بیوگرافی خشایار فرمانبر سیاستمدار ایرانی سوئدی و همسر و فرزندانش + خانواده و سوابق

0

بیوگرافی و سوابق خشایار فرمانبر سیاستمدار ایرانی سوئدی از مهاجرت تا وزیر انرژی سوئد و همسر و فرزندانش + عکس های خانوادگی و پیج اینستاگرام خشایار فرمانبر همراه با سوابق شغلی و خانواده وی را در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی خشایار فرمانبر سیاستمدار ایرانی سوئدی و همسر و فرزندانش + خانواده و سوابق

بیوگرافی خشایار فرمانبر

خشایار فرمانبر, (Khashayar Farmanbar) با نام کامل خشایار کارل فرمانبر متولد ۳۰ شهریور ۱۳۵۵ ،(۲۱ سپتامبر ۱۹۷۶) در بوکان در آذربایجان غربی است. او از کودکی به همراه خانواده اش به سوئد مهاجرت کرد و در دسامبر ۲۰۲۱ به سمت وزیر انرژی و توسعه دیجیتال این کشور منصوب شد.

بیوگرافی خشایار فرمانبر سیاستمدار ایرانی سوئدی و همسر و فرزندانش + خانواده و سوابق

ازدواج و همسرش

ایشان سال ها با خانمی سوئدی ازدواج کرده و صاحب دو دختر است که هم اکنون در حال تحصیل می باشند. اوقات فراغت آقای فرمانبر بیشار با خانواده می گذرد و به ارکان خانواده و فرزنداش بسیار اهمیت می دهد.

زندگینامه خشایار فرمانبر سیاستمدار ایرانی الاصل وزیر انرژی سوئد

سوابق و شغل

کارل فرمانبر عضو حزب سوسیال دمکرات و سیاستمدار سوئدی حزب سوسیال دموکرات است. از ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱ او وزیر انرژی و وزیر توسعه دیجیتال در کابینه ماگدالنا اندرسون است و جایگزین آندرس یگمن می شود. او سالهاست در سمت های مختلف در سوئد به عنوان سیاستمدار فعالیت کرده است.

عکس همسر خشایار فرمانبر سیاستمدار ایرانی سوئدی

ماگدالنا اندرسون نخست‌وزیر جدید سوئد اعضای کابینه جدید این کشور را منصوب کرده است.
در کابینه نخستین نخست‌وزیر زن سوئد، دو سیاستمدار ایرانی‌تبار هم به چشم می‌خورند. اردلان شکرابی وزیر پیشین تامین اجتماعی که در این سمت ابقا شده است، و خشایار فرمانبر که به سمت وزیر انرژی و توسعه دیجیتال در کابینه جدید منصوب شده است.

عکس های خشایار فرمانبر و همسر و فرزندانش

ماگدالنا اندرسون رهبر حزب سوسیال دمکرات پس از آن که هفته گذشته ساعاتی بعد از رسیدن به نخست‌وزیری ناچار به استعفا شد، روز دوشنبه بار دیگر به این سمت منصوب شد.

دوشنبه پارلمان سوئد در یک رای‌گیری تازه، با اختلافی اندک ماگدالنا اندرسون، رهبر حزب سوسیال دموکرات را به عنوان نخست‌وزیر برگزید.

در پی این رای‌گیری، خانم اندرسون ۵۴ ساله تا برگزاری انتخابات بعدی در ماه سپتامبر سال آینده هدایت دولت تک‌حزبی سوئد را برعهده خواهد داشت.

او چهارشنبه هفته گذشته پس از خروج حزب سبز از دولت ائتلافی در پی اختلاف‌نظر بر سر بودجه از سمت خود استعفا کرد.

همچنین ببینید: بیوگرافی مسعود قره خانی و همسرش سالومه عباسیان + عکس های خانوادگی و سوابق شغلی

صفحه اینستاگرام خشایار فرمانبر

صفحه رسمی وی با نشانی
khashfarm در اینستاگرام فعال است

بیوگرافی خشایار فرمانبر سیاستمدار ایرانی در کابینه دولت سوئد

 

نظرات