بیوگرافی قاضی ناصر سراج و همسر و فرزندانش + عکس ها و سوابق و شغل فرزندان

0

بیوگرافی قاضی ناصر سراج و همسر و فرزندانش + عکس ها و سوابق و شغل فرزندان

بیوگرافی قاضی ناصر سراج و همسرش و فرزندان +عکس ها و سوابق و شغل فرزندان و زندگی شخصی و سیاسی و شغلی قاصی ناصر سراج از دادیاری تا قاضی دادگستری و مشاور سیاسی رئیس قوه قضائیه تا ازدواج و همسرش و فرزندانش همراه با حواشی در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی قاضی ناصر سراج و همسر و فرزندانش +عکس ها و سوابق و شغل فرزندان

بیوگرافی قاضی ناصر سراج

ناصر سراج, قاضی دادگستری, معروف به قاضی سراج, متولد سال ۱۳۳۸ در کاشان است. او که از سال ۵۸ وارد دستگاه قضائی شده، در طول مدت ۴۰ سال قضاوت، پرونده های مهمی زیر دستش بوده است. ناصر سراج در آذر ۱۴۰۰ به عنوان مشاور سیاسی محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه منصوب شد.

سوابق و سال های فعالیت

قاضی ناصر سراج از سال ۱۳۵۸ وارد دستگاه قضا شد و با دادیاری و بازپرسی تهران کار خود را شروع می کند. ۲۳ سمت را در ۴۰ سال حضورش در قوه قضائیه تجربه می‌کند و پرونده های مهمی را قضاوت کرده است.

ناصر سراج معروف به قاضی سراج از قاضی‌های قوه قضائیه ایران و رئیس سابق سازمان بازرسی کل کشور بود.

وی سابقه قضاوت پرونده‌های جنجالی متعددی را از جمله حادثه پارک شهر تهران، اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی در ایران و تخلفات مهدی هاشمی رفسنجانی را در کارنامه خود دارد

زندگینامه قاضی ناصر سراج

او در شهریور ۱۳۹۲ به عنوان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، مشغول به کار شد و  پیش از این دادستان نظامی تهران بود و مسئولیت‌های مختلف قضایی از جمله مشاور ریاست قوه قضاییه، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، عضو معاون دیوان عالی، معاون سیاسی- امنیتی دادستان کل کشور، معاون دادگستری و سرپرست محاکم کیفری و دادسرای جنایی تهران و قضاوت در پرونده های مهمی از جمله پرونده‌ فساد سه هزار میلیاردی در کارنامه وی به چشم می‌خورد.

بیوگرافی قاضی سراج

خانواده و پدر و مادر

قاضی سراج در خانواده ای کشاورز در سال ۱۳۳۸ در کاشان به دنیا آمد و پدر و مادرشان نیز به رحمت خدا رفتند و در قید حیات نیستند.

همسر قاضی ناصر سراج کیست

ایشان ۱۹ فروردین ۱۳۶۲ همزمان با میلاد امام باقر ع با یکی از همشهریهای خود که نسبت فامیلی نیز دارد، ازدواج کرد و حاصل این ازدواج سه فرزند (یک دختر و دو پسر) می باشد که دختر و پسر کوچکشان ازدواج کرده، اما پسر اولشان هنوز مجرد هستند.

همسر قاضی ناصر سراج کیست

شغل فرزندان قاضی ناصر سراج

ایشان دارای سه فرزند است. دخترش راه پدر را رفته و وارد دستگاه قضا شده است. پسر اولش دکترای مکانیک از تربیت مدرس و امیرکبیر است. پسر دومش فوق لیسانس هست و دخترش هم قاضی هست و فوق لیسانس است.

پسر دومش نیز هم کار معین و در قوه قضائیه است. قرارداد کار معین است. داماد ایشان نیز، دکترای مکانیک دارد و عضو هیات علمی دانشگاه تبریز بود.

شغل فرزندان قاضی ناصر سراج

مهریه همسر قاضی ناصر سراج چقدر بود؟

مهریه همسر قاضی ناصر سراج ۳۰۰ هزار تومان بود. و همسرشان نیز دارای لیسانس حقوق دارد ولی خانه داری می کنند. ایشان درباه فشار کاری گقتند: اگر سوال کنید من هنوز خانمم را یک سفر مکه نبردم با وجود این که به طور میانگین ۱۲ ساعت کار کردم بدون اینکه یک ریال اضافه کار دریافت کنم.

علاقه مندی ها

اهل ورزش هست، اما متاسفانه وقت ندارد. فوتبالی نیست و تلویزیون و مطبوعات را رصد میکند و سریال های تلویزیونی را خیلی کم می بیند و وقت تماشای فیلم سینمایی را نیز به خاطر مشغله زیاد ندارند.

ایشان درباره شغلشان گفتند: اصل کار سخت نیست ولی حواشی که ایجاد می‌شود، سخت است. فکر نمی کنم کاری سخت تر از قضاوت باشد.

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های غلامرضا منصوری قاضی و همسرش + زندگینامه و سوابق تا مرگ

عکس های قاضی ناصر سراج

تهدید به مرگ

قاضی درباره تهدید شدن به مرگ گفتند: بله. در رابطه با پرونده گمرک رقم مالی در آن زمان فوق‌‌العاده سنگین بود. معمولاً در پرونده ها یک طرف از ما ناراضی است؛ این عادی است. من رئیس مجتمع جنائی تهران هم بودم. آن زمانی بود که دادسرا وجود نداشت. همه افراد ناراحت آنجا می‌آمدند، از سرقت عادی تا سرقت مسلحانه، تا قاتل همه در صلاحیت ما بود و هر لحظه امکان داشت طرف را بزنند و مشکلات فراوانی بود و من هم ناراضی نیستیم و بیشتر برای خدا کار کردیم.

فعالیت ها و سوابق انقلابی

من سال ۵۶ دیپلم گرفتم. در سال ۵۶ هجده ساله بودم و در مسائل انقلابی قطعا شرکت می کردم و راهپیمایی های تهران را سعی می کردم، شرکت کنم و لحظه پیروزی انقلاب کاشان بودم.

قاضی سراج معاون سیاسی رئیس قوه قضاییه

قاضی ناصر سراج از سوی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان معاون سیاسی رئیس قوه قضاییه منصوب شد.

بیوگرافی و سوابق قاضی سراج معاون سیاسی رئیس قوه قضاییه

سمت‌ها

سرپرست دادسرای جنایی شهر تهران
رئیس مجتمع جنایی و مجتمع ویژه فرودگاهی
معاونت قضایی دادگستری کل استان تهران
رئیس دادگاه‌های کیفری استان تهران
عضو معاونت دیوانعالی و معاون سیاسی-امنیتی دادستان کل کشور
دبیر ستاد استعلامات انتخابات در دادستانی کل کشور
نماینده قوه قضاییه در هیئت نظارت بر مطبوعات
رئیس سازمان بازرسی کل کشور
دادستان نظامی تهران

 

نظرات