بیوگرافی مژگان فرخ پی متخصص بیهوشی اهواز تا درگذشت + عکس و علت فوت

4

بیوگرافی مژگان فرخ پی متخصص بیهوشی و همسرش تا درگذشت + عکس و علت فوت

بیوگرافی دکتر مژگان فرخ پی متخصص بیهوشی بیمارستان آریا اهواز و همسرش + عکس های شخصی و سوابق و زندگینامه دکتر مژگان فرخ پی از پزشک بیهوشی تا درگذشت بر اثر کرونا همراه با مراسم تشییع و خاکسپاری و تصاویر و خانواده وی در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی مژگان فرخ پی متخصص بیهوشی بیمارستان آریا اهواز و همسرش + عکس های شخصی و سوابق و زندگینامه دکتر مژگان فرخ پی

بیوگرافی دکتر مژگان فرخ پی

مژگان فرخ پی, (Mojgan Farrokh Pi) پزشک متخصص بیهوشی بیمارستان آریا اهواز جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ برابر با روز پرستار بر اثر کرونا دارفانی را وداع گفت. ضمن تسلیت به خانواده دکتر فرخ پی، همکاران و عموم جامعه پزشکی خوزستان برای روح بلند آن مرحومه از درگاه پروردگار متعال طلب رحمت و غفران واسعه کرد.
او دارای مدارک تحصیلی تخصص بیهوشی و دکترای حرفه‌ای پزشکی بودند که بر اثر ابتلای به کرونا درگذشت.

زندگینامه و سوابق دکتر مژگان فرخ پی

سوابق و مطب

ایشان در بیمارستان آریا اهواز به عنوان متخصص بیهوشی مشغول به خدمت بودند و مطب وی نیز در بیمارستان سینا اهواز واقع در اهواز – کوت عبدالله – میدان امام علی(ع) – خیابان پنجم گندمکار واقع بود.

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های حمید فرخ نژاد و همسرش

علت درگذشت و فوت دکتر مژگان فرخ پی متخصص بیهوشی اهواز

علت درگذشت و فوت دکتر مژگان فرخ پی

خانم کتر فرخ پی در بخش جراحی و اتاق عمل بیمارستان آریا اهواز مشغول به خدمت بودند که روز جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ بر اثر ابتلای به کرونا درگذشت و در همین رابطه دکتر فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز جمعه ضمن اظهار تاسف بابت این ضایعه بیان کرد: پزشک متخصص بیهوشی، سرکار خانم “دکتر فرخ پی” بعد از چند روز تحمل رنج ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ به دیدار حق تعالی شتافت.

عکس های شخصی و اینستاگرام دکتر مژگان فرخ پی پزشک خوزستانی

وی افزود: در روز بزرگداشت حضرت زینب (س) و تجلیل از خدمات قشر ایثارگر پرستار، جامعه پزشکی استان خوزستان در غم از دست دادن همکاری شریف عزادار شد.

گفتنی است که مدتی پیش نیز، دکتر مسعود کریمی بابااحمدی یکی دیگر از پزشکان خوزستانی بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده بود.

4 دیدگاه در “بیوگرافی مژگان فرخ پی متخصص بیهوشی اهواز تا درگذشت + عکس و علت فوت

  1. لیندا ۹۸ گفت:

    روحش شاد و یادش گرامی باد

  2. آشنا گفت:

    دکتر فرخ پی حدود ساعت ۱۱ ظهر ۱۹ خرداد به رحمت خدا رفتن. واکسن سینوفارم تزریق کرده بودن

  3. بیژن تبریزی گفت:

    روحش شلد ایشان چه نوع واکسنی تزریق کرده بودند و چند دوز کسی می داند

  4. ..‌ گفت:

    روحش شاد غلط املایی دارید و اینکه امروز بیست اذر فوت کردن تو پیج اقای فرخ نژاد هست به دکتر ابول نژادیان بفرمایید اصلاح کنند البته منم خوندم دقیق نمیدونم به من پاسخ ندید

نظرات