فیلم کامل / شوخی وحشتناک و ترساندن آرون افشار در برنامه شب آهنگی را ببینید

0

قسمت سوم فصل دوم شب آهنگی, با حضور آرون افشار, خواننده جوان پاپ, سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ از فیلم نت پخش شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. او در این بخش اجرای بسیار زیبایی به یاد هنرمندان درگذشته داشت که اشک حامد آهنگی و تماشاگران حاضر در استودیو را درآورد. در ادامه دانلود کامل شباهنگی آرون افشار و سکانس ترسوندن آرون افشار در شباهنگی را دریافت کنید

فیلم کامل / شوخی وحشتناک و ترساندن آرون افشار در برنامه شب آهنگی را ببینید

فیلم ترساندن آرون افشار در برنامه شب آهنگی

سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰در سومین قسمت از فصل دوم برنامه شب آهنگی، آرون افشار مهمان حامد آهنگی شده‌ است؛ او در این برنامه اجرای بسیار زیبایی به یاد هنرمندان فوت شده و درگذشته به نمایش گذاشت که اشک حامد آهنگی و حضار در استودیو شباهنگی را درآورد. اما سکانس ترساندن آرون افشار در برنامه شب آهنگی نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است که در ادامه ببینید:

دانلود کامل شب آهنگی آرون افشار

آرون افشار خواننده و آهنگساز ایرانی متولد ۱ تیر ۱۳۷۷ اصالتی خراسانی دارد و در شهر شاندیز مشهد متولد شده‌ است.

آرون افشار از کودکی به موسیقی علاقه‌مند بوده و ساز تخصصی او گیتار می‌باشد. او از ۷ یا ۸ سالگی، با گیتار فراگیری موسیقی را شروع کرد و در کنار آن به فراگیری پیانو نیز پرداخت. افشار به‌طور جدی از سال ۱۳۹۶ وارد عرصهٔ موسیقی شد. او از زمان آغاز فعالیت حرفه‌ایش تاکنون چند ترانه منتشر کرده‌است که در میان آن‌ها آهنگ جانم باش طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌است.

دانلود کامل شب آهنگی آرون افشار

همچنین ببینید: دانلود فیلم کامل شب آهنگی شبنم قلی خانی قسمت ۲۶ رایگان تماشا کنید

شباهنگی ارون افشار

اولین کنسرت آرون افشار در ۲۹ دی ۱۳۹۸ در سالن همایش میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. کاربران محترم برای احترام به حقوق سازندگان برنامه شب آهنگی نسخه قانونی شب آهنگی فصل ۲ قسمت سوم را دانلود و تماشا کنید.

شباهنگی با اجرای حامد آهنگی یک تالک شو به سبک جدید در ایران است که با محوریت شوخی و خنده و با حضور مهمانانی از چهره های ورزشی و سینمایی و معروف اجرا میشود.

در قسمت سوم فصل دوم سریال شب آهنگی روز سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ از پلتفرم فیلم‌نت پخش شد، یکی از خوانندگان جوان و پرطرفدار ایرانی مهمان برنامه بود.

برنامه ترکیبی شباهنگى با اجرای جذاب حامد آهنگى و تهیه کنندگی محمد صابری با حضور چهره هاى محبوب کشور از هفته دوم فررودین ۱۴۰۰ آغاز شد.

نظرات