تاریخ و زمان دقیق بازی ایران و لبنان مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد + خلاصه و نتیجه

0

ساعت و تاریخ و زمان بازی ایران و لبنان از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد و ایران سه شنبه ۹ فروردین ساعت ۱۶:۰۰ در مشهد به مصاف لبنان می رود جزئیات خبر و محل برگزاری و شبکه پخش زنده مسابقات را میخوانید.

مجله حرف تازه – تیم ملی فوتبال ایران و لبنان در رقابت‌ های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

ایران در رده دوم جدول قرار دارد، کره جنوبی بعد از برد در مقابل ایران هم اکنون صدرنشین جدول است و لبنان رده پنجم جدول قرار دارد.

تاریخ و زمان دقیق بازی ایران و لبنان مقدماتی جام جهانی 2022 مشخص شد + خلاصه و نتیجه

تاریخ و ساعت بازی ایران و لبنان مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲

این دیدار فردا سه شنبه ۹ فروردین از ساعت ۱۶ در مشهد آغاز خواهد شد.

تیم ملی با دراگان اسکوچیچ در ۴ مصاف قبلی خود مقابل تیم‌های سوریه، عراق، امارات و کره جنوبی صاحب ۳ پیروزی و ۱ تساوی شده است و به رکوردی خوب دست یافته اما در مقابل کره جنوبی دو بر صفر بازی را واگذار کرد.

همچنین ببینید: ماجرای طارمی و اسکوچیچ چیست و علت دقیق حذف طارمی از تیم ملی

جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران

در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیم‌های ملی فوتبال لبنان و ایران گفت: در مسیری که برای صعود به جام جهانی داریم می‌دانیم این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است. قطعا بازی سختی خواهد بود.

وی اضافه کرد: به لبنان احترام می‌گذاریم و می‌دانیم تیم فوق‌العاده خوبی دارند و در خانه بسیار خوب و از موقعیت‌ها خیلی خوب استفاده می‌کنند. با نهایت توان و با جدیت و آمادگی کامل به این بازی می‌رویم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

عباس عطوی ستاره سابق تیم ملی لبنان

عباس عطوی ستاره سابق تیم ملی لبنان در مصاحبه با شبکه «MTV» گفت: ما توانایی این را داریم تا به رتبه های بالاتری برسیم. اگر بتوانیم مقابل ایران یک امتیاز را کسب کنیم و برنده بازی با امارات شویم امتیاز ما به عدد ۹ می رسد و مدعی صعود به جام جهانی می شویم.

وی افزود: تیم ملی ایران صدرنشین گروه است و این اتفاقی طبیعی است چون ایران شانس اول برای صعود به جام جهانی به شمار می آید. پیام من به بازیکنان تیم ملی این است که نباید از ایران بترسید و با تمام قدرت وارد زمین شویم تا نتیجه مطلوب را کسب کنید.

نظرات