تعبیر دیدن لباس در خواب – تعبیر خواب جامه

1

تعبیر دیدن لباس در خواب-تعبیر خواب جامه

تعبیر خواب لباس : دیدن لباس در خواب بسیار رایج است و تقریباً هر فردی در خواب‌های خود لباس با رنگ های مختلف را دیده است.
اگر در خواب ببینید لخت هستید و لباس بر تن ندارید دچار وحشت و هراس می شوید و موردی پیش می آید که احساس ضعف و ناتوانی می کنید.

اگر از کسی در خواب لباس هدیه بگیرید یا از فروشگاهی لباس شیک و آبرومندی بخرید نشان آن است که حرمت شما زیاد می شود و امنیت حاصل می نمائید ولی اگر کسی به شما لباس فقیرانه ای بدهد به قدر نفرت و کراهتی که در شما پدید می آید زیان می کنید و آسیب می بینید.

اگر ببینید لباس غواصی مشکی پوشیده اید ریسک می کنید و دست به یک آزمایش بزرگ می زنید و برای تحصیل چیزی که دوست دارید و می طلبید به استقبال خطری مسلم می روید.

اگر ببینید لباس زنانه پوشیده اید آبروی شما مطرح می گردد و به شما تهمت می زنند یا در دادگاهی مورد سئوال و مواخذه قرار می گیرید. اگر زنی در خواب ببیند که لباس مردانه پوشیده کار و وظیفه ای دشوار به عهده او واگذار می شود یا داوطلبانه می پذیرید.

اگر در خواب بببینید که چندین دست لباس دارید تکلیف و وظیفه و تعهدات شما زیاد می شود. اگر در خواب ببینید لباستان تنگ است و در فشار قرار می گیرید و این فشار یا شغلی است یا خانوادگی. اگر در خواب ببینید لباس راحت و گشادی پوشیده اید فراغت می یابید یا روزی شما فراخ می شود.

اگر کسی در خواب ببیند که لباس استراحت پوشیده، دارای همسری مهربان است و اگر در لباس خواب، پارگی یا خللی به وجود آمد، تعبیر عکس آن است. مفقود شدن لباس خواب، دلیل بر ناراحتی و بگومگو بین زن و شوهر است. داشتن لکه های کثیف بر روی لباس خواب، نشانه خیانت همسر است.

در بالا تعبیرهای کلی را گذاشتیم و اما تعبیر خواب لباس از منظر معبران بزرگ را در پایین آورده ایم. لطفا ملاحظه بفرمایید :

تعبیر خواب لباس

تعبیر خواب لباس امام جعفر صادق (ع)

دیدن لباس درخواب هفت وجه است.

اول: دین پاك.

دوم: توانگری.

سوم: عز و جاه.

چهارم: منفعت.

پنجم: عیش خوش.

ششم: عمل.

هفتم: عدل.

دیدن پیراهن خواب بر سه و جه است

۱- زنی نیک،
۲- راحت و آسانی،
۳- رنج و اندوه و مصیبت.

تعبیر خواب لباس محمد بن سیرین

اگر دید لباس تابستان به زمستان پوشیده بود، دلیل كه به قدر لباس مالش زیاده شود. اگر دید لباس زمستان به تابستان پوشیده بود، دلیل ترس است. اگر زنی به خواب دید كه لباس مردان پوشیده بود، دلیل منفعت بود.

تعبیر خواب لباس ابراهیم کرمانی

اگر بیند در تن او لباس مهتران بود، دلیل بزرگی بود. اگر بیند لباس فاسقان داشت، دلیل معصیت است. اگر دید كه لباس سلاطین پوشیده بود، دلیل كه كارش به نظام گردد.

تعبیر خواب لباس منوچهر مطیعی تهرانی

جامه معنی عام دارد. به قبای بلند و گشاد و دراز اطلاق نمی شود بل که به مجموع چیزهائی که می پوشیم جامه گفته می شود. کت و شلوار ، پیراهن، جلیقه، و احیانا بارانی و پالتو. همه این ها جامه هستند یا فرد فرد به جای خود جامه نامیده می شوند.

در خواب جامه حیثیت و آبروی مرد یا کسب و کار او می باشد و طبعا اگر جامه اش تمیز و شیک و نو باشد بیننده خواب مردی است آبرومند و شریف با کسب و کاری خوب و پر درآمد و چنانچه لباسش بد و ناموزون و کثیف و پاره باشد شخصی است بی آبرو که کار و حرفه خوبی هم ندارد.

این یک تعبیر کلی است نسبت به جامه اما جامه می تواند از جنس های مختلف و حالات گوناگون و رنگ های متفاوت باشد که هر یک تعبیری خاص خود دارد.

اگر در خواب دیدید جامه ای به تن دارید که ظاهرش تمیز است و خوب و شکیل اما باطن و زیر آن چرک و کثیف و پاره و مندرس است مردی هستید که مردم جامعه شما را شریف و محترم می دانند در حالی که خودتان می دانید مستحق این احترام و شرافت نیستید و به نا حق خود را متقی و منزه نشان داده اید.

عکس این هم درست است یعنی اگر ظاهر جامه شما کثیف و مندرس بود اما زیر جامه ای پاک و پاکیزه و نو و اطو شده پوشیده اید مردی هستید که جامعه با چشم بد به شما می نگرد و کارهائی کرده اید که در حق شما بد قضاوت می کنند ولی در باطن انسانی پاک و شریف هستید که قدرتان شناخته نشده.

اگر در خواب ببینید که جامه ای لکه دار پوشیده اید خوابتان می گوید که به شما بهتان می زنند و اگر جامه ای زرد پوشیده باشید خواب از یک بیماری خبر میدهد. جامه ابریشمین فریب و نیرنگ است و جامه پشمین مال و خواسته است که نصیب شما می شود.

چنان چه در خواب ببینید که لباس شما پاره شده رازتان فاش می گردد و اگر این دریدگی پشت جامه شما بود به شما تهمت می زنند در حالی که بی گناهید. اگر در خواب ببینید جامه ای چرک و کثیف به تن دارید گرفتار غم و اندوه می شوید.

لباس مشکی شوکت و اعتبار است. جامه سرخ خرمی است یا خشم و جامه سبز را جامه بهشتیان دانسته اند که پوشیدنش مبارک است و میمنت دارد. جامه سرخ را معبران برای زنان خوب دانسته اند ولی برخی نوشته اند که برای مردان خوب نیست.

اگر در خواب ببینید که لباس می دوزید،هر چه باشد فرق نمی کند از زیر جامه گرفته تا کت و شلوار و پالتو نشان آن است که به سفر می روید و سفر شما به قدر همان جامه ای که می دوزید اهمیت دارد و طول می کشد چنان چه یک زیر پیراهنی ساده می دوزید سفر طولانی و مهم نیست ولی اگر پالتوئی بلند و کلفت می دوزید سفرتان طولانی و دارای اهمیت زیاد است.

تعبیر خواب لباس جابر مغربی

اگر لباس پادشاهان داشت، دلیل که از پادشاه منفعت یابد. اگر ببیند لباس علماء داشت، دلیل است که از علماء بهره مند گردد. اگر ببیند که لباس صوفیان داشت از دنیا دست بدارد. اگر ببیند که لباس توانگران داشت دلیل که درجمع مال حریص خواهد بود. اگر ببیند که لباس ترسایان و جهودان داشت، دلیل که بیننده میل به ایشان پیدا کند.

تعبیر خواب لباس لوک اویتنهاو

لباس تمیز : احترام

خریدن لباس : خوشبختی

لباس کهنه : افتخار

لباس خواب : ازدواج ناگهانی

تعبیر خواب لباس آنلی بیتون

۱ـ اگر در خواب لباسی کهنه و مندرس یا تمیز و مرتب ببینید ، نشانه آن است که در تعهدات خود با شکست مواجه خواهید شد .

۲ـ اگر لباس گرانبهای و قدیمی در خواب ببینید ، نشانه آن است که اقبال به شما رو می کند هر چند که با ایده های نو مخالفید .

۳ـ اگر در خواب لباسی قدیمی را بپسندید ، علامت آن است که از زمان خود سریعتر پیش می روید و در این راه با حوادثی نو و عشقی دیگر آشنا خواهید شد و در اثر این برخوردها شخصیت شما بکلی دگرگون خواهد شد .

۴ـ اگر خواب ببینید جامه ای سفید بر تن خود دارید یا جامه بر تن دیگری است ، علامت آن است که زندگیِ متلاطمی در پیش رو خواهید داشت و با هر تغییر و تحول ، اندوه شما شدت بیشتری خواهد گرفت .

۵ـ اگر خواب ببینید با فردی سفیدپوش قدم می زنید ، علامت آن است که شخص مورد نظر مضطرب و بیمار خواهد شد . اما اگر آن فرد دختر یا کودک باشد ، نشانه آن است که در یکی از فصول سال زندگی راحت و آسوده ای خواهید کرد.

۶ـ اگر خواب ببینید لباسی سیاه بر تن کرده اید ، نشانه آن است که با فردی بداخلاق دمخور خواهید شد و مشاجره ها و دعواها با او خواهید کرد.

۷ـ اگر در خواب لباس زرد رنگ ببینید ، علامت آن است که در امور زندگی موفق خواهید شد و در مسائل مالی پیشرفت خواهید کرد . اما اگر این لباس زردرنگ به روحی ماند که به نرمی در نوری حرکت می کند ، درست تعبیری برخلاف آنچه در سطرهای بالا آمد ، دارد .

۸ـ اگر در خواب لباسی به رنگ آبی ببینید ، نشانه آن است که با تلاش و زحماتی که می کشید به آرزوهای خود خواهید رسید ، و در این راه دوستانی باوفا به حمایت از شما برخواهند خاست .

۹ـ اگر در خواب لباسی به رنگ قرمز تند ببینید ، نشانه آن است که خواسته های خود را تغییر می دهید و به این وسیله از دست دسمنانی جدی می گریزید.

۱۰ـ دیدن لباس سبز در خواب ، نشانه امید و خوشبختی و شادمانی است .

۱۱ ـ اگر در خواب لباسهای رنگارنگ ببینید ، نشانه آن است که در عقاید شما تضاد به وجود خواهد آمد .

۱۲ـ اگر خواب ببینید لباسی نامناسب پوشیده اید ، علامت آن است که به آنچه خواهانش هستید ، تردید دارید ، و ممکن است به خاطر تردید مرتکب اشتباه شوید .

۱۳ـ اگر فرد پیر یا جوانی را در خواب ببینید که لباسی برازنده بر تن دارید ، علامت آن است که به این افراد علاقه چندانی ندارید .

۱۴ـ اگر خواب ببینید زنی در لباس خود ناراحت است ، علامت آن است که برای رسیدن به موفقیت احتماعی مناسب تر با هم چشمی دیگران روبرو خواهید شد.

۱۵ـ اگرخواب ببینید از لباس دیگران تعریف می کنید ، دلالت بر آن دارد که از حسادتهای نزدیکان می ترسید .

۱۶ـ اگر خواب ببینید گوشه ای از لباستان پاره یا مندرس شده است ، علامت آن است که در عشق یا امور مربوط به کار ، مضطرب هستید .

۱۷ـ اگر خواب ببینید زنی لباس سیاه بر تن دارد ، نشانه آن است که اندوه و نومیدی را از خود دور خواهید ساخت .

۱۸ـ اگر دختری خواب ببیند زنی جامه ای قرمز بر تن دارد ، علامت آن است که رقیبی در عشق بر او چیره خواهد شد . رقیبی که او هرگز با خود قابل قیاس نمی دانست .

۱۹ـ فردی که در خواب ، لباس می بیند باید دقت کند که آیا همه چیز در خواب او طبیعی بوده است یا نه ؟ اگر چهره ها غریب به نظر برسند و نور بیش از حد معمول باشد ، هر چند رنگها درخشان به نظر برسند ، خواب او تعبیری این گونه خواهد داشت ، او در عملی کردن نقشه ای با ارزش خطا خواهد کرد .

تعبیر خواب لباس در کتاب سرزمین رویاها

خواب یك یك شخص اونیفورم پوش : شانس به شما روی خواهد آورد.
افسران اونیفورم پوش : ترفیع خواهید گرفت.
سربازان اونیفورم پوش : با مشكلات و ناراحتیهای بسیار روبرو هستید.
یكی از اعضاء خانواده تان اونیفورم پوشیده : افتخار و تشخص.
اونیفورم پوشیده اند : در قبال شجاعتتان پاداش خواهید گرفت.
اونیفورم می فروشید : دوستانتان از نفوذشان استفاده خواهند كرد تا به شما كمك كنند.
مردان كه در سر كار اونیفورم پوشیده اند : به شما پول زیادی خواهد رسید.
زنانیكه اونیفورم پوشیده اند : شما خیلی متكبرید.
زنانیكه اونیفورم نظامی بتن دارند : شما در سطحی نیستید كه بتوانید وظایفتان را انجام دهید.
خواب اونیفورم مستخدمین یا كارمندان را می بینید: دشمنانتان شكست خواهند خورد.

1 دیدگاه در “تعبیر دیدن لباس در خواب – تعبیر خواب جامه

  1. سمیرا گفت:

    سلام خواهر شوهرم یک مانتو از فروشگاه پسنی داد به من پرو کنم که ببینه توی تنم چطوره این قدر این مانتو گره داشت که حدنداشت ومن هی گره ها هی باز می کردم تا به یکی رسید وبعد پوشیدم گفتم این برای شما خوب نیست وتنگه این یعنی چه

نظرات