بیوگرافی و عکس های جدید گلوریا هاردی | بازیگر نقش لیلا در سریال سرباز

1

گلوریا هاردی، بازیگر دو تابیعتی و دوست داشتنی تئاتر، سینما و تلویزیون ایران و فرانسه است. او که بیشتر در حوزه تلویزیون فعالیت دارد، کمتر در تئاتر و پرده سینما دیده شده است. او به تازگی در سریال “سرباز” در نقش لیلا به ایفای نقش پرداخته است. حالا با خبر پخش سریال “سرباز” از رسانه ملی، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران اصلی این سریال یعنی گلوریا هاردی گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید گلوریا هاردی | بازیگر نقش لیلا در سریال سرباز

 

بیوگرافی گلوریا هاردی

گلوریا هاردی، بازیگر ایرانی-فرانسوی تئاتر، سینما و تلویزیون در ۱۱ بهمن یکی از سالهای دهه ۶۰ در بوردو مرکز فرانسه متولد شد. او با اینکه اصالتا شیرازی است اما مادر ایرانی و پدر فرانسوی دارد و همه خانواده و اقوامش در فرانسه زندگی می کنند. گلوریا به پنج زبان، انگیلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و ایرانی مسلط است.

کودکی گلوریا هاردی

 

سالهای فعالیت

علاقه هاردی به بازیگری از فرانسه و چند کلاس کوتاه بازیگری شروع شد اما از سال ۹۳ در کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کرد. او در سریال” کیمیا ” از طریق خانوم حاجیان به این سریال معرفی شد و با نقش “رها” در سال ۹۴ به شهرت زیادی در ایران دست پیدا کرد.

گلوریا هاردی در سریال کیمیا

او بیش از چهار سال بدون فعالیت بازیگری، زندگی خود را سپری کرد. تا اینکه در سال ۱۳۹۸ با بازی در سریال “سرباز” در نقش دختری به نام لیلا به قاب تلویزیون بازگشت و در کنار بازیگرانی مانند رویا تیموریان و الیکا عبدالرزاقی به ایفای نقش پرداخت.

 

همسر گلوریا هاردی

گلوریا متاهل است. او در سال ۱۳۹۱ با ساعد سهیلی که به جشنواره فیلم پاریس رفته بود از طریق یک دوست مشترک با هم آشنا شدند و ازدواج کردند. آنها سپس برای زندگی دائمی به ایران آمدند.

عکس جدید گلوریا هاردی و ساعد سهیلی

 

ایران یا فرانسه؟

او در یکی از گفتگوهایش از علاقه اش به هر دو کشور ایران و فرانسه گفت:”از اینكه در ایران زندگی می كنم راضی هستم. ایران را دوست دارم هم ایران خانه من است و هم فرانسه؛ هر دو وطن من هستند. اگر روزی تیم ملی ایران و تیم ملی فرانسه بازی كنند، من دوست دارم بازی مساوی شود. اگر در ایران بازی را تماشا كنم، طرفدار فرانسه می شوم و اگر در فرانسه بازی را ببینم، طرفدار ایران خواهم بود.”

گلوریا هاردی در فرانسه

 

مجموعه های تلویزیونی

  • سرباز (۱۳۹۸)
  • کیمیا (۱۳۹۴)

 

دیگر عکسهای گلوریا هاردی

عکسهای جدید گلوریا هاردی

عکسهای جدید گلوریا هاردی

عکسهای جدید گلوریا هاردی و الیکا عبدالرزاقی

عکسهای جدید گلوریا هاردی

عکسهای جدید گلوریا هاردی

عکسهای جدید گلوریا هاردی

عکسهای جدید گلوریا هاردی

عکسهای جدید گلوریا هاردی

عکسهای جدید گلوریا هاردی

با ما همراه باشید.

 

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های جدید گلوریا هاردی | بازیگر نقش لیلا در سریال سرباز

  1. مهدی گفت:

    بانو🌹🌹

نظرات