بازیگر نقش بلور در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

0

بازیگر نقش بلور در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟ +بیوگرافی هاله گرجی بازیگر نقش بلور در سریال برف بی صدا می بارد همراه با عکس های شخصی و جنجالی هاله گرجی بازیگر و سوابق هنری و پیج اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه با ما همراه باشید تا با زندگی شخصی و هنری این بازیگر جوان آشنا شوید

بازیگر نقش بلور در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

بازیگر نقش بلور در سریال برف بی صدا می بارد کیست + بیوگرافی و عکس های جنجالی

مجله حرف تازه – هاله گرجی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون ایران، متولد ۱ دی ۱۳۵۶ در تهران است. او که فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر است و در با بازی در سریال بچه مهندس در نقش پونه و سریال دیگری به شهرت رسیده، به تازگی در سریال برف بی صدا می بارد ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی هاله گرجی بازیگر نقش بلور در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

سوابق بازیگری

او بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و تا کنون در فیلم هایی چون «استشهادی برای خدا» و فقط چشم هاتو ببند (۱۳۸۵) و ناف (۱۳۸۱) و سریال و مجموعه های تلویزیونی، دیگری (۱۳۹۶) ، قفل یعنی کلید (۱۳۸۷) و … ایفای نقش کرده است. خانم هاله گرجی متاهل است و با سعید دشتی از بازیگران کشورمان ازدواج کرده است . او به تازگی سریال بچه مهندس را روی آنتن شبکه دو داشت و حالا با جدیدترین آثار هنری خود وارد قال تلویزیون در شبکه سه شده است.

همچنین ببییند: بازیگر نقش سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی 

عکس های بازیگر نقش بلور در سریال برف بی صدا می بارد و همسرش

بیوگرافی بازیگر نقش بلور در سریال برف بی صدامی بارد

هاله گرجی در نقش بلور در سریال برف بی صد می بارد در کنار بازیگران سرشناس و معروف سینما و تلویزیون حضور دارد . این سریال طولانی به کارگردانی پوریا آذربایجانی و داستانی زیبا از سال های ۶۵ تا ۶۹ را روایت می کند.

بازیگر نقش بلور در سریال برف بی صدا می بارد

فصل اول سریال «برف بی صدا می بارد» به‌کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌ کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی زنده‌ یاد مسعود بهبهانی‌ نیا شامل ۱۰۰ قسمت ۴۰دقیقه‌ای است که جمعه سوم دی‌ ماه به‌ روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

نظرات