بیوگرافی محمدتقی فاضل میبدی و همسرش و فرزندانش + عکس و جنجال ها و سوابق شغلی

1

بیوگرافی محمد تقی فاضل میبدی استاد و عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و همسرش و فرزندانش + عکس ها و سوابق شغلی و سیاسی و بیوگرافی فاضل میبدی و زندگی شخصی و سیاسی محمد تقی فاضل میبدی استاد حوزه علمیه قم همراه خانواده و فعالیت ها و آثار و سخنان جنجالی فاضل میبدی را در این بخش از مجله حرف تازه می خوانید

فاضل میبدی کیست بیوگرافی محمدتقی فاضل میبدی و همسرش و فرزندانش + عکس و جنجال ها و سوابق شغلی

بیوگرافی محمدتقی فاضل میبدی

محمد تقی فاضل میبدی, (mohammad taghi fazel maybodi) در ۶ مرداد ۱۳۳۲ در شهر میبد یزد متولد شد و در حال حاضر عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و استاد دانشکده مفید قم است. فاضل میبدی که از جمله روحانیون نواندیشی است که تلاش می‌کند چهره روشن‌تر و مدرن‌تری از اسلام به جهان ارائه کند، در دیماه ۱۴۰۰ با سخنان جنجالی درباره روحانیون و مردم خبرساز شد.

همسر و فرزندان محمدتقی فاضل میبدی

از زندگی خصوصی و خانوادگی ایشان و همسر و فرزندانش خبری منتشر نشده است

سوابق و زندگی شخصی

او در ۶ مرداد ۱۳۳۲ در شهر میبد، استان یزد زاده شد. او دوران تحصیل ابتدایی و راهنمایی را در شهر زادگاهش گذراند و سپس در سال ۱۳۵۰ وارد حوزه علمیه قم شد.

ایشان در دوران تحصیل در حوزهٔ علمیهٔ قم از محضر اساتیدی چون یوسف صانعی و یحیی انصاری شیرازی و عبدالله جوادی آملی و حسینعلی منتظری بهره برد.

او سابقهٔ تدریس دروس شرح لمعه، حاشیه منطق، بدایة الحکمه، اصول فقه و کفایه را دارد و با مراکز علمی-پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی و دفتر تحقیقات به عنوان محقق همکاری می‌کند.

همچنین بخوانید: بیوگرافی محمدحسین رجایی برادر شهید رجایی و همسر و فرزندانش + عکس درگذشت و شغل

زندگی شخصی محمد تقی فاضل میبدی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برخی نظرات

وی درباره دوچرخه سواری زنان در خیابان اظهار داشته: دوچرخه‌ سورای زنان در خیابان با ماشین سواری آن‌ها هیچ فرقی نمی‌کند، در واقع تفاوتی نمی‌کند مرکبی که انسان سوار می‌شود ماشین، موتور و یا دوچرخه باشد. خانمی که سوار دوچرخه می‌شود یا به خاطر صرفه‌جویی است و نمی‌خواهد هوا را آلوده کند یا اینکه می‌خواهد ورزش کند

این عضو مدرسین حوزه علمیه قم در دی ماه ۱۴۰۰ در گفتگوی جدید گفت: تعداد زیادی از طلاب حوزه به‌ناچار به شغل‌های دیگری که آورده‌اند، یا در اسنپ کار می‌کنند یا حتی طلبه‌هایی را می‌شناسند که شب‌ها سرایداری می‌کنند

سوابق فاضل میبدی

متأسفانه حوزه علمیه زیاد سیاسی شده است و حکومت هم به‌نوعی حکومت دینی و روحانیون است. از طرفی روحانیون هم در مناصب حساسی هستند، به همین دلیل نگاه مردم به‌کل طلبه‌ها نگاه چندان مثبتی نیست و باید فکری به حال این موضوع کرد.

عکس های محمدتقی فاضل میبدی

1 دیدگاه در “بیوگرافی محمدتقی فاضل میبدی و همسرش و فرزندانش + عکس و جنجال ها و سوابق شغلی

  1. علی گفت:
    6
    2

    امثال تو آبروی دین و روحانیت را برده اند

نظرات