ماجرای بدنیا آمدن فرزند سروش رفیعی در کانادا +عکس یارا دختر سروش رفیعی

0

فرزند سروش رفیعی ستاره پرسپولیسی ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در کانادا به دنیا آمد و او در صفحه اینستاگرامش بعداز پدر شدنش نوشت: تا الان فقط زنده بودم ، از الان زندگی میکنم. ماجرای بدنیا آمدن فرزند سروش رفیعی در کانادا +عکس یارا دختر سروش رفیعی را ببینید

ماجرای بدنیا آمدن فرزند سروش رفیعی در کانادا +عکس یارا دختر سروش رفیعی

ماجرای بدنیا آمدن فرزند سروش رفیعی در کانادا +عکس یارا دختر سروش رفیعی

سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال سپاهان در صفحه اینستاگرامش خبر از به دنیا آمدن فرزندنش داد و نوشت:

تا الان فقط زنده بودم

از الان زندگی میکنم

🤍YARA🤍

۰۰/۹/۱۰
۱/Dec/2021
۱۱:۱۲ Am

گفتنی است که فیلم جشن تعیین جنسیت فرزند سروش رفیعی جنجالی شد و سر و صدای زیادی به پا کرد و حواشی زیادی را به دنبال داشت. حالا ۱۰ آذر ۱۴۰۰ دخترش به نام یارا متولد شد.

فرزند سروش رفیعی در کانادا متولد شد +عکس یارا دختر سروش رفیعی

همچنین ببینید: ماجرای هزینه میلیاردی زایمان دنیا جهانبخت + عکس آرتام پسر دنیا و مهراد و شبیه کیست

رفیعی که پس از پیروزی تیمش برابر نساجی در هفته هفتم با گرفتن مرخصی از محرم نوید کیا به کانادا سفر کرد تا برای تولد فرزندش در کنار خانواده اش باشد، سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر باید شنبه هفته آینده در سیرجان به مصاف گل‌گهر برود و باید دید آیا سروش رفیعی بعد از تولد فرزندش، به اردوی این تیم در سیرجان اضافه خواهد شد یا مرخصی او برای این بازی حساس و مهم برای سپاهان تمدید می‌شود.

او در جشنی که برای تعیین جنسیت فرزندش گرفته، وقتی متوجه می‌شود که همسرش یک فرزند دختر را باردار است، گریه‌اش می‌گیرد. او بعد از اتمام دیدار با حریف قائمشهری و تداوم صدرنشینی سپاهان، درخواست مرخصی از محرم نویدکیا داشت که مورد موافقت سرمربی سپاهان قرار گرفت.

رفیعی قصد داشت تا سفری به کانادا داشته باشد و به کنار خانواده‌اش برود و در روز تولد فرزندش، در کنار او باشد؛ حالا ساعتی پیش این اتفاق مبارک برای ستاره سپاهان رخ داد و او نیز صاحب فرزند شد تا هافبک بازیساز سپاهان سفر روحیه‌بخشی به تورنتو کانادا را تجربه کند./ ورزش سه

 

نظرات