بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و عکس های شخصی بدون گریم

0

بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه و همسرش کیست؟ + عکس های شخصی و جنجالی و خفن با بیوگرافی کامل و سوابق هنری و عکس های بدون گریم آرش آصفی بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه را در ادامه ببینید

بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و عکس های شخصی بدون گریم و واقعی و همسرش

 

بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه کیست؟

آرش آصفی, متولد ۶ شهریور سال ۱۳۵۷ در شهر ساوه از بازیگران سرشناس و معروف ایرانی است که با بازی در فیلم رستاخیز (بُکیر) و مدینه و خانه امن (داوود) در نقش جاسوس به شهرت رسید و به تازگی در سریال سرجوخه در نقش (ابراهیم) مامور و افسر ضد جاسوسی و امنیتی را ایفا میکند

سوابق بازیگری

آصفی فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و با بازی در فیلم مواجهه در سال ۱۳۸۳ وارد سینما شد و سپس با بازی در سریال‌های مدینه وارد قاب تلویزیون شد.

او در نقش داود در سریال خانه امن بسیار خوش درخشید و یکی از بازیگران تاثیر گذار و نقش اول سریال بود

بیوگرافی بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه

آرش آصفی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۸۰ در سریال وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده به کارگردانی عباس رافعی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مدینه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آرش آصفی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون بهناز حوری و حمیده میرزا آقا زاده را تجربه کرد.

عکس واقعی بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه

آصفی در سال ۱۳۹۲ در فیلم رستاخیز احمدرضا درویش در کنار هنرمندانی چون حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، پوریا پورسرخ و بابک حمیدیان حضدر داشته است

در ۳۲مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش اول مرد نامزد جایزه فجر برای بازی در رستاخیز شود.

همچنین ببیند: بازیگر نقش فلورا در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

بیوگرافی آرش آصفی بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه

عکس واقعی آرش آصفی بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه

سریال «سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی است که با موضوع و محتوای جاسوسی و امنیتی درباره قاچاق تولید شده و ساختش به صورت همزمان در داخل و خارج از کشور پیگیری می‌ شد، آخرین روز‌های تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد و عوامل سکانس‌ های باقی مانده را می‌ سازند.

آرش آصفی در سریال سرجوخه

آرش آصفی در کنار بازیگرانی چون سامان صفاری در نقش «کیان»، حمیدرضا محمدی در نقش «غلامرضا»، آرش آصفی، نازنین کیوانی در نقش یک آوین و نیلوفر کوخانی در نقش رزی و حبیب دهقان نسب در نقش سالار،علی اوسیوند در نقش آقا رضا، قربان نجفی ایفاگر کاراکتر رامین کشمیری،حسن اسدی به عنوان پدر کیان و علیرضا جلالی تبار در نقش طاهری و .. ایفای نقش میکند.

نظرات