بیوگرافی رامبد شکرابی بازیگر و همسرش+ عکسهای خانوادگی و ازدواج و طلاق

0

بیوگرافی و عکس های جدید رامبد شکرابی بازیگر و همسر سابقش حدیث فولادوند از ازدواج تا طلاق + عکس های خانوادگی و و سوابق هنری و فیلم ها و سریال های رامبد شکرابی اهل کجاست و خانواده و زندگی شخصی و هنری و ماجرای ازدواج و نحوه آشنایی با همسرش و پیج اینستاگرام رامید شکرابی را در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی رامبد شکرابی بازیگر و همسرش+ عکسهای خانوادگی و ازدواج و طلاق

بیوگرافی رامبد شکرابی

رامبد شکرابی, (Rambod Shekarabi) بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۷ فروردین ۱۳۵۱ ‏در ساری و اهل شمال کشور می باشد. او که دارای مدرک تحصیلی سینما است، با بازی در سریال های داستان یک شهر و مرسدس به شهرت رسید. رامبد شکرابی بعد از سال ۱۲ سال زندگی با حدیث فولادوند در نهایت از او جدا شد.

بیوگرافی و عکس های رامبد شکرابی بازیگر و همسرش+ عکسهای خانوادگی و ازدواج و طلاق

سوابق بازیگری

رامبد شکرآبی بازیگری را از سال ۱۳۷۳ با فیلم ترانزیت ساختهٔ علی سجادی حسینی آغاز کرد. شکرآبی در این سال‌ها در تلویزیون هم فعالیت داشته‌ است و از سال ۱۳۷۵ با مجموعهٔ تلویزیونی تنگنا وارد قاب تلویزیون شد. جدیدترین کار هنری او در سریال نمایش خانگی بالش ها و سریال سرزده در سال ۱۴۰۰ بوده است.

از جمله آثار تلویزیونی و سینمایی این بازیگر میتوان به فیلم ها و سریال هایی چون: تارا و تب توت فرنگی ، غزل ، هم‌کلاس ، خاکستری صدای سخن عشق ، اعتراض، سحرگاه پیروزی ، نیمه گمشده ، آخرین نبرد ، جاده مه‌آلود ، معمای شاه و واپسین کوچ ، کلانتر سری اول و فصل زرد ، آهوی ماه نهم، تنگنا و شن‌های کف رودخانه ، آدمخوار و … اشاره کرد

زندگی شخصی رامبد شکرآبی

ازدواج و همسر رامبد شکرابی

او در سال ۱۳۸۹ در زمان پیش تولید فیلم عنكبوت به كارگردانی مانى ارمغان با حدیث فولادوند كه نقش مقابلش را در آن فيلم بازی می كرد ازدواج کرد. پدر و مادر رامبد شکرابی نیز به رحمت خدا رفتند و هر دو فوت کردند.

طلاق و جدایی

خبر طلاق و جدایی این زوج در دی ماه ۱۴۰۰ توسط پرستو صالحی رسانه ای شد

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکسهای حدیث فولادوند بازیگر و همسرش

عکس های جدید رامبد شکرابی و همسرش

نحوه آشنایی و ماجرای ازدواج رامبد شکرابی و حدیث فولادوند

رامبد شکرابی و حدیث فولادوند درباره چگونگی ازدواجشان و نحوه آشنایی با هم گفت: «واقعا نفهمیدم چی شد؟ قبل از آن با هم در چند پروژه کار کرده بودیم، اما وقتی ارتباطات بیشتر شد، به نظرم آمد می‌توانیم زندگی مشترکی داشته باشیم.»

حدیث فولادوند در تکمیل صحبت‌های همسرش افزود: « رامبد هفت سال پیش فیلمی ساخت که من در آن بازی کردم. آن‌جا بود که به این تصمیم رسیدیم.»

همچنین: درباره طلاق و جدایی رامبد شکرابی و حدیث فودلاوند اینجا بخوانید

نحوه آشنایی و ماجرای ازدواج رامبد شکرابی و حدیث فولادوند

در ادامه از این زوج بازیگر خواسته شد تا تعریف خودشان از عشق را بازگو کنند که از نظر حدیث فولادوند، عشق آن چیزی بود که به انسان آرامش بدهد و از نظر شکرآبی عشق به معنای دوست داشتن زیاد بود.

ما سال ۸۹ ازدواج کردیم و رفتیم شمال. اما ۹۱ هم برگشتیم و عشق و علاقه‌ای که بین ما وجود داشت و شناختی که از یکدیگر به دست آورده بودیم باعث شد به انتخاب یکدیگر پاسخ مثبت بدهیم. البته بعد از داستان عشق و علاقه به تفاهم اخلاقی رسیدیم و فهمیدیم که می‌توانیم با هم زیر یک سقف زندگی کنیم و مشکلات را با یکدیگر حل و فصل کنیم. همه این نکات باعث ازدواج من و حدیث شد.

عکس های جدید رامبد شکرابی بازیگر سینما و تلویزیون

تا به حال با یکدیگر دعوا هم کرده‌اید؟

شکرآبی: نه به آن صورت. ممکن است بین ما اختلافی پیش بیاید و قطعا این اختلافات در میان اغلب زن ‌و ‌شوهرها وجود دارد؛ چون من تجربه ازدواج را فقط یک بار داشته‌ام . نمی‌خواهم خودمان را چشم بزنم یا از خودمان تعریف و تمجید کنم، اما مساله‌ای که وجود دارد و دوستان و نزدیکان می‌گویند این است که ازدواج ما را اتفاق خوبی می‌دانند. این را هم در نظر بگیرید که ما تازه اول راهیم. من دوستانی را می‌بینم که بعد از ۲۰ سال زندگی مشترک از هم جدا شده‌اند.

مراسم ازدواج

رامبد شکرآبی گفت: متأسفانه پدر من چند سالی است که کسالت شدیدی دارد؛ دیابت دارد و به همین دلیل بینایی خود را از دست داده است. به همین دلیل مراسم ازدواج ما بسیار خودمانی برگزار شد با یک جشن خیلی کوچک و با حضور بستگان نزدیک

عکس های نوجوانی رامبد شکرابی

پیج اینستاگرام رامبد شکرابی

صفحه رسمی این بازیگر را در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی rambodshekarabi دنبال کنید

فیلم ها و سریال های رامبد شکرابی

تارا و تب توت فرنگی (۱۳۸۲)
غزل (۱۳۸۰)
هم‌کلاس (۱۳۸۰)
خاکستری (۱۳۷۹)
صدای سخن عشق (۱۳۷۹)
اعتراض (۱۳۷۸)
سحرگاه پیروزی (۱۳۷۸)
نیمه گمشده (۱۳۷۸)
آخرین نبرد (۱۳۷۶)
خفاش (۱۳۷۶)
مرسدس (۱۳۷۶)
عروسی مهتاب (۱۳۷۵)
تعقیب (۱۳۷۴)
طالع سعد (۱۳۷۴)
ترانزیت (۱۳۷۲)
مرداب (۱۳۸۹)
عنكبوت (١٣٨٩)
جاده مه‌آلود (۱۳۹۳)

سریال های تلویزیونی

۱۳۹۹ سرزده
۱۳۹۴ دورهمی مهمان مهران مدیری
۱۳۹۴ معمای شاه
تله‌فیلم بازی سرنوشت
۱۳۸۹ سفر بر مدار مهتابن
۱۳۸۴ واپسین کوچ
کلانتر سری اول
۱۳۸۳ فصل زرد
آهوی ماه نهم
۱۳۸۲ استرس (آسمان تاریک)
۱۳۸۱ افسون
۱۳۸۰ باران عشق یک قسمت
۱۳۷۹ صدایم کن
۱۳۷۸ سرزمین ملائک
۱۳۷۸ داستان یک شهر
۱۳۷۷ تنگنا
۱۳۷۶ شن‌های کف رودخانه
آدمخوار
بالشها (۱۳۹۶)

عکس های جدید رامبد شکرآبی بازیگر سینما و تلویزیون

عکس های اینستاگرامی رامبد شکرابی

طلاق و جدایی رامبد شکرابی از همسرش حدیث فولادوند

رامبد شکرابی

نظرات