چگونه استایل پاییزی شیک داشته باشیم؟

0

انتخاب و خرید لباس بچه گانه مناسب فصل سرما در فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه نی نی سنترال کار دشواری نیست! چرا که باید ۲ نکته اصلی را مد نظر قرار بدهید. اولی گرم و راحت بودن لباس، دومی استایل و زیبایی پوشش کودک شما است. که برای بچه ها جذابیت داشته باشد. پس در هنگام خرید اینترنتی لباس بچه گانه پاییزی موارد زیر را میتوانید ملاک عمل خودتان قرار بدهید. البته خرید لباس و انتخاب رنگ و طرح کاملا به سلیقه شخصی بستگی دارد. اما چند نکته­ای که میتواند در انتخاب لباس، به شما کمک کند را  میتوانید در مقاله پایین مطالعه کنید

 استایل پاییزی کودکانه

انتخاب رنگ:

سعی کنید در ترکیب رنگ ها از رنگ های گرم و انرژی زا استفاده کنید! ترکیب رنگ های نارنجی و قهوه ای، قرمز و نارنجی، قرمز و قهوه ای میتواند انتخاب مناسبی باشد. همچنین میتوان از ترکیب رنگ هایی مثل طوسی و مشکی، آبی و سرمه ای استفاده کرد. ست کردن رنگ کفش با پالتو هم میتواند انتخاب جذابی باشد.

انتخاب طرح:

لباس های بافت درشت (رنگ های طوسی و آبی کمرنگ)، لباس های با طرح چهارخانه (قرمز، نارنجی) میتواند یک استایل زیبا و گرم برای کودک عزیز شما فراهم کند. همچنین پلیور و سویشرت های شیک هم میتواند گزینه مناسبی برای لباس پاییز باشد. سعی کنید بجای اینکه یک لباس بسیار ضخیم انتخاب کنید، چند لایه لباس از یک طیف رنگی استفاده کنید.

استایل پاییزی کودکانه

انتخاب کفش:

ست کردن رنگ کفش و یکی از لباسهای بالاتنه میتواند ترکیب بسیار جذابی باشد. بخصوص انتخاب پوتین های رنگ قهوه ای روشن یا قهوه ای سوخته و پوشیدن پالتو یا اورکت یا سویشرت با همین رنگ و شلوار مشکی و پیراهن رنگ گرم، استایل فوق العاده جذابی میتواند برای همه سنین ایجاد کند.

انتخاب جنس:

لباسهایی با الیاف طبیعی و نرم انتخاب کنید. زیرا الیاف مصنوعی ممکن است موجب بروز حساسیت در پوست کودکان شود. جنس های پنبه ای، نخی و کتان میتوانند انتخاب های مناسبی باشند. اما در بین الیاف طبیعی لباس های پشمی میتواند موجب حساسیت پوستی شود و انتخاب مناسبی نیست. و از انتخاب لباس های زبر و ضخیم اجتناب کنید.
پوشیدن دو لایه لباس، مثل اورکت و پلیور بسیار جذاب تر از پوشیدن یک لباس بسیار ضخیم است.

استایل پاییزی کودکانه

انتخاب عینک:

اگر نگران چشم های فرزندانتان هستید. در فصل پاییز میتوانید از عینک هایی با سایه های قرمز و نارنجی استفاده کنید، تا هم دید خوب و زیبایی را در فصل پاییز داشته باشید و هم از چشمانتان در مقابل اشعه فرابنفش محافظت کنید.

نظرات