آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ به علت بارش برف

2

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهرهای تهران و اصفهان و کرمان و تبریز و ارومیه و کرج و قزوین و مشهد و کردستان و سلماس و آذربایجان غربی و شرقی و دیگر شهرهای ایران و آیا فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ مدارس اصفهان و تهران و تبریز و شهرستان های غرب و جنوب غرب و شمال کشور تعطیل است؟ و وضعیت تعطیلی فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 4 دی 1400 به علت بارش برف و برودت

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ به علت بارش برف و برودت هوا

سامانه بارشی از نواحی غرب وارد کشور شده و منجر به بارش برف و برودت هوا شده است و بر اساس جدیدترین خبرها فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ مدارس برخی شهرها تعطیل بوده و به صورت غیر حضوری و از طریق شاد دایر می باشد. در زیر اسامی شهرهایی که فردا مدارس حضوری آنها تعطیل هستند را بخوانید:

در حال بروزرسانی….

تعطیلی مدارس ایلخچی

آموزشهای حضوری در تمامی دوره های تحصیلی روستایی شیفت صبح تعطیل، و در شهر ایلخچی مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و آموزشها از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد .

🔹مرند

آموزشهای حضوری در تمامی دوره های تحصیلی روستایی شیفت صبح تعطیل، و در شهر مرند تمامی مدارس با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.
♦️اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بانه در خصوص تعطیلی مدارس

🔹️با توجه به هماهنگی با اداره هواشناسی و پیش بینی برودت هوا و یخبندان فردا شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۴ آموزش حضوری در تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در نوبت صبح و عصر و مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری نوبت صبح تعطیل و فعالیت مدارس بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام شده و آزمون های حضوری مدارس متوسطه روستایی لغو و به روزهای بعد موکول می شود.

کاهش نسبی ۷ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا از فردا

هواشناسی:
🔹از روز شنبه در مازندران، گلستان و خراسان شمالی و خراسان‌رضوی بارش باران و برف همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما در حدود ۵ تا ۷ درجه پیش‌بینی می‌شود.
🔹آسمان تهران فردا قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، در صبح مه رقیق و در بعدازظهر شاهد وزش باد است و بیشترین دمای تهران ۸ و کمترین آن صفر درجه خواهد بود.

♦️اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص تعطیلی مدارس

🔹️روز شنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۰ در شهرهای اردبیل، مشکین شهر، خلخال، نمین، سرعین، هیر و خورش رستم به دلیل بارش برف و برودت هوا آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام شده و آزمون های حضوری لغو و به روزهای بعد موکول می شود. ضمنا امتحانات نهایی پایه دوازدهم ( داوطلبان آزاد و واحد مانده ها ) و پایه نهم ( بزرگسالان و داوطلبان آزاد ) استانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل

شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ برخی مدارس آذربایجان غربی تعطیل است

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:
🔹با توجه به برودت هوا و بارش برف و احتمال یخبندان تمامی مدارس شهری و روستایی خوی و مدارس روستایی شهرستان سلماس فردا شنبه ۴ دی ماه تعطیل و آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری خواهد بود./ایسنا

تعطیلی مدارس اهر

🔹به علت بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا، آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح و بعدازظهر اهر تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

امتحانات داخلی مدارس این منطقه نیز لغو شده و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

🔹تعطیلی مدارس ترکمانچای و جلفا و بستان اباد

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح ترکمانچای تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

امتحانات داخلی مدارس این منطقه نیز لغو شده و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح جلفا نیز با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح بستان آباد تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

امتحانات داخلی مدارس این منطقه لغو شده و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

🔹شهرستان هوراند

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح و بعدازظهر شهرستان هوراند تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

شهرستان سراب

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح سراب تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

ورزقان

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح و بعدازظهر ورزقان تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

کلیبر

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح کلیبر تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح و بعداز ظهر بخش‌های خواجه و خاروانا تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح تیکه داش نیز تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح هشترود و بخش نظر کهریزی تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

شبستر

تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح در شبستر و بخش تسوج با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح مهربان تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح و بعداز ظهر بخش کندوان میانه تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

دیگر شهرها

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستاهای مسیر کندوان (اسفنجان، کهنمو، کندوان، اسکندان، آمقان و عنصرود) و مسیر دهستان گنبرف ( قندیلو، آشستان، آغچه کهل، اربط، مجارشین، کردآباد و گنبرف) در شهرستان اسکو تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

 

2 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ به علت بارش برف

  1. سولماز گفت:

    سلام یعنی الان ۴دی استان مازندران مدارس همه تعطیل است؟

  2. سولماز گفت:

    سلام یعنی الان ۴دی استان مازندران مدارس تعطیل است؟

نظرات