فیلم کامل / لحظه وحشتناک برخورد و حادثه قطار مترو تهران کرج را ببینید

0

ماجرای فیلم تصادف و برخورد و حادثه قطار مترو تهران کرج و آمار مصدومان و آخرین وضعیت آنها امروز و ماجرا و علت دقیق و فیلم حادثه قطار متروی تهران کرج و چرا دو قطار مترو ایستگاه ۵ تهران کرج با هم برخورد کردند هنوز در حال بررسی است در ادامه فیلم کامل لحظه وحشتناک برخورد و حادثه قطار مترو تهران کرج و وضعیت مصدومان ۱ دی ۱۴۰۰ را ببینید.

فیلم کامل / لحظه وحشتناک برخورد و حادثه قطار مترو تهران کرج را ببینید

مجله حرف تازه – صبح روز چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ دو قطار متروی تهران کرج با هم برخورد کردند که منجر به زخمی شدن ۲۲ نفر شد. سخنگوی اورژانس کشور از افزایش مصدومین حادثه تصادف قطار تهران -کرج به ۲۲ نفر خبر داد. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است در زیر اولین فیلم منتشر شده را ببییند:

فیلم کامل / ماجرای فیلم تصادف و برخورد دو قطار مترو تهران کرج و آخرین وضعیت

بر اساس جدیدترین خبرها امروز بعد از تصادف دو قطار مترو تهران کرج، خط ۵ متروی تهران-کرج بازگشایی شد. این خبر را مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه اعلام کرد و گفت:
🔹️مسیر جنوبی خط ۵ مترو از گلشهر ـ کرج به تهران (صادقیه) بازگشایی شد، سرویس‌دهی در خط ۵ مترو بدون هیچ‌ محدودیتی انجام می‌شود.

همچنین ببینید: فیلم کامل / لحظه برهنه شدن زن تهرانی در مترو شوش تهران و واکنش آقایان را ببینید

علت برخورد تصادف دو قطار متروی تهران-کرج

سخنگوی اورژانس کشور از برخورد دو قطار مسافربری در خط مترو کرج به تهران خبر داد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: در ساعت ۰۷:۴ صبح امروز یک مورد حادثه برخورد دو قطار مسافربری در خط مترو کرج به تهران نرسیده به چیتگر در ایستگاه چیتگر باهم برخورد می کنند.

گفته شده که قطار تندرویی که از مسیر کرج – گلشهر به سمت تهران حرکت می‌کرده در ایستگاه چیتگر برخورد کرد و یکی از این قطارها از خط خارج شده است.

به گفته سخنگوی اورژانس کشور درخصوص این حادثه گفت: ٢٢ نفر از مسافرین مترو آسیب دیده‌اند که یکی از آنها بدحال است. ۱۵ آمبولانس نیز در محل مستقر هستند و اورژانس هوایی در حالت آماده باش است.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران اعلام کرد که بعد از برخورد دو قطار با همدیگر، تعدادی از مسافران خودشان از قطار پیاده شده بودند اما تعدادی نیز به دلیل کیپ یا تخریب شدن برخی از درها، قادر به خروج نبودند که آتش‌نشانان به کمک آنها رفته و حدود ۱۸ نفر از از واگن‌ها خارج کردند.

نظرات