فیلم کامل / صحنه سیگار کشیدن هواداران استقلال در ورزشگاه و واکنش کاربران

1

فیلم لورفته از صحنه سیگار کشیدن هواداران استقلال در ورزشگاه و واکنش کاربران را ببینید

ماجرای فیلم سیگار کشیدن هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی دوشنبه ۱ آذر و واکنش کاربران و باشگاه استقلال را ببینید. نشان دادن تصویر سیگار کشیدن تماشاگران حاضر در ورزشگاه در بازی استقلال مقابل نساجی در برنامه فوتبال برتر حاشیه های زیادی داشته و موجی از انتقادها را روانه محمدحسین میثاقی کرده. در ادامه فیلم سیگار کشیدن تماشاگران و هواداران استقلال در ورزشگاه را ببینید

فیلم کامل / صحنه سیگار کشیدن هواداران استقلال در ورزشگاه و واکنش کاربران

فیلم سیگار کشیدن هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی

نشان دادن تصویر سیگار کشیدن تماشاگران حاضر در ورزشگاه در بازی استقلال – نساجی در اول آذر ۱۴۰۰ حاشیه های زیادی داشته. تماشاگران در بازی استقلال و نساجی و تصاویری تامل برانگیز از سیگار کشیدن نوجوانان روی سکو‌های ورزشگاه آزادی و پخش این صحنه در رسانه ملی در برنامه فوتبال برتر با واکنش‌های زیادی همراه شد.

فیلم را ببینید:

در پی این اقدام صدا و سیما و برنامه فوتبال برتر با اجرای محمدحسین میثاقی، باشگاه استقلال نسبت به پخش تصاویر برخی از هوادارانش در ورزشگاه آزادی حین استعمال دخانیات واکنش نشان داد که در عکس زیر مشاهده می کنید:

متأسفانه در برنامه فوتبال برتر مورخ دوشنبه اول آذر آیتمی درباره مصرف دخانیات در روز مسابقه استقلال با نساجی مازندران پخش شد که مصداق هتک حرمت و حیثیت اشخاص تلقی می‌شود.

محمد نوری فر گفت: تصویربرداری پنهانی از چند هوادار نوجوان و جوان تیم استقلال در حال استعمال دخانیات بود که می‌تواند عواقب نگران کننده‌ و پیش‌بینی ناپذیری برای این افراد به همراه داشته باشد

محمد نوری‌ فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال به آیتم برنامه فوتبال برتر درباره سیگار کشیدن چند هوادار استقلال در ورزشگاه آزادی، واکنش نشان داد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، متن محمد نوری فر در رابطه با آیتم برنامه فوتبال برتر را می خوانید:

بی‌تردید مصرف دخانیات در محیط ورزشگاه‌ها پسندیده نیست و باید با فرهنگ‌سازی نسبت به اصلاح روند اقدام نمود اما شیوه پرداختن برنامه فوتبال برتر به موضوع به نحوی که مسأله را مختص به یک باشگاه می‌کند، علاوه بر اینکه به حیثیت اشخاص ضربه می‌زند، شیوه‌ای غیرسازنده در مواجهه با مسأله است که حیثیت و حرمت افراد را نادیده می‌گیرد. حداقل انتظار از برنامه مذکور جبران این خطا و اصلاح این روند است.

برنامه فوتبال برتر با اجرای میثاقی گزارشی از سیگار کشیدن تماشاگران در بازی استقلال و نساجی پخش کرد که با انتقادات بسیاری از سوی کاربران فضای مجازی و کسانی که تصاویرشان در حال سیگار کشیدن پخش شد به دنبال داشت.

دوربین برنامه فوتبال برتر روی سه هوادار جوان استقلال زوم کرده و میثاقی هم روی سیگار کشیدن آنها دست گذاشت درحالی که خیلی ها اعتقاد دارند این مسائل چیز جدیدی نیست و متاسفانه در گذشته ها هم شاهد بودیم که حتی در ورزشگاه‌ها مواد مخدر مصرف می شود اما میثاقی می‌توانست حالا که بعد از حدود دو سال هواداران به استادیوم رفتند، نکات مثبت ماجرا هم ببیند.

واکنش کاربران

در فضای مجازی هواداران استقلال به شدت علیه محمد حسین میثاقی موضع گرفته و گفتند سیگار کشیدن چند جوان و نوجوان نباید در یک برنامه زنده تلویزیونی سوژه شود.

بي احتراميِ علني به هواداران استقلال

****
واقعا خجالت داره

****

بنظرم هم باشگاه هم اون هوادرا باید شکایت کنن،خانوادشون این تصاویر رو ببین آبرو براشون نمیمونه،

****

الان چه جنگی افتاده تو خونه ها به خاطر این بنده خداها

خدا به زندگی اون بچه دانش‌اموز و اون مردی که صاحب کارش و خونواده خودش و همسرش نمیدونن سیگار میکشیده رحم کنه!

*****
باید یه جایی جلو گل بنگ سیگاری سیگار کشیدن تو استادیوم گرفته شه،ما چه گناهی کردیم دور برمون هر کی یه چی بار کرده،باید نشون بدن بچه چهارده ساله چرا باید حق سیگار کشیدن داشته باشه

1 دیدگاه در “فیلم کامل / صحنه سیگار کشیدن هواداران استقلال در ورزشگاه و واکنش کاربران

  1. منطق گفت:

    صحنه های فحاشی پرسپولیسی هاهم بزار.

نظرات