بیوگرافی حامد وکیلی بازیگر و همسرش + عکس های خانوادگی و آثار هنری

0

بیوگرافی حامد وکیلی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس ها و افتخارات و زندگی شخصی و هنری حامد وکیلی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون و آثار و فیلم ها و سریال های این بازیگر و پیج اینستاگرام حامد وکیلی بازیگر ایرانی را در ادامه از مجله حرف تازه با تصاویر و عکس ها و ماجرای ازدواج و همسر و فرزندانش دانلود کنید.

بیوگرافی حامد وکیلی بازیگر و همسرش + عکس ها و زندگی شخصی و هنری و آثار

بیوگرافی حامد وکیلی

حامد وکیلی, (hamed vakili) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد دهه ۵۰ در تربت حیدریه است که سابق بازی در تئاتر و چند فیلم  وسریال را در کارنامه هنری خود دارد. او به تازگی در نقش جمشید رکنی در برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان بازی میکند.

سوابق بازیگری

وی بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و در طول سال های فعالیت های خود در عرصه بازیگری در فیلم ها و سریال های متعددی بازی کرده است‌

او جمله آثاری که در آنها نقش آفرینی کرده میتوان به به سریال باخانمان و سیگنال موجود است، تهران پلاک ۱ و دراکولا ؛ از اینجا تا اونجا و حالا برعکس …. اشاره کرد.

زندگی شخصی حامد وکیلی بازیگر

ازدواج و همسر حامد وکیلی کیست

از زندگی شخصی و و خصوصی این بازیگر خبری در دست نیست

حامد وکیلی در سریال باخانمان

او به تازگی در سریال باخانمان ایفای نقش کرده است و در این سریال با هنرمندان مطرح و معروفی چون: حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، مارال فرجاد، امیر کاظمی، فرزانه سهیلی، امیر آتشانی، گیتی معینی، مریم سلطانی و … همبازی بود و تجارب خوبی را کسب کر‌د.

فیلم ها و سریال های حامد وکیلی

سریال تهران پلاک ۱

“سریال تهران پلاک ۱” محصول سال ۱۳۹۱ به کارگردانی مهدی مظلومی از دیگر آثار تلویزیونی است که حامد وکیلی در نقش “مراد” در آن ایفای نقش کرده است
او در

این مجموعه در ۳۰ قسمت به صورت اپیزودیک تولید شد که هر قسمت این مجموعه به یکی از موضوعات و مشکلات آپارتمانی نشینی را به تصویر کشیده است.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکسهای مجید افشاری کمدین استندآپ و مجری و همسرش + زندگینامه شخصی و هنری

بیوگرافی حامد وکیلی بازیگر

سریال سیگنال موجود است

“حامد وکیلی” در سال ۱۳۹۳ در سریال سیگنال موجود است به کارگردانی مهدی مظلومی ایفای نقش کرده است که در این محموعه تلویزیونی نقش مهمی را ایفا کرده است‌.

سریال از اینجا تا آنجا

او در سال ۱۳۹۵ در سریال از اینجا تا آنجا به کارگردانی مسعود عسگری در کنار هنرمندانی چون آرش نوذری ، مجید شهریاری ، شیوا خسرو مهر و … تجارب خوبی را کسب کرد.

آخرین کار حامد وکیلی بازی در سریال با خانمان و اجرای آیتم نمایشی جمشید رکنی در برنامه فصل هشتم خندوانه رامبد جوان است.

فعالیت های هنری حامد وکیلی بازیگر تربت حیدریه ای

آیتم نمایشی در برنامه فصل هشتم خندوانه

فصل هشتم خندوانه از آذر ماه ۱۴۰۰ از شبکه نسیم با دکور و بازیگران جدید روی آنتن رفته است و حامد وکیلی در فصل هشتم خندوانه در نقش شخصیت جمشید رکنی را بازی می کند.
آیتم نمایشی جمشید رکنی با بازی حامد وکیلی در فصل هشتم خندوانه یکی از پر طرفدارترین بخش هاست که مانند شخصیت قیمت و دیالوگ گل من مورد توجه بینندگان خندوانه ۸ قرار گرفته است‌

این کاراکتر به تازگی به شخصیت های دیگر برنامه خندوانه افزوده شده که با تیم رامبد جوان همکاری دارد.

گفتگوی خواندنی و جذاب حامد وکیلی بازیگر تئاتر

شما سال‌ها در عرصه تئاتر فعالیت کردید. درست است؟

بله. من در تربت حیدریه متولد شدم و تئاتر را از همان جا شروع کردم. با استاد حسن‌زاده شروع به کار کردیم، در جشنواره‌های مختلف حضور داشتیم و جوایزی هم کسب کردیم.

کوچ به تهران

سپس به تهران آمدم و اولین سریالی که بازی کردم، «تهران پلاک ۱» به کارگردانی آقای مهدی مظلومی بود که در آن نقش اصلی را برعهده داشتم. تا آن زمان آقای مظلومی را ندیده بودم و از طریق یکی از دوستانم اشکان اشتیاق و آقای افشاری به ایشان معرفی شدم. چند تئاتر هم در مشهد اجرا کرده‌ام.

مدیون مهدی مظلومی و امیر برادران هستم

دو تا از دوستانم هستند که خیلی به آن‌ها مدیونم، مهدی مظلومی و امیر برادران. امیر برادران نویسنده «هیولا»، «دراکولا» و «باخانمان»، نویسنده درجه یک ایران است و الان هم در «خندوانه» به عنوان سرپرست نویسندگان فعالیت می‌کند. مهدی مظلومی هم از دوستان بسیار خوب ماست که خیلی به من کمک کردند.

حامد وکیلی و مهران مدیری در دراکولاو

پیش از «خندوانه» ابتدا در «حالا برعکس» با گروه «خندوانه» همکاری کردید، این همکاری چطور اتفاق افتاد؟

آقای مهدی مظلومی در فصل قبلی «خندوانه» کارگردان تلویزیونی برنامه بود و در فصل جدید به دلیل پیش‌تولید سریال جدیدشان که ان‌شاءا… قرار است من هم در آن با ایشان همکاری کنم، نتوانستند در «خندوانه» حضور داشته باشند.

اینستاگرام حامد وکیلی بازیگر خندوانه

آقای مظلومی من را معرفی کردند و در «حالا برعکس» اتفاق خوبی افتاد، اما من، تعدادی از عوامل و حتی آقای جوان کرونا گرفتیم و متاسفانه کار خوابید. در فصل هشتم «خندوانه»، دنبال شخصیت جدیدی برای بخش نمایشی برنامه بودند، آقای مظلومی و برادران پیشنهاد حضور من در «خندوانه» را مطرح کردند، آقای جوان هم با من کار کرده بودند و با توجه به شناختی که از من داشتند پذیرفتند و خدا را شکر همه چیز خوب پیش می‌رود. .

اینستاگرام حامد وکیلی بازیگر

صفحه اینستاگرام وی را با نشانی می توانید دنبال کنید و از عکس ها و تصاویر او و فعالیت های بازیگری وی آگاه شوید

عکس های جدید حامد وکیلی بازیگر

 

عکس های جدید شخصی حامد وکیلی بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما

 

نظرات