فیلم کامل تصادف وحشتناک محور بهبهان رامهرمز و لحظه بهم خوردن خودروها را ببینید

4

فیلم کامل تصادف زنجیره ای وحشتناک محور بهبهان رامهرمز و لحظه بهم خوردن خودروها را ببینید که امروز ۲۰ دی ۱۴۰۰ رخ داد که باعث کشته شدن ۵ نفر و ۴۱ زخمی شد. در این تصادف بیش از ۵۹ خودرو به هم خوردند و تصادف زنجیره ای عظیمی را تشکیل دادند در ادامه ویدئو و فیلم لحظه به هم خوردن خودروها و تصادف زنجیره ای جاده بهبهان رامهرمز را ببییند

فیلم کامل تصادف وحشتناک محور بهبهان رامهرمز و لحظه بهم خوردن خودروها را ببینید

فیلم کامل تصادف زنجیره ای محور بهبهان رامهرمز

در پی تصادف زنجیره ای دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ در محور بهبهان – رامهرمز ۴۱ زخمی و کشته برجای گذاشت و ۵۹ خودرو در تصادف زنجیره‌ای با هم برخورد کردند. در فیلم زیر لحظه به هم خوردن خودروها و تریلی را ببییند:

مدیر روابط عمدمی اورژانس علوم پزشکی اهواز از احتمال برخورد ۵۹ خودرو به دلیل غلظت بالای مه در محور بهبهان – رامهرمز خبر داد و گفت تاکنون این حادثه ۴ کشته و ۲۷ زخمی داشته و امدادرسانی ادامه دارد و امکان افزایش مصدومین و فوتی‌ها نیز وجود دارد.

عارف اصل شرهانی امروز دوشنبه ۲۰ دی‌ ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه صبح امروز به دلیل مه شدید در محور مواصلاتی بهبهان – رامهرمز روبروی روستای دودانگه حدود ۵۹ خودرو دچار سانحه و تصادف زنجیره‌ای شدند.

همچنین ببینید: فیلم کامل / لحظه وحشتناک برخورد و حادثه قطار مترو تهران کرج را ببینید

امار مصدومان

وی افزود: متأسفانه بر اثر این تصادفات ۴ خودرو دچار آتش‌سوزی شده و ۵ نفر جان خود را از دست داده و ۴۱ نفر نیز مصدوم گردیدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه ۵ نفر از مصدومین و یک نفر از فوتی‌ها زن و مابقی مرد بودند، گفت: ماهیت این کار را اورژانس علوم پزشکی بهبهان بر عهده داشت که اورژانس علوم پزشکی اهواز نیز به دلیل سنگین بودن تصادفات همراه جمعیت هلال احمر خوزستان برای امدادرسانی در صحنه حضور داشتند.

گفتنی است، در ۲ روز گذشته نیز ۲ تصادف زنجیره‌ای دیگر به دلیل غلظت بالای مه صبحگاهی در محور آبادان و اهواز – رامهرمز اتفاق افتاده بود که در محور آبادان ۷ خودرو و دیگری ۲۸ خودرو با هم برخورد کردند.

لازم به ذکر است، ۱۰ نفر از مصدومین بعد از درمان از بیمارستان مرخص شدند.

مدیر روابط‌عمومی اورژانس علوم پزشکی اهواز گفت: ماهیت این کار را اورژانس علوم پزشکی بهبهان بر عهده گرفته که اورژانس علوم پزشکی اهواز نیز در حالت آماده باش برای امداد رسانی قرار دارد.

فیلم کامل تصادف وحشتناک محور بهبهان رامهرمز و لحظه بهم خوردن خودروها را ببینید

علت تصادف زنجیره ای در محور بهبهان رامهرمز

به دلیل بالا بودن تعداد ماشین‌ها و غلظت بالای مه تعداد دقیق خودروهایی که به هم برخورد کرده‌اند مشخص نبوده و امدادرسانی در حال انجام و تعداد مصدومین و فوتی‌های احتمالی نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.

در ۲ روز گذشته نیز ۲ تصادف زنجیره‌ای دیگر به دلیل غلظت بالای مه صبحگاهی در محور آبادان و اهواز – رامهرمز اتفاق افتاده بود که در یکی از آن‌ها ۲۸ خودرو با هم برخورد کردند.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: برخی خودروها که آسیب کمتری دیده اند از محل حادثه تخلیه شده اما خودروهایی که دچار خسارت زیاد شده به پارکینگ منتقل شدند.

وی اظهار داشت: با پاکسازی محل حادثه جاده بهبهان – اهواز برای تردد خودروها بازگشایی شده است.

4 دیدگاه در “فیلم کامل تصادف وحشتناک محور بهبهان رامهرمز و لحظه بهم خوردن خودروها را ببینید

  1. ... گفت:

    این تصادف مال ایران نیست اصلا اینو من سال پیش دیدم فک کنم مال ترکیه هس

  2. سيد جواد گفت:

    پليس و مسئولين گفته اند مه زياد باعث تصادف شده ولي من ميگم وقتي مه ميشه هم فاصله ها رو از هم بايد بيشتر كنيم هم سرعت رو بسيار كم وقتي تريلي با اين سرعت توي مه مياد مسلما مقصر اصلي خود راننده هستند وگرنه اگر سرعت كم بود تصادف هم ميشد اينقدر شديد نميشد .

  3. حسن گفت:

    این فیلم مربوط به تصادف بهبهان نیست، تصادف صبح بوده و همراه مه، فیلم شبه و بدون مه

  4. حسین گفت:

    یااااااا ابلفضل پشمااااااام
    خدا نصیب نکنه
    اون سواری له شد
    بنده خدا سرنشین هاش):

نظرات