بیوگرافی مرتضی اسماعیل کاشی بازیگر و همسرش + عکس ها و زندگی شخصی و هنری

0

بیوگرافی مرتضی اسماعیل کاشی بازیگر و همسرش + عکس ها و زندگی شخصی و هنری

بیوگرافی مرتضی اسماعیل کاشی بازیگر و همسرش + عکس ها و زندگی شخصی مرتضی اسماعیل کاشی همراه با سوابق هنری و فیلم ها و سریال ها و زندگینامه خصوصی و هنری این بازیگر و پیج اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه با ما همراه باشید.

بیوگرافی مرتضی اسماعیل کاشی بازیگر و همسرش + عکس ها و زندگی شخصی و هنری

بیوگرافی مرتضی اسماعیل کاشی

مرتضی اسماعیل کاشی, (morteza esmaeil kashi) متولد دهه ۶۰ در تهران, بازیگر و کارگردان است. او که دانش‌ آموخته کارشناسی ارشد بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس است، از دوران نوجوانی و دانش آموزی وارد عرصه تئاتر شده و حالا یکی از کارگردانان تئاتر و بازیگران مطرح و سرشناس سینما و تلویزیون ایران است.

بیوگرافی مرتضی اسماعیل کاشی بازیگر

سوابق بازیگری

آقای اسماعیل کاشی از نوجوانی و از دوران دانش آموزی وارد عرصه تئاتر شده و علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد. او از سال ۸۵، نمایشی از نیکلای گوگول را کارگردانی کرده و قبل از آن هم نمایش‌های دیگری را در دوره دانش‌ آموزی کار کرده‌ بود. خودش میگه: از دوران نوجوانی به تئاتر علاقه داشتم و از هنرستان صدا و سیما دیپلم تئاتر گرفته بودم. از آخرین نمایشم حدود ۱۰ سال می‌گذشت تا این‌که تصمیم گرفتم تجربه جدیدی در حوزه کارگردانی داشته باشم، اکنون نسبت به ۱۰ سال پیش معلوماتم پخته‌ تر شده و نگاه حرفه‌ ای‌ تری نسبت به تئاتر دارم

از نمایش‌هایی که او در آن‌ها بازی کرده می‌توان به برنارد مرده‌است، مکبث، عجایب المخلوقات و مفیستو اشاره کرد. مرتضی اسماعیل کاشی در سال ۱۳۹۵ برای بازی در نمایش ویتسک به کارگردانی رضا ثروتی برنده تندیس بهترین بازیگر سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر شد.

زندگینامه مرتضی اسماعیل کاشی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون

ازدواج و همسرش

مرتضی اسماعیل کاشی متاهل است و ازدواج کرده. حاصل این ازدواج یک پسر دارد.

سوابق سینما

این بازیگر ایرانی علاوه بر تئاتر در سینما نیز خوش درخشیده و با فیلم های سینمایی دلتا ایکس، ارغوان، گیلدا و اژدها وارد می‌شود! و .. وارد سینما شد.

اسماعیل کاشی در فیلم ارغوان در کنار مهتاب کرامتی، الهام کردا، نسیم ادبی، آزاده صمدی مهدی احمدی به ایفای نقش پرداخت و از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزش بازیگری متعدد اشاره‌ کرد…

عکس های مرتضی اسماعیل کاشی

اسماعیل کاشی علاوه بر تحصیلات آکادمیک خود، موفق به گرفتن مدرک کارگردانی سینما از کانون سینماگران جوان شده است. وی به‌عنوان دومین بازیگر برگزیده تئاتر ایران در سال ۱۳۸۹ انتخاب گردید.

او برگزیده بازیگری مرد در بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تهران در سال ۱۳۹۱، دریافت جایزه دوم بازیگری در هشتمین و دهمین جشن شب بازیگر در سال ۸۹ و ۹۱ و همچنین جوایز بازیگری دیگری را از جشنواره‌های تئاتر دانشگاهی و دیگر جشنواره‌ها از سال ۸۱ تاکنون در کارنامه خود دارد.

مرتضی اسماعیل کاشی بازیگر نقش عارف در سریال بعد از آزادی

این بازیگر به تازگی در سریال بعد از آزادی در نقش عارف بازی کرده، نقشی که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. او همچنین در سریال جیران در نقش خواجه روشن بازی کرده است

مرتضی اسماعیل بازیگر سریال بعد از آزادی

دیگر فعالیت ها

وی هم اکنون مدرس بازیگری تئاتر است و به‌ عنوان معلم، کارگردان و مشاور هنری تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه‌ نقطه مشغول به کار است

صفحه اینستاگرام مرتضی اسماعیل کاشی

صفحه اینستاگرام وی با نشانی در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید تصاویر و عکس های شخصی جدید او مشاهده کنید

سوابق هنری و فیلم ها و سریال های مرتضی اسماعیل کاشی

کارنامه تئاتر

۱۳۷۹ معرکه آخر
۱۳۸۰ کفتر به توان ۲
۱۳۸۰ داستان یک پیراهن و یک ویولن
۱۳۸۰ گفتگوی مهر
۱۳۸۱ صبور
۱۳۸۲ چراغ جادو
۱۳۸۳ مناجات
۱۳۸۳ کسوف
۱۳۸۴ تاثیر صدای زوزه باد
۱۳۸۵ هاراگیری به سبک ایرانی
۱۳۸۶ از پا نیفتاده
۱۳۸۵ مالون می‌میرد
۱۳۸۹ مکبث
۱۳۹۱ عجایب المخلوقات
۱۳۹۱ ویتسک
۱۳۹۳ برنارد مرده‌است
۱۳۹۳ اتاق ورونیکا
۱۳۹۵ مستأجر
۱۳۹۵ کلاغ
۱۳۹۵ دستگاه
۱۳۹۵ سه خواهر
۱۳۹۶ مفیستو
۱۳۹۶ اتاق

فیلم ها و سریال های این بازیگر:

اکران نشده پانصد مثقال طلا شهرزاد دادگر
۱۳۹۵ گیلدا کیوان علیمحمدی – امید بنکدار
۱۳۹۵ اژدها وارد می‌شود مانی حقیقی
۱۳۹۴ دلتا ایکس علیرضا امینی
۱۳۹۳ ارغوان کیوان علیمحمدی – امید بنکدار

نظرات