بیوگرافی اشکان منصوری بازیگر سینما و همسرش و درگذشت + پیج اینستاگرام

0

بیوگرافی اشکان منصوری بازیگر سینما و همسرش و درگذشت + پیج اینستاگرام اشکان منصوری را در مجله حرف تازه مشاهده کنید

بیوگرافی اشکان منصوری بازیگر

اشکان منصوری ، متولد دهه شصت ،بازیگر سینما و تلویزیون، دانش آموخته رشته بازیگری بود و در فیلم سینمایی هزارپا، سریال هشت و نیم دقیقه، پرستاران و سریال نمایش خانگی رقص روی شیشه و فیلم سینمایی پاستاریونی به ایفای نقش پرداخته بود. علت درگذشت اشکان منصوری عارضه کلیوی اعلام شده است

بیوگرافی اشکان منصوری بازیگر سینما و همسرش و درگذشت + پیج اینستاگرام

بیوگرافی اشکان منصوری بازیگر سینما و همسرش و درگذشت + پیج اینستاگرام

مجله حرف تازه؛ اشکان منصوری بازیگر و خبرنگار دانش آموخته رشته بازیگری بود و در فیلم سینمایی «هزارپا»، مجموعه های تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه»، «پرستاران» و سریال نمایش خانگی «رقص روی شیشه» به ایفای نقش پرداخته بود.

او همچنین سالها فعالیت رسانه ایی سینمایی در کارنامه داشت و از خبرنگاران فعال سینمای ایران بود.

 

بیوگرافی اشکان منصوری بازیگر سینما و همسرش و درگذشت + پیج اینستاگرام

بیوگرافی اشکان منصوری بازیگر سینما و همسرش و درگذشت + پیج اینستاگرام

سوابق بازیگری

منصوری در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم او در این سال، بازیگری در سریال هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی در کنار بازیگرانی نظیر شبنم قلی‌خانی، آشا محرابی، سام درخشانی و طوفان مهردادیان بر تجارب او افزود.محسوب می‌شود.

او علاوه بر سریال هشت و نیم دقیقه، سال ۱۳۹۶ در فیلم هزار پا به کارگردانی ابوالحسن داوودی در کنار بازیگرانی چون رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی و لاله اسکندری و … بازی کرده است

درگذشت

🔹اشکان منصوری بازیگر جوان سینما و خبرنگار سینمایی در پی عارضه کلیوی در ۴۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

🔹او دانش‌آموخته رشته بازیگری بود و در فیلم‌ سینمایی «هزارپا»، مجموعه‌های تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه»، «پرستاران» و سریال نمایش خانگی «رقص روی شیشه» به ایفای نقش پرداخته بود.

🔹اشکان منصوری همچنین سالها فعالیت رسانه‌ایی سینمایی در کارنامه‌ داشت و از خبرنگاران فعال سینمای ایران بود.

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی

متن پیام علیرضا تابش به شرح زیر است:

«رنج تحمل فقدان در این روزها سخت‌تر از همیشه و باور از دست دادنِ بنده خوب خدا، جوانی صادق، پرتلاش و خوشنام، تلخ‌تر و تکان‌دهنده‌تر است.

درگذشت اشکان منصوری خبرنگار و هنرمند پرتلاش عرصه تئاتر و سینما، به واسطه ابتلا به بیماری کلیوی، خانواده و همکاران و دوستدارانش را متاثر ساخت. جوانی که احترام، مردم داری، تخصص، تلاش، انصاف، اعتدال، مهربانی و صداقت از او خاطراتی را بر جای گذاشت که مرورشان، قلب هر آن که او را می‌شناخت، می‌لرزاند و بغض‌ها را عمیق‌تر از همیشه می‌ترکاند… در کشاکش همین نامرادی‌ها باید در برابر تقدیر حضرت حق تسلیم بود و به سرچشمه امید و رحمت، توکل کرد و پذیرفت آنچه سهمگین و تلخ است

این مصیبت را به جامعه رسانه‌ای و هنری کشور و به دوستداران آن عزیز و به خصوص بستگان داغدار این جوان عزیز تسلیت عرض می کنم و از پروردگار قادر متعال، برای بازماندگان محترم صبر و برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی آرزومندم.»

برگرفته از: منظوم و باشگاه خبرنگاران

نظرات