افتتاح سرای دلگشا در بازار بزرگ تهران بعنوان بورس فروش عمده مانتو

0

با سرد شدن هوا طبیعتا یکی از اولین خریدهای هر کسی پالتویی شیک و زیبا است. برای بانوان نیز چه در فصول سرد سال و چه در فصول گرم خرید مانتو یکی از روتین‌ترین خریدها است که البته حساسیت زیادی نیز بر روی زیبایی آن دارند.
با افزایش شدید مراکز فروش مانتو و پوشاک و نیز زیاد شدن اجناس تقلبی و بی کیفیت در بازار دیگر نمی‌شود برای خرید عمده مانتو و یا حتی خرید تکی مانتو به هر مغازه‌ای اطمینان کرد.

 سرای دلگشا فروش مانتو

خرید مانتو عمده و تکی از برند مورد اعتماد

در صورتی که بخواهید مانتو و پالتو و کاپشنی شیک خریداری کنید باید از قبل فروشگاه‌ها و بازارهای خرید مانتو عمده و تکی  و نیز تولیدی مانتو مورد اعتماد را بشناسید و در مورد برندهای مختلف تحقیق کنید تا بتوانید مانتو یا پالتویی با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب داشته باشید. برندهای قدیمی می‌توانند یکی از گزینه‌های مورد اعتماد برای خرید مانتو باشند چرا که قدمت این برندها نشان می‌دهد توانسته‌اند در طول سال‌های مختلف مشتریان خود را راضی نگاه دارند و همچنان به فعالیت خود ادامه داده و آن را توسعه دهند.

میدان هفت تیر از جمله بورس‌های فروش عمده مانتو و پالتو در تهران است که می‌توانید اجناس باکیفیتی در آن تهیه کنید اما اگر رفتن به هفت تیر برای شما سخت است و یا دوست دارید برای خرید مانتو و یا خرید پالتو عمده سری هم به بازار بزرگ تهران بزنید خبری خوب برای شما داریم.

بازار بزرگ تهران یکی از مقاصد خریداران اجناس مختلف است اما وسیع بودن آن باعث می‌شود بسیاری از مشتریان ندانند دقیقا از چه فروشگاهی باید جنس باکیفیت و ارزان بخرند. اگر قصد خرید عمده مانتو دارید و یا خریدار مانتو و یا پالتو تکی هستید ادامه متن می‌تواند به شما کمک کند تا با خرید از تولیدی مانتو باکیفیت مانتو عمده و پالتوی عمده بخرید.

سرای دلگشا فروش مانتو

برند السانا، برندی با کیفیت برای خرید مانتو

در سال‌های دهه هفتاد مهندس زمانی جهرودی با افتتاح مانتو ولیعصر تولید و فروش محصولات مختلف مانند مانتو و پوشاک زنانه را شروع کرد. موفقیت این فروشگاه و تولیدی باعث رشد این کسب و کار طی سال‌های بعد شد تا جایی که برند السانا توانست از دل این تولیدی متولد شود تا بتواند با تنوع بخشی به محصولات خود در فروش عمده و پخش مانتو ،پالتو و انواع پوشاک زنانه ورود کند.

افتتاح مکانی جدید و شیک برای خرید عمده در دل بازار تهران خبر خوبی برای همه فعالان حوزه پوشاک است سرای دلگشا بزرگترین مال بازار بزرگ تهران امکان خرید عمده و تک را فراهم آورده است.

سرای دلگشا مکانی مناسب برای خریدی امن

دسترسی آسان به بازار بزرگ تهران باعث می‌شود روزانه هزاران نفر برای خرید به این مکان مراجعه کنند. سرای دلگشا این امکان را به خریداران مختلف می‌دهد که مدل‌های مختلف مانتو و پالتو را مشاهده و خریداری کنند.

سرای دلگشا فروش مانتو

خرید مانتو عمده با خیال راحت

بسیاری از کسانی که به این بازار مراجعه می‌کنند خود مغازه دار هستند و در واقع مشتری خرید عمده مانتو از تولیدی مانتو می‌باشند. بنابراین باید بتوانند علاوه بر کیفیت خوب برای محصولات خریداری شده قیمت مناسبی هم پرداخت کنند تا حاشیه سودشان در فروش این اجناس به صرفه باشد.

بورس خرید عمده سرای دلگشا به این فروشندگان امکان خرید مانتو عمده و پالتو عمده را با قیمت مناسب می‌دهد.

رنگ‌بندی‌های مختلف و مناسب برای سلیقه‌های مختلف، قیمت‌های رقابتی، امکان بازدید از محصولات متنوع در نه  طبقه باعث می‌شود سرای دلگشا جزو بهترین گزینه‌ها برای خرید عمده انواع پوشاک از مانتو گرفته تا روسری و کفش باشد.

سرای دلگشا فروش مانتو

اگر چه دو طبقه این سرای بزرگ به عنوان بورس تخصصی مانتو افتتاح شده است. سرای دلگشا در بازار تهران برای خریداران مانتو عمده و پالتو عمده در نظر گرفته شده است اما این برند به مشتریان دیگر نیز وفادار است و اگر می‌خواهید مانتو تکی و یا پالتو تکی نیز بخرید می‌توانید با حضور در طبقه اول این سرا خرید خود را انجام دهید.

نظرات