ماجرای رشید مظاهری گلر استقلال از اخراج تا شایعه بازداشت چه بود + جزئیات

0

ماجرای اخراج رشید مظاهری گلر استقلال از ماجرا و علت بازداشت چه بود + جزئیات کامل اخراج رشید مظاهری و ماجرای خبر بازداشت رشید مظاهری تا تکذیب بازداشت شدنش و توضیح رشید مظاهری درباره شایعه بازداشت شدنش در یک استوری را در ادامه میخوانید

ماجرای رشید مظاهری گلر استقلال از اخراج تا علت بازداشت چه بود + جزئیات

ماجرای رشید مظاهری گلر استقلال از اخراج تا شایعه بازداشت چه بود + جزئیات

مجله حرف تازه – بعد از خبر اخراج رشید مظاهری حالا از ساعتی پیش خبر بازداشت رشید مظاهری گلر استقلال در شبکه های اجتماعی و رسانه های داخلی و خبرگزاری ها در حال انتشار است، اما او این خبر را تکذیب کرده و گفته من بازداشت نشدم و در منزل هستم و در حال رفتن به کمیته انظباطی استقلال هستم.

فارس نوشت: رشید مظاهری ساعت ۱۴ امروز باید در جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال به خاطر اتفاقات تمرین روز پنجشنبه حضور پیدا کند اما از صبح امروز شایعاتی پیرامون یک اتفاق قضایی برای سنگربان استقلال مطرح شده است.

گفته می‌شود این دروازه بان به دلیل شکایت مدیر برنامه سابق خود در کلانتری تجریش به سر می‌برد ولی مسئولان باشگاه استقلال تا لحظه انتشار این خبر از این موضوع بی اطلاع هستند.

سال گذشته هم او به دلیل شکایت سعید عزیزیان یکی دو جلسه راهی دادگاه شد و در نهایت با مربی خود آشتی کرد.

مسئولان باشگاه استقلال تا لحظه انتشار این خبر از این موضوع بی‌اطلاع هستند.

علت اخراج رشید مظاهری

رشید مظاهری با رد برخی از شایعات گفت: من در منزلم بودم و جایی هم حضور نداشتم. در حال حاضر در راه رفتن به باشگاه استقلال هستم تا در جلسه کمیته انضباطی باشگاه شرکت کنم.

در شرایطی که رشیدمظاهری به خاطر مساله انضباطی از سوی کادر فنی استقلال در اختیار باشگاه قرار گرفته و باید در جلسه انضباطی شرکت کند، خبری عجیب درباره او منتشر شد.

تکذیب بازداشت گلر استقلال

ساعتی بعد از انتشار خبر اما گلر استقلال با انتشار یک استوری موضوع بازداشتش را تکذیب کرد. او متن خبر منتشر شده رو در استوری قرار داد و زیر آن نوشت: «هرگونه خبری که در مورد من باشد، همه را تکذیب می‌کنم و این حاشیه‌ها دیگر برایم خسته کننده شده است. حتما حتما این موضوع را تا آخر پیگیری می‌کنم و از طریق مراجع قضایی شکایت می‌کنم. به خدا دیگر خسته‌شدم؛ حداقل اجازه بدهید کنار خانواده ام راحت باشم!»

منبع: فارس و ورزش سه

نظرات