بازیگر نقش جمشید رکنی در خندوانه کیست؟ + بیوگرافی و عکس های واقعی و حواشی

0

بازیگر نقش جمشید رکنی در خندوانه کیست؟ + بیوگرافی و عکس های واقعی و حواشی

بیوگرافی حامد وکیلی بازیگر نقش جمشید رکنی در فصل هشتم خندوانه و همسرش کیست؟ + بیوگرافی و عکس های واقعی حامد وکیلی بازیگر نقش جمشید رکنی (رکنی) در خندوانه با عکس های بدون گریم و شخصی و فیلم شناسی و نحوه همکاری با گروه خندوانه و حواشی و جنجال های او را در ادامه میخوانید

بازیگر نقش جمشید رکنی در خندوانه کیست؟ + بیوگرافی و عکس های واقعی و حواشی

بازیگر نقش جمشید رکنی در فصل هشتم خندوانه کیست؟

مجله حرف تازه – حامد وکیلی بازیگر با سابقه تئاتر ،سینما و تلویزیون به تازگی در نقش جمشید رکنی در فصل هشتم خندوانه ایفای نقش کرده است. او متولد دهه پنجاه در تربت حیدریه است که پیشتر در سریال باخانمان و دراکولا و سیگنال موجود است و حالا برعکس… ایفای نقش کرده است.

بازیگر نقش جمشید رکنی در فصل هشتم خندوانه

سوابق هنری

حامد وکیلی بازیگری را از تئاتر زادگاهش یعنی ترزت حیدریه آغاز کرده و سپس وارد سینما و تلویزیون شد.

او بطور حرفه ای از دهه ۸۰ وارد عرصه بازیگری شده و تاکنون در آثاری چون حالا برعکس و سیگنال موجود است و با خانمان و از اینجا تا آنجا و.. ایفای نقش کرده است

او در سال ۱۳۹۳ در سریال سیگنال موجود است بازی کرد و سپس در هیولا دراکولا و سریال باخانمان و از اینجا تا آنجا و … در قامت بازیگر ظاهر شد.

آخرین بازی حامد وکیلی در سریال باخانمان و سریال طنز حالا برعکس است که پیش از حضور در فصل هشتم خندوانه ایفای نقش کرده است.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکس های حامد آهنگی کمدین و همسرش صفورا آغاسی

بیوگرافی بازیگر نقش جمشید رکنی در خندوانه
لازم به ذکر است که فصل هشتم برنامه خندوانه به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که تاکنون ۷ فصل آن از شبکه نسیم به نمایش درامده و حالا سری هشتم آن در از آذر ماه ۱۴۰۰ با چهره ها و هنرمندان جدید و آیتم های جدید مانند خنداننده شو ۳ در حال پخش است

بیوگرافی بازیگر نقش جمشید رکنی در خندوانه

بیوگرافی بازیگر نقش جمشید رکنی در خندوانه
جمشید رکنی با بازی حامد رکنی یکی از شخصیت های جدیدی است که به به تازگی به خندوانه اضافه شده است که بازی خوب و جذابش مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گرفته است.

حامد وکیلی از بازیگران جدیدی است که به تازگی به جمع عوامل سری جدید خندوانه اضافه شده است و با این تیم همکاری می کند

او درباره کاراکتر و شخصت جمشید رکنی گفته: من جای نیما شعبان نژاد را نگرفتم. آقای شعبان‌نژاد هفت سال در «خندوانه» حضور داشتند، کارشان هم خوب و شیرین بود و مردم هم او را دوست داشتند، وقتی ناگهان تغییری ایجاد شود، بهترین کمدین ایران هم که جایگزین او شود، خیلی سخت از طرف مردم پذیرفته می‌شود و شاید این دغدغه دوستان «خندوانه» هم بوده است. به لطف خدا نمایش‌های من همیشه جزو پرفروش‌ترین‌ها بوده، در کارهایی که بازی کردم هم بد نبودم و کارگردان‌ها راضی بودند.

بیوگرافی حامد وکیلی بازیگر نقش جمشید رکنی در خندوانه

من اصولا اعتماد به نفس دارم و فکر می‌کنم وقتی در کاری وارد می‌شوم، می‌توانم موفق شوم. وقتی شخصیتی عوض می‌شود، مردم گارد می‌گیرند و این گارد باید شکسته شود. خدا را شکر بازخوردهایی که گرفتم خیلی خوب و مثبت بوده است.

نحوه همکاری با عوامل خندوانه

امیر برادران به عنوان سرپرست نویسندگان از من شناخت دارد، به لطف دوستان و رامبد عزیز دست من برای بداهه‌گویی باز است. چارچوب اصلی توسط امیر عزیز طراحی می‌شود و تا جایی که امکان داشته باشد، چیزهایی را اضافه کنم که شیرین‌تر شود، با هماهنگی دوستان اضافه می‌کنم. من کلا در کارهایم زیاد بداهه می‌گویم و سرکار آقای مدیری هم بخشی از دیالوگ‌ها را به صورت بداهه می‌گفتم

 

نظرات