علت بیماری زهرا چخماقی خبرنگار ۲۰:۳۰ مشخص شد ماجرا و همه واقعیت ها

0

علت بیماری زهرا چخماقی خبرنگار ۲۰:۳۰ مشخص شد ماجرا و همه واقعیت ها

بیماری زهرا چخماقی خبرنگار ۲۰:۳۰ ربطی به تداخل دارویی و مشکلات قلبی و سایر مسایل مطرح شده صحت ندارد. در ادامه جدیدترین وضعیت زهرا چخماقی خبرنگار را از زبان مژگان شهنی پزشک او بخوانید

همه واقعیت های بیماری زهرا چخماقی خبرنگار 20:30 از کما تا احیای قلبی

مجله حرف تازه – زهرا چخماقی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از شامگاه پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ لحظاتی دچار حمله قلبی شده و به کما رفت و با تلاش پزشکان بیمارستان ترتیا احیا شد. او از این تاریخ تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد و طی دو روز گذشته خبر‌های ضد و نقیضی در خصوص وضعیت سلامتی وی در فضای مجازی منتشر شده بود.

حالا در جدیدترین خبرها از وضعیت ایشان ، دکتر مژگان شهنی در گفتگو با خانم فریده فرخ نژاد مادر خانم زهرا چخماقی، با رد برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی، تاکید کرد: گروه درمانی بیمارستان به محض ورود خانم چخماقی به این مرکز درمانی فوق تخصصی، به سرعت مراحل کاری و تشخیصی را آغاز کرد و پس از شناسایی عامل بیماری زا، عملیات درمان روی خانم چخماقی انجام شد و ادامه دارد.

همچنین ببینید: علت و ماجرای بستری شدن زهرا چخماقی در بیمارستان از زبان همسرش

وی با تاکید بر اینکه هیچیک از مطالب منتشر شده در فضای مجازی درباره بیماری خانم چخماقی از جمله تداخل‌های دارویی، مشکلات قلبی و سایر مسایل مطرح شده صحت ندارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه مشخص نیست که اینگونه اظهارنظر‌ها بر اساس چه استناد‌هایی بیان می‌شود.
­معاون درمان بیمارستان تریتا تصریح کرد: از رسانه‌ها درخواست می‌شود اجازه دهند گروه درمانی کارشان را انجام دهند و انتظار داریم که خانم چخماقی پس از طی مراحل درمان، هر چه زودتر سلامتی کامل را به دست آورد و به محل کار و زندگی بازگردد.

نظرات