شرایط و سایت ثبت نام وام ۱۰۰ میلیونی سربازی ۱۴۰۱ برای خوداشتغالی + نحوه ثبت نام

6

ثبت نام وام سربازی آغاز شد / برای ثبت نام وام ۱۰۰ میلیون تومانی سربازان به کجا مراجعه کنیم؟

ثبت نام وام سربازی از مهر ۱۴۰۱ آغاز شد : وام ۱۰۰ میلیونی سربازی دارای مهارت های فنی و حرفه ای پرداخت میشود و مشمولان می توانند با مراجعه به سامانه مشاغل خانگی و دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و تقاضای خود را ثبت کنند و از مهر ماه ۱۴۰۱ برای دریافت وام ۱۰۰ میلیونی کارآفرینی اقدام کنند. در ادامه شرایط و نحوه گرفتن وام صد میلیون تومانی سربازان ماهر و اقساط و زمان واریز وام کارآفرینی و خوداشتغالی صد میلیون تومانی برای سربازها و نحوه ثبت نام وام ۱۰۰ میلیون تومانی سربازان برای خوداشتغالی را بخوانید

شرایط و سایت ثبت نام وام 100 میلیونی سربازان برای خوداشتغالی + نحوه ثبت نام

از امروز (۲ مهر ۱۴۰۱) سربازان ماهر منقضی خدمت می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ برای دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی اشتغال ثبت نام کنند.

با رونمایی از سامانه اعطای تسهیلات کارکنان وظیفه ماهر منقضی خدمت، از «امروز» دارندگان کارت‌های پایان خدمت و گواهینامه مهارت آموزی می‌توانند برای دریافت وام اشتغال به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و تقاضای خود را ثبت کنند.

اما کدام دسته از دارندگان کارت‌های پایان خدمت از وام اشتغال بهره مند خواهند شد؟

براساس این گزارش افرادی که از سال ۹۷ تا به حال خدمت سربازی خود را به پایان رسانده و کارت پایان خدمت را دریافت کرده‌ و گواهینامه مهارت آموزی نیز داشته باشند می‌توانند متقاضی دریافت وام اشتغال شوند.

 

به گفته مسوولان وام اشتغال برای سربازان ماهر منقضی خدمت ۱۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده‌است اما بسته به نوع شغل و تشخیص کمیته ارزیابی می تواند این مبلغ بیشتر هم پرداخت شود.

برای دریافت این وام،متقاضیان بعد از مراجعه به مراکز پلیس+ ۱۰ و واریز وجه ۵۰ هزار تومانی اقدام به ثبت نام کرده و در مراحل بعدی با راستی آزمایی و احراز صلاحیت و در نهایت تشخیص کمیته ارزیابی، افراد به بانک‌های عامل معرفی شده و می توانند وام ۱۰۰ میلیون تومانی قرض الحسنه را که مدت بازپرداخت آن ۵ تا ۷ سال بوده را دریافت کرده و از آن برای اشتغال بهره ببرند.

لازم به ذکر است این اقدام در راستای تسهیل در اشتغال سربازان مهارت آموخته بعد از دو سال خدمت سربازی و از سوی قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح برنامه ریزی و پیگیری شده است.

سایت ثبت نام وام ۱۰۰ میلیونی سربازی

وام ۱۰۰ میلیونی برای سربازان دارای مهارت های فنی و حرفه ای پرداخت میشود و مشمولان می توانند با مراجعه به سامانه مشاغل خانگی و پلیس +۱۰ مذکور برای دریافت وام ۱۰۰ میلیونی کارآفرینی اقدام کنند.

شرایط ثبت نام وام ۱۰۰ میلیونی سربازان ماهر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از پرداخت مبلغ ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به سربازان ماهر که خدمت آن‌ها از سال ۹۷ تا سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ تمام شده است خبر داده بود و اظهار داشت: این تسهیلات فقط به سربازانی تعلق می‌گیرد که دارای مدرک مهارت‌آموزی و فنی و حرفه‌‌‌ای هستند و سربازان باید از دستگاه‌های اجرایی که مدرک خود را گرفته‌اند باید مجوز بگیرند. در واقع باید مدارک مهارتی خود را بارگزاری کنند.

نحوه گرفتن وام کارآفرینی ۱۰۰ میلیونی سربازی

بانک ملت این تسهیلات را به متقاضیان می‌دهد.
این تسهیلات با سود ۱۸ درصد و در اقساط ۶۰ ماهه است.
متقاضیان برای دریافت باید ضامن داشته باشند.
شرایط ضامن قرارداد و سفته، کارمند دارای کسر از حقوق یا سند ملکی است.
مبلغ هر قسط ۲٫۵ میلیون تومان برآورد می‌شود.

همچنین بخوانید: راهنمای ثبت نام بیمه زنان خانه دار در سامانه es.tamin.ir + شرایط و مبلغ بیمه ۱۴۰۰

همچنین سرهنگ فخرالدین توکلی توضیح داد: در اجرای فرمان مقام معظم رهبری و تدابیر ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر مهارت آموزی سربازان وظیفه در ایام خدمت مقدس سربازی و اعطای تسهیلات لازم به آنان برای خود اشتغالی، به آن دسته از سربازان وظیفه ای که طی ۳ سال گذشته در ناجا خدمت کرده اند و پس از گذراندن دوره های مهارتی موفق به دریافت گواهینامه شده اند، با محوریت کارگروه اشتغال استانداری وام یک میلیارد ریالی اعطا می شود.

مشمولان وام خوداشتغالی برای سربازهای ماهر

نحوه استفاده از تسهیلات اعطایی و ثبت نام وام خوداشتغالی سربازان و این تسهیلات به سربازان وظیفه ای که در ایام خدمت در ناجا موفق به دریافت گواهینامه مهارتی از ادارات و سازمان های مربوطه (فنی و حرفه ای-جهاد کشاورزی و ….) شده اند و طی سال های ۹۷، ۹۸، ۹۹ و سه ماهه اول ۱۴۰۰ از خدمت مقدس سربازی ترخیص شده اند تعلق می گیرد.

 

6 دیدگاه در “شرایط و سایت ثبت نام وام ۱۰۰ میلیونی سربازی ۱۴۰۱ برای خوداشتغالی + نحوه ثبت نام

  1. مصیب گفت:
    2
    1

    والله ما که یه بار اومدن یه لیست اوردن و اسممون و نوشتن و رفتن نه مهارت دیدیم نه کلاس گذاشتن حالا اینایی که مهارت دیدن و نمیدونم کجا دیدن مگه مرخصی ساعتیم میدادن چ برسه بزارن بریم مهارت اموزی این شعرا چیه میگید

  2. ایشی خاکی گفت:

    ۱۸ درصد…. واقعا ک… خسته نباشید… چ ر ک…

  3. شهرام گفت:

    ۱۰۰تومان میخاد بده ۱۵۰تومن بگیره 😂😂

  4. علی محمدیان گفت:

    چطوری باید ثبت نام کنیم هر جامیکردم پیداش نمیکنم

  5. امین گفت:

    باید بری خدمت ، هیچیت بهتر از ما نیست

  6. سرباز گفت:
    3
    2

    فرقی نداره سربازی رفته باشی یا نه فرقی نداره زن باشی یا مرد .چون فرزندان ما هم باید ۲ سال از بهترین روز های عمرشون بیگاری بکشن .حمایت تک تک شما مهم هست
    لطفا در کمپین حذف سربازی اجباری و تغییر به سربازی حرفه ای اختیاری در سایت های کارزار و فارس نیوز شرکت و حمایت کنیدتعداد افرارد شرکت کرده در کمپین کارزار ۲۰۵هزار نفر و در فارس نیوز ۵۸ هزار نفر میباشد امیدوارم تصمیمی بگیرن که هم برای کشورم هم برای جوانان کشورم مفید باشه

نظرات