ماجرا و علت جدایی و طلاق ناگهانی حدیث فولادوند و رامبد شکرابی چه بود + جزئیات

0

جدایی و طلاق ناگهانی حدیث فولادوند و رامبد شکرابی بازیگران سینما و تلویزیون ایران در سکوت خبری خبرساز شد و پرستو صالحی دوست صمیمی حدیث فولادوند خبر از طلاق و جدایی حدیث فولادوند و رامبد شکرابی داد در ادامه ماجرای طلاق و جدایی حدیث فولادوند از همسرش رامبد شکرابی و آیا صحت دارد با جزئیات بخوانید

ماجرا و علت جدایی و طلاق ناگهانی حدیث فولادوند و رامبد شکرابی چه بود + جزئیات

ماجرا و علت جدایی و طلاق ناگهانی حدیث فولادوند و رامبد شکرابی چه بود + جزئیات

پرستو صالحی با انتشار تصویری از حدیث فولادوند خبر جدایی او را از همسرش رامبد شکرآبی رسانه ایی کرد!

روز گذشته پرستو صالحی دوست نزدیک حدیث فولادوند بازیگر فیلم و سریال ایرانی در صفحه اینستاگرامش برای حدیث نوشت: «خواهرم، رفیقم، ایمان دارم در فصل تازه‌ی زندگیت خواهی درخشید، همچنان زیبا، پرقدرت و جسور. گاهی تنهایی یک شروع دوباره است.»

این نوشته پرستو صالحی باعث حدس و گمان های مبنی جدایی و طلاق این دو بازیگر شده و کاربران فضای مجازی گفتند که احتمالا این دو بازیگر از هم جدا شدند.

هنوز خبر طلاق و جدایی این دو بازیگر تایید و یا تکذیب نشده و احتمال می رود که ای نوشته خانم صالحی هیچ ارتباطی به جدایی و طلاق آنها نداشته باشد.

اما حدیث فولادوند نیز ضمن آنفالو کردن رامبد شکرابی تمامی عکس‌ های مشترک‌ شان را از صفحه‌ی خود پاک کرده است و هم اکنون هیچ عکس دونفره ای پیج اینستاگرام این خانم بازیگر نیست

طلاق و جدایی حدیث فولادوند و رامبد شکرابی چه بود + جزئیات

حدیث فولادوند در سال ۱۳۸۹ وقتی ۳۳ ساله بود با رامبد شکرابی ۳۸ ساله ازدواج کرد و فرزندی نداشتند. حالا بعد از ۱۱ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند

حدیث فولادوند (زاده ۲۰ دی ۱۳۵۶ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است و فعالیت هنری را از کودکی آغاز کرد، در دوازده سالگی زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید و در نمایش «گل‌های دوستی» روی صحنه رفت. وی برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم دست‌های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد و بدین ترتیب اولین حضورش را در سینما در سال ۱۳۷۸ اعلام نمود.

او که پس از گرایش به هنرهای مختلف از جمله موسیقی و نقاشی اکنون خود را در بازیگری موفق می‌دید یک سال بعد از اولین تجربه خود، در فیلم سینمایی مارال به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده هنرنمایی کرد.

 

رامبد شکرآبی متولد سال ۱۳۵۱ در ساری است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۳ با فیلم ترانزیت ساختهٔ علی سجادی حسینی آغاز کرد. شکرآبی در این سال‌ها در تلویزیون هم فعالیت داشته‌است. او بازیگری در تلویزیون را از سال ۱۳۷۵ با مجموعهٔ تلویزیونی تنگنا شروع کرد. وی در سال ۱۳۸۹ در زمان پيش توليد فيلم عنكبوت به كارگرداني مانى ارمغان با حدیث فولادوند كه نقش مقابلش را در آن فيلم بازي مي كرد ازدواج کرد.

نظرات