فیلم وحشتناک واژگونی پراید و مرگ پسر جوان در پیست مسجد صاحب‌ الزمان کرمان

1

فیلم دلخراش/ لحظه واژگونی پراید و مرگ پسر جوان در پیست مسجد صاحب‌ الزمان کرمان روز جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ (حاوی صحنه های دلخراش ۱۸+) و فیلم لحظه چپ کردن و واژگونی پراید در پیست مسجد صاحب الزمان کرمان را در ادامه ببینید. هشدار فیلم حاوی صحنه های دلخراش است و دیدن آن به افراد زیر ۱۸ سال و بیماران قلبی توصیه نمیشود

فیلم وحشتناک واژگونی پراید و مرگ پسر جوان در پیست مسجد صاحب‌ الزمان کرمان

فیلم دلخراش واژگونی پراید و مرگ پسر جوان در پیست مسجد صاحب‌ الزمان کرمان

مجله حرف تازه – جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ در پیست مسجد صاحب‌الزمان کرمان، عده ای از جوانان که برای تفریح گرد هم آمده بودند، با خودرو اقدام به انجام حرکات نمایشی کردند که همین حرکات نمایشی و آکروباتیک باعث شد تا یک پسر جوان جان خود را از دست بدهد و مرگ دلخراشی داشته باشد

در فیلم زیر ببینید:

 

بر اساس گزارش های جدید از حادثه پیست مسجد صاحب الزمان کرمان چند جوان که در یک خودروی پراید حضور داشتند اقدام به انجام حرکات نمایشی کردند که این اقدام منجر به واژگونی خودرو و مرگ تلخ یکی از جوانان شد.

بر این اساس، عده ای از جوانان که برای تفریح در پیست مسجد صاحب الزمان کرمان گرد هم آمده بودند، با خودرو اقدام به انجام حرکات نمایشی کردند.

رییس اورژانس کرمان از واژگونی خودروی پراید و کشته شدن یک جوان در پیست ماشین سواری کرمان خبر داد.

دکتر سیدمحمد صابری در گفتگو. با ایسنا در توضیح این حادثه گفت: در ساعت ۱۵ و ۳۶ دقیقه امروز ۲۸ آبان ماه در پیست ماشین سواری در مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان یک خودروی پراید به دلیل دستی کشیدن چپ می شود.

وی از فوت یکی از سرنشینان این خودرو خبر داد و اظهار کرد: فوتی آقایی ۲۰ ساله است که در زمان رسیدن آمبولانس علائم حیاتی نداشته و cpr ناموفق بوده است.

صابری گفت: بقیه سرنشینان خودرو متواری شده اند.

گفتنی است که پیست موتور کراس صاحب الزمان در کرمان و در خیابان انتظار واقع شده است.
از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند پینت بال اساطیر و آستان مقدس امامزاده بی بی حلیمه خاتون(س) و مزارشهدا و سید حسین و مسجد صاحب الزمان قرار گرفته است.

 

1 دیدگاه در “فیلم وحشتناک واژگونی پراید و مرگ پسر جوان در پیست مسجد صاحب‌ الزمان کرمان

  1. ناشناس گفت:

    اخی بدبخت له شد کشیده شد رو زمین

نظرات