آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و آلودگی

4

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و آلودگی در شهرهای تهران و اصفهان و کرمان و تبریز و ارومیه و کرج و قزوین و مشهد و دیگر شهرهای ایران و آیا فردا یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ مدارس اصفهان و تهران و تبریز و شهرستان های غرب و جنوب غرب و شمال کشور تعطیل است؟ و وضعیت تعطیلی فردا ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۰ را میخوانید.

 آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 28 آذر 1400 به دلیل بارش برف و آلودگی

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و آلودگی

هواشناسی از تداوم بارش ها و همچنین آلودگی هوا در کلانشهرها خبر دارد و از ساعاتی پیش خبرهایی مبنی بر تعطیلی مدارس در روز یکشنبه ۲۸ آذر شبکه های مجازی در حال انتشار است که این خبر هنوز توسط مسئولان و صدا و سیما اعلام نشده و هیچ خبر رسمی از تعطیلی فردا یکشنبه ۲۸ آذر اعلام نشده است.

تعطیلی آموزش حضوری مدارس ۲ شهر خوزستان به دلیل باران امروز

آموزش حضوری در مدارس شادگان و بندرامام خمینی به دلیل استمرار بارندگی روز یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ تعطیل و این آموزش ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کاربران محترم به محض اطلاع از وضعیت تعطیلی مدارس، در همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد

گفتنی است بر اساس پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۸ آذر ۱۴۰۰ نشان می‌دهد آسمان تهران تا حدودی آفتابی خواهد بود. حداکثر دما ۱۳ درجه است و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور تا چند روز آینده

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (۲۸ آذر ماه) نسبتا آفتابی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۲۹ آذرماه) تا حدودی آفتابی و در برخی ساعات ابری با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و برای روز سه‌ شنبه (۳۰ آذرماه) ابری و در ساعاتی همراه با رگبار با حداقل دمای ۳ درجه و با حداکثر دمای ۱۳ درجه پیش‌بینی می‌شود.

امروز سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور (به جز نیمه‌ جنوبی) فعال است.

در ارتفاعات و مناطق سردسیر و کوهستانی کولاک برف و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

بارندگی در خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام شدت بیشتری دارد.

بارندگی همچنین در غرب اصفهان، زنجان، کردستان، کرمانشاه و ارتفاعات البرز، تهران و قزوین شدت دارد.

وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

آلودگی هوا این روز‌ها موجی جدید را در کلانشهر‌های کشور ایجاد کرده است. رنگ آلودگی هوا نیز در تهران شبیه گرد و غبار است، اما این رنگ ناشی از تجمع و غلظت اکسید‌های نیتروژنی است که در جو باز تولید شده و به شکل موجود دیده می‌شوند.

با استمرار شرایط مساعد جوی تا اواخر وقت انتظار می‌رود که در بیشتر مناطق پر تردد از غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق کاسته شود و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول قرار بگیرد.

وزش باد مؤثر تا صبح فردا (۲۸ آذر ماه) از تجمع ذرات معلق جلوگیری خواهد کرد و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول باقی می‌ماند. تداوم این شرایط جوی طی روز باعث پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، با این حال تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن می‌تواند در برخی مناطق موجب کاهش کیفیت هوا شود.
با کاهش تندی باد تا ساعات پایانی فردا (۲۸ آذر ماه) و افزایش ترافیک شامگاهی پراکندگی آلاینده‌ها محدود خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

4 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و آلودگی

  1. ...... گفت:

    ترو خدا تعطیل کنید تا ما بتونیم یکم رو درسا تمرکز کنیم
    همه چیز قاطی شده 😪

  2. فوری گفت:

    فارسون خیلی سرده تعطیل کنید

  3. Suha گفت:

    ایشالله ک تعطیله. این یه هفته اخر قبل دی ماهم تعطیل کنن دیگ چی میشه

  4. فوری گفت:

    سلام لطفاً تعطیل کنید این دو روز را خواهشمندم دعاتون میکنم بخدا

نظرات