فروش اینترنتی مرغ و خروس محلی

0

از قدیم الایام مرغ و خروس جایگاه بسیار خوبی در رژیم غذایی و حتی سبک زندگی مردم ایران زمین داشته‌اند. هنوز هم اگر به روستاها و شهرهای کوچک سر بزنید خواهید دید که عده بسیار زیادی، جهت مصرف شخصی در حیاط خانه خود مرغ و خروس پرورش می‌دهند. این افراد طیور خود را با باقیمانده غذای خود تغذیه می‌کنند و برای پرورش آنها از هیچ نوع سموم و یا دارویی استفاده نمی‌کنند. پرورش مرغ و خروس در چنین شرایطی سبب می‌شود که آنها بسیار سالم پرورش یابند و صاحبین آنها از اینکه گوشت مصرفی خود دارای سموم و مواد مضر نیستند، آسوده خاطر باشند و تغذیه سالم‌تری داشته باشند. برای شهرهای بزرگ چون کلان شهرِ تهران، با خانه‌های آپارتمانی و بدون حیاط، انجام این امر ممکن نیست و ساکنین این شهر باید مرغ و خروس و یا گوسفند را از منابعی ناشناس خریداری کنند. این امر سبب می‌شود که همیشه نسبت به تغذیه خود نامطمئن باشند و همچنین گاها دچار بیماری‌هایی به این سبب بشوند. اما دیگر نگران نباشید چرا که در ادامه ما به شما یک سایت معتبر و با شرایطی فوق العاده جهت خرید مرغ و خروس محلی و ارگانیک معرفی خواهیم کرد.

  خرید مرغ و خروس

سایت بازار گوسفند

سایت بازار گوسفند یک سایت تازه تاسیس است که با ایده‌ای نو و جالب طراحی شده است. از آنجایی که زندگی بیشتر ما به اینترنت و خرید اینترنتی گره خورده است خوب است بدانید که از طریق سایت بازار گوسفند، امکان خرید اینترنتی مرغ و خروس محلی و حتی گوسفند زنده نیز فراهم شده است و شما می‌توانید در هر جایی از شهر تهران که هستید با مراجعه به سایت بازار گوسفند از قیمت مرغ و خروس زنده و یا گوسفند زنده مطلع شوید و حتی آنها را با شرایطی بی‌نظیر خریداری کرده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. در ادامه ویژگی‌های سایت بازار گوسفند در خصوص خرید مرغ و خروس آورده شده‌اند.

  • ارسال درب منزل به همراه قصاب رایگان

دردسرهای یافتن مرغ و خروس محلی در تهران بر ساکنین آن پوشیده نیست حتی اگر فردی موفق شود محلی برای خرید آنها پیدا کند باید کلی هزینه بابت رفت و آمد و کرایه ماشین پرداخت کند. از طرفی دیگر مرغ و خروس‌های محلی به صورت زنده فروخته می‌شوند. این یعنی خریدار باید خود امر ذبح کردن را در خانه به جا بیاورد. گذشته از اینکه ذبح کردن آدابی دارد که هر کسی با آنها آشنایی ندارند. این کار دل و جرات زیادی را می‌طلبد؛ کم نیستند افرادی که با دیدن خون از هوش می‌روند!

بازار گوسفند هر دو مورد گفته شده را برای شما حل و فصل کرده است. شما لازم نیست برای خرید مرغ و خروس از بازار گوسفند حتی از خانه خود خارج شوید، تنها کافیست به سایت آن مراجعه کرده و از طریق شماره‌های موجود در آن سفارش خود را ثبت کنید! همچنین شما می‌توانید با خرید از بازاز گوسفند، از خدمات رایگان یک قصاب ماهر نیز برخوردار شوید! قصابین بازار گوسفند به صورت رایگان در خدمت شما جهت امور ذبح کردن، پاک کردن و حتی تکه کردن به سلیقه و خواست شما، قرار می‌گیرند.

خرید مرغ و خروس

  • مرغ و خروس‌هایی سالم

“شما همان چیزی هستید که می‌خورید” جمله‌ای معروف که به خوردن غذای سالم شما را دعوت می‌کند. در واقع اگر غذای شما ناسالم و حاوی ترکیبات مضری باشد، شما با خوردن و جذب این موارد در نهایت بیمار خواهید شد و سلامتتان را از دست خواهید داد. مرغ و خروس به خصوص مرغ به دلیل جایگاه ویژه‌ای که در سبک تغذیه همه جهانیان دارند از اهمیت بالایی برخوردار هستند و این امر مهمی است که از سلامت آنها پیش از خوردن اطمینان کسب کنید. بر خلاف سایر فروشگاه‌ها، بازار گوسفند این ضمانت و اطمینان را به شما می‌دهد که مرغ و خروس‌های آن کاملا واکسینه شده هستند. همچنین آنها در محیطی تماما بهداشتی و زیر نظر مستقیم دامپزشک و با تغذیه ارگانیک پرورش می‌یابند.

  • قیمت مناسب و تخفیفات ویژه

وقتی در خصوص محصولاتی، واسطه زیاد می‌شود معمولا قیمت آن بالاتر می‌رود. این مسئله در خصوص مرغ و خروس و دام‌ها نیز صدق می‌کند. اما از آنجایی که بازار گوسفند خود پرورش‌دهنده طیور و دام‌هاست با از بین بردن هرگونه واسطه، ارائه دهنده بهترین قیمت‌هاست. همه ما تخفیفات بسیاری را برای کالاهای مختلفی دیده و تجربه کرده‌ایم اما تا به حال دیده‌اید که فروش مرغ و خروس و یا دامی شامل تخفیف شود؟ شما با خرید مرغ و خروس محلی از وب سایت بازار گوسفند به تعداد بالا خرید خود را شامل تخفیفاتی می‌کنید که مانند آن در هیچ فروشگاهی وجود ندارد.

فروش گوسفند زنده

در کنار مرغ و خروس، گوسفند نیز از موارد پرمصرف در نوع تغذیه ما ایرانیان است. همچنین این یک سنت جا افتاده و پر رواج است که برای  مواردی نظیر خرید خانه و ماشین، جلو پای حاجیان و عروس  و … گوسفند قربانی می‌کنند تا قضا و بلا و همچنین چشم بد را دور نمایند. پیدا کردن گوسفند زنده آن هم در شهری مانند تهران، بسیار سخت است. خوب است بدانید که بازار گوسفند ارائه دهنده خدمات فروش گوسفند زنده نیز می‌باشد. گوسفندهای بازار گوسفند نیز همانند مرغ و خروس‌های آن، در بهترین شرایط و با تغذیه سالم و ارگانیک پرورش یافته‌اند. شما با خرید گوسفند نیز از خدمات تحویل درب منزل به همراه قصاب رایگان برخوردار خواهید شد. لیست آخرین به روز رسانی قیمت گوسفنده زنده را از این بخش مشاهده نمایید.

خرید مرغ و خروس

سایت بازار گوسفند

همانطور که خواندید بازار گوسفند یک سایت فوق العاده در امر فروش گوسفند زنده، مرغ و خروس است. شما می‌توانید پرداخت خود را درب منزل، پس از رؤیت و تحویل موارد خریداری شده از طریق کارتخوان انجام دهید. ارسال مرغ و خروس در کم‌تر از دو ساعت و گوسفند زنده، در زمان مقرر خواهد بود. به همین خاطر است که وقت شناسی، اصول بارز فروشگاه اینترنتی بازار گوسفند است. هزینه ارسال گوسفند برای مراسمات شما به عهده بازار گوسفند و به صورت کاملا رایگان خواهد بود. جهت خرید موارد گفته شده با شرایط فوق، کسب اطلاعات بیشتر و خواندن نظرات مشتریان بازار گوسفند، می‌توانید به سایت آن به نشانی اینترنتی https://bazargosfand.com/ مراجعه کرده و زین پس، خرید گوسفند، مرغ و خروس را با آرامش خاطر و راحتی بیشتری انجام دهید.

نظرات