارم به کشتی برگردم، اگر شرایط مساعد باشد کشتی می‌گیرم وگرنه به عنوان مربی فعالیت می‌کنم.

قاسمی در پاسخ به پرسشی که تاکنون چند بار ترک کرده؟ گفت: یک بار ترک کردم اما متأسفانه بعد از آن دوباره لغزش کردم ولی این بار عزمم را جزم کرده‌ام که دیگر به سمت مواد نروم.

قهرمان سابق آسیا در پایان گفت: طالب نعمت‌پور و محمد بنا در این مدت خیلی به من کمک کردند و یک دنیا از این بزرگان تشکر می‌کنم که هرگز تنهایم نگذاشتند!

7 دیدگاه در “علت درگذشت ناگهانی محسن قاسمی قهرمان کشتی و علت اعتیاد و ۲ سال کما + تصاویر

  1. علی گفت:

    خدارحمتش کنه
    علت رفتار وحشیانه مسئولین کمپ چی بوده

  2. بیژن گفت:

    خدا به خانواده ان مرحوم صبر بدهد وتقاص خون ان مرحوم حتما باید گرفته شود خدایش بیامرزد

  3. آرین گفت:

    خداوند ایشون رو رحمت کنه
    افسوس و افسوس!

  4. بروجرد گفت:

    اینکه یه شخصیت از عرش به فرش میرسه دل آدمو به درد میاره. خدا رحمت کنه

  5. سید سعید ذرهون گفت:

    علت رفتار وحشیانه مسئولان کمپ چی بوده؟

  6. ن. قاسمی گفت:

    خدا به بازماندگان شما صبرو روح محسن را قرین آرامش کند

  7. م نوری گفت:

    از حضرت حق طلب آمرزش این عزیز از دست رفته و طلب صبر و شکیایی برای مادر و پدر و دیگر از اعضای خانواده داریم

نظرات