راهنمای کامل و کاربردی برای خرید دوربین مداربسته لامپی

0

تهیه دوربین مداربسته یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای ارتقای سطح امنیت و حفاظت منزل یا محل کار خود، بررسی کنید. ولی چرا؟ چرا دوربین مداربسته تا این حد برای افزایش امنیت خانه های شما اهمیت دارد؟ حتما بارها از سوی اطرافیانتان به شما توصیه شده است که برای امنیت بیشتر به سراغ دوربین های مداربسته بروید. ولی آیا واقعا مناسب هستند؟ آیا دوربین های مداربسته ارزش سرمایه گذاری را دارند؟ اصلا چند نوع دوربین مداربسته داریم و کدام یک از آنها برای شما مناسب هستند؟ آیا خرید دوربین مداربسته لامپی می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد؟دوربین های مداربسته یک نوع سیستم تلویزیونی با نظارت خصوصی هستند که نظارت و حفاظت بزرگترین و اصلی ترین اهداف آن محسوب می شوند.

دوربین های مداربسته علاوه بر اینکه می توانند تصاویر را با جزئیات کامل ضبط کنند، می توانند صداها را نیز به طور واضح منتقل نمایند. با ورود دوربین های مداربسته به بازارها، دوره استفاده از نگهبان یا درخواست کردن از همسایه ها برای محافظت از منزل به پایان رسیده است. دوربین های مداربسته را می توان در مکان هایی مانند خانه ها، مکان های عمومی، پارکینگ ها، فروشگاه ها، بانک ها و … مورد استفاده قرار داد. این مدل دوربین های امنیتی دارای انواع مختلفی هستند. از جمله انواع دوربین های مداربسته می توان به دوربین های مداربسته گنبدی، لامپی، گلوله ای، C-Mount، PTZ، مادون قرمز و … اشاره کرد. شاید در مورد سایر دوربین های مدار بسته شنیده باشید، ولی آیا تا بحال اسم دوربین مداربسته لامپی به گوشتان رسیده است؟ در این مقاله سعی داریم همه چیز را درباره خرید دوربین مداربسته لامپی، ویژگی ها و دلایل اهمیت آن برای شما بازگو کنیم. پس همراه ما باشید.

 دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته لامپی

همه چیز درباره دوربین مداربسته لامپی

شاید بارها خرید دوربین لامپی به شما پیشنهاد داده شده باشد، ولی آیا به حد کافی با آن آشنایی دارید؟ دوربین های لامپی را می توان به عنوان کاربردی ترین انواع دوربین های مداربسته معرفی کرد. دوربین لامپی از آن جهت مهم می باشد که دارای قدرت بالا و حرارت بسیار کمی می باشد. این مدل دوربین مداربسته برای استفاده های طولانی مدت مناسب ترین است. طیف گسترده ای از انواع مدل های مختلف دوربین های مداربسته وجود دارد ولی هیچ کدام از آنها به اندازه دوربین های لامپی مقرون به صرفه نیستند. یکی از بزرگترین مزیت های این دوربین نصب آسان و بدون دردسر آن می باشد. دوربین های لامپی را حتی می توانید خود به تنهایی و بدون هیچ کمکی در منزل یا محل کارتان نصب کنید. یکی از تفاوت های مهم دوربین لامپی با سایر دوربین های مداربسته، عدم نیاز آن به سیم کشی الکتریکی می باشد. از جمله دلایلی که نشان می دهند خرید دوربین مداربسته لامپی دارای اهمیت است، به شرح زیر می باشند :

 

Ø     جلوگیری از جنایت و سرقت : با اینکه دوربین های لامپی نمی توانند به طور کامل از فعالیت های غیر قانونی جلوگیری کرده و مانع آنها شوند، اما می توانند شرایط را برای سارقان و جنایتکاران سخت تر کنند.

Ø     نظارت بر فعالیت ها  : اگر این دوربین را در محل کار خود استفاده می کنید، می توانید به راحتی بر فعالیت های کارکنان و پرسنل نظارت کامل داشته باشید. همچنین اگر از سالمند یا کودکی در خانه خود مراقبت می کنید، با خرید انواع دوربین مداربسته لامپی می توانید تمامی فعالیت های آنها را زیر نظر بگیرید.

Ø     تقویت اقدامات امنیتی : شما می توانید با سرمایه گذاری صحیح بر روی دوربین های لامپی، اقدامات امنیتی خود را ارتقا داده و نظارت را افزایش دهید.

Ø     کم هزینه و نصب آسان : مهم ترین دلایلی که شما را به سمت خرید دوربین لامپی می کشاند، مقرون به صرفه بودن و نصب راحت و آسان آن می باشد. نصب دوربین لامپی به راحتی عوض کردن یک لامپ معمولی است.

دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته لامپی

چرا خرید دوربین مداربسته لامپی؟

مطمئن باشید که دوربین های مداربسته لامپی دارای ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی هستند که باعث وجه تمایز این مدل دوربین مداربسته با سایر مدل های دیگر می شوند. این ویژگی ها عبارتند از :

  • نمای پارانومای ۳۶۰ درجه ( این دوربین دیدی ۳۶۰ درجه ای کامل در زوایای مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. )
  • حساس و تشخیص کوچک ترین حرکات ( از جمله نشانه های ایمنی دوربین های لامپی، تشخیص دقیق حرکت می باشد. در این دوربین ها کوچک ترین حرکات با دقت تشخیص داده شده و به شما هشدار داده می شود. )
  • LED با نور یکپارچه ( خاموش و روشن کردن چراغ دوربین را می توانید به صورت دستی انجام دهید. به عبارتی این محصول دو کاره بوده و در صورتی که دوربین نیازی ندارید، می توانید از آن به عنوان لامپ و روشنایی استفاده کنید. )
  • بلندگوی شفاف و میکروفون پیشرفته ( دوربین امنیتی لامپی می تواند صدا را به صورت کاملا واضح و شفاف ضبط کند. )
  • فضای ذخیره سازی کارت Micro TF 64 ( فضای ذخیره سازی و کارت ۶۴ گیگابایتی این امکان را برای شما فراهم می سازد تا فیلم ها و تصاویر را ضبط و ذخیره کرده و در فرصت مناسب مشاهده کنید.)
  • WiFi بی سیم ( وای فای داخلی در این دوربین به شما اجازه می دهد تا با اتصال به اینترنت، تصاویر و یا فیلم های ذخیره شده را مشاهده نمایید. )

دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته لامپی

نکات خرید دوربین مداربستـه لامپی

وقتی پای خرید دوربین لامپی در میان باشد، باید به نکات زیادی مانند قیمت، کیفیت، برند سازنده، نوع دوربین، زاویه دید و … توجه داشته باشید. اما مهم ترین نکته ای که باید حتما مورد توجه قرار دهید، انتخاب یک فروشگاه قابل اعتماد می باشد مخصوصا اگر قصد خرید اینترنتی و آنلاین دوربین مداربسـته لامپی را دارید. خرید دوربین مداربسته لامپی به صورت اینترنتی می تواند موجب نگرانی شما شود. در این مورد حق دارید! هزینه کردن برای محصولات مهم و گرانی مانند دوربین مداربسـته آن هم بدون دیدن و بررسی کردن حضوری، ترسناک به نظر می رسد. البته نه تا زمانی که یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی کارپیما یک مرجع عالی و قابل اطمینان برای خرید و نصب انواع مختلف دوربین های مداربسته به ویژه دوربین های لامپی می باشد.

نظرات