بازیگر نقش عارف در سریال بعد از آزادی کیست + بیوگرافی و فیلم شناسی و اینستاگرام

0

مرتضی اسماعیل کاشی بازیگر نقش عارف در سریال بعد از آزادی کیست؟ +بیوگرافی مرتضی اسماعیل کاشی بازیگر نقش عارف در سریال بعد از آزادی و همسرش همراه با سوابق هنری و عکس های واقعی و بدون گریم مرتضی اسماعیل کاشی را در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید

بازیگر نقش عارف در سریال بعد از آزادی کیست + بیوگرافی و فیلم شناسی و اینستاگرام

بازیگر نقش عارف در سریال بعد از آزادی کیست؟

مجله حرف تازه – مرتضی اسماعیل کاشی بازیگر نقش عارف در سریال بعد از آزادی متولد دهه ۱۳۶۰ است که از سال ۱۳۸۵ بوطر حرفه ای وارد بازیگری در تئاتر شده و تاکنون در چندین نمایش و فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است.

بازیگر نقش عارف در سریال بعد از آزادی کیست؟

سال های فعالیت

او که بیشتر در زمینه تئاتر فعالیت دارد، حالا با بازی در سریال بعد از آزادی برای اولین بار وارد قاب تلویزیزون شده است.

اسماعیل کاشی علاوه بر بازیگری، به عنوان کارگردان تئاتر و همچنین مدرس بازیگری نیز مشغول است. از جمله آثار هنری وی می توان به فیلم های سینمایی دلتا ایکس، ارغوان، گیلدا و اژدها وارد می‌شود! و .. وارد سینما شد.

بیوگرافی مرتضی اسماعیل کاشی بازیگر نقش عارف در سریال بعد از آزادی کیست؟

اسماعیل کاشی در فیلم ارغوان در کنار مهتاب کرامتی، الهام کردا، نسیم ادبی، آزاده صمدی مهدی احمدی به ایفای نقش پرداخت و از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزش بازیگری متعدد اشاره‌ کرد…

همچنین ببینید: بازیگر نقش مهشید در سریال بعد از آزادی کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

او برگزیده بازیگری مرد در بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تهران در سال ۱۳۹۱، دریافت جایزه دوم بازیگری در هشتمین و دهمین جشن شب بازیگر در سال ۸۹ و ۹۱ و همچنین جوایز بازیگری دیگری را از جشنواره‌های تئاتر دانشگاهی و دیگر جشنواره‌ها از سال ۸۱ تاکنون در کارنامه خود دارد.

عکس واقعی عارف در بعد از آزادی

بیوگرافی بازیگر نقش عارف در سریال بعد از آزادی

مرتضی اسماعیل کاشی بازیگر و کارگردان تئاتر اینروزها در سریال بعد از آزادی در نقش عارف ایفای نقش کرده که یکی از نقش های مهم و کلیدی در این سریال است. او در زندان است و با مشلاتی دست و پنجه نرم میکند و زندگی او پر تلاطم و آشوب است. او در کنار خسرو شهراز ، رضا داوود نژاد ، اندیشه فولادوند ، اصغر همت ، قاسم زارع ، سام کبودوند ، آزاده مهدیزاده، سارا شاهرودیان ، و المیرا دهقانی و …تجارب خوبی را کسب کرد.

نظرات