بیوگرافی و عکسهای مجید افشاری کمدین استندآپ و مجری

1

بیوگرافی و عکسهای مجید افشاری کمدین خندوانه

مجید افشاری متولد ۱۳۵۸، بازیگر و کمدین استندآپ و مجری تلویزیون که با اجرای استندآپ در خندوانه به شهرت رسید و اکنون وارد عرصه اجرا در تلویزیون شده است. ما بیوگرافی و تصاویر جذاب و اینستاگرام و همسر و ازدواج وی را در مجله حرف تازه برای همراهان محترم منتشر کردیم.

بیوگرافی و عکسهای مجید افشاری کمدین استندآپ و مجری

بیوگرافی مجید افشاری

مجید افشاری، مجری و کمدین استندآپ متولد سال ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک فوق لیسانس مکانیک گرایش حرارت و سیالات از دانشگاه آزاد و در مقطع فوق لیسانس (گرایش حرارت و سیالات) تحصیل کرده است.

خانواده

افشاری دوره دبیرستان را در مجتمع آموزشی علامه امینی درس خوانده و پدرش ،حاج حسن افشاری نیز را از دست داده و گفته از گفته از وقتی پدرم را از دست دادم دیگر از چیزی در زندگیم ناراحت نشدم چون این بدترین اتفاق ممکن در زندگی من بود.

زندگینامه مجید افشاری کمدین استندآپ خنداننده شو

مجری برنامه شما و آی فیلم

وی در برنامه شما و آی‌فیلم در سال ۹۹ به عنوان مجری حضور دارد و این برنامه را اجرا میکند. او همچنین در مجموعه طنز ترنج با استندآپ های زیبا در ایام نوروز در شبکه آی فیلم اجرا داشت.

همسر مجید افشاری

وی هنوزر مجرد است و ازدواج نکرده و فعلا خبری ازدواج این کمدین و بازیگر نیست و تاکنون در راین باره خبری منتشر نشده است

مجید افشاری مجری آی فیلم کیست؟

شروع فعالیت هنری

با این که سالها در زمینه استندآپ و کمدی و کلیپ های طنز فعالیت داشت ؛اما با اجرا در خندوانه به شهرت رسید. او برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ در برنامه خنداننده شو با اجرا و کارگردانی رامبد جوان به عنوان استندآپ کمدین شرکت کرد و دیده شد.
وی بعد از خنداننده شو برای اجرای برنامه ایرانیوم دعوت شد و با این اجرا وارد تلویزیون شد

majid-afshari-instagram

اینستاگرام مجید افشاری

مجید در اینستاگرام با آیدی majid_afshari فعال است و از ۹۳ فعالیت دارد و تصاویر و کلیپ ها و پست های خود رو به اشتراک گذاشته است.

خنداننده شو

در دور اول مسابقه خنداننده شو با توجه به اجرا های خوبی که داشت تا فینال جلو برود و در فینال با کسب بیش از ۱٫۵ میلیون رای به مقام دوم رسید در آن دوره میثم درویشان پور به مقام اول رسید و این موضوع با توجه به کپی بودن اجرای فینال او با جنجال های فراوانی روبرو شدکه گفت افرادی دوست نداشتند که من برنده شوم

سن و محل تولد مجیدافشاری کمدین خنداننده شو

بازیگری

این هنرمند استندآپ، علاقه زیادی نیز به بازیگری و سینما دارد و در نهایت در سال ۱۳۹۷ توانست در فیلم « بازیوو » به کارگردانی امیرحسن قهرایی با لیندا کیانی ، پژمان بازغی همبازی شود .

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکسهای مجید افشاری کمدین استندآپ و مجری

  1. حمزه گفت:

    اصالت پدر و مادر ایشان به شهرستان تویسرکان بهشت غرب ایران برمیگردد..ودر اصل آقای افشاری تویسرکانی هستند

نظرات