بازیگر نقش مهشید در سریال بعد از آزادی کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

0

آلاله زارع طلب بازیگر نقش مهشید در سریال بعد از آزادی کیست؟ +بیوگرافی آلاله زارع طلب بازیگر نقش مهشید در سریال بعد از آزادی همراه با عکس های شخصی و جنجالی آلاله زارع بازیگر و سوابق هنری و پیج اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه به مناسبت حضور در سریال بعد از آزادی با ما همراه باشید تا با زندگی شخصی و هنری این بازیگر جوان آشنا شوید

بازیگر نقش مهشید در سریال بعد از آزادی کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

 

بازیگر نقش مهشید در سریال بعد از آزادی کیست

مجله حرف تازه – آلاله زارع طلب به تازگی در سریال جدید شبکه یک به نام سریال بعد از آزادی یا سریال پس از آزادی در نقش مهشید بازی کرده است. او متولد ۲۰ فروردین دهه ۷۰ در تهران است. آلاله زارع طلب که دانش آموخته رشته بازیگری تئاتر می باشد، از هنرجویان کلاس بازیگری خانم مهتاب نصیرپور بازیگر قدیمی است که تاکنون موفق به کسب جوایز بهترین بازیگری در چند جشنواره تئاتر شده است

بیوگرافی آلاله زارع طلب بازیگر نقش مهشید در سریال بعد از آزادی

سوابق بازیگری

آلاله زارع بازیگر تئاتر است که بطور حرفه ای از تئاتر وارد سینما و تلویزیون شد. او از هنرجویان مستعد کلاس های بازیگری مهتاب نصیرپور و استاد محمد رحمانیان است که تاکنون در نمایش هایی چون ترانه قدیمی و نمایش پیکان جوانان به کارگردانی محمد رحمانیان و نمایش «شش تک گویی و یک گفتگو» و نمایش روزمرگی و … ایفای نقش کرده است.

زارع طلب با بازی در سریال دنیای گمشده وارد قاب تلویزیون شد و سپس در مجموعه تلویزیونی چایخانه هم زبان به کارگردانی علی عمرانی در نقش ترنگ بازی کرد .

این هنرمند جوان سینما و تئاتر ایران، رتبه دوم بازیگری زن برای نمایش روزمرگی از پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر مهر کاشان در اولین حضورش در یک رقابت نمایشی را به دست آورد.

بیوگرافی بازیگر نقش مهشید در سریال بعد از آزادی

ازدواج و همسرش

در خصوص زندگی شخصی و خصوصی و وضعیت ازدواج و متاهل و مجرد بودن وی اطلاعاتی در دست نیست.

همچنین بخوانید: زمان دقیق پخش و تکرار سریال پس از آزادی از شبکه یک تلویزیون +تکرار سریال بعد از آزادی

آلاله زارع طلب در سریال بعد از آزادی

سریال بعد از آزادی به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سعید سعدی تولید شده است

بازیگر نقش مهشید در سریال بعد از آزادی

سریال «بعد از آزادی» یک کار اجتماعی است و درامی درگیر کننده است و یکی از معدود سریال‌هایی است که در این ده سال اخیر از زاویه‌ای جدید به موضوعات جامعه و خانواده نگاه می‌کند و یک درام کشف و شهودی است و خیلی از اتفاق‌ها و گره‌ها به مرور باز می‌شود. در کنار آن نگاهی هم به افغانستانی‌های عزیز دارد.

 

 

نظرات