ماجرای طارمی و اسکوچیچ چیست و علت دقیق حذف طارمی از تیم ملی

0

ماجرای طارمی و اسکوچیچ چیست و علت دقیق حذف طارمی از تیم ملی

درگیری و جدال مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ در نهایت به حذف مهدی طارمی از تیم ملی ایران انجامید و این بازیکن فوتبال در دو بازی مقابل لبنان و سوریه در آبان ۱۴۰۰ حضور ندارد. اما ماجرای چیست و جدال و درگیری طارمی و اسکوچیچ از کجا شروع شد و علت حذف و خط خوردن مهدی طارمی از تیم ملی چیست؟

ماجرای طارمی و اسکوچیچ چیست و علت درگیری و حذف طارمی از تیم ملی

مجله حرف تازه – ۱۵ آبان ۱۴۰۰ دراگان اسکوچیچ نام بیست و هفت بازیکن را برای اردوی جدید تیم ملی منتشر کرد، در حالیکه نام مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو دیده نمی‌شود.

علت جدال و درگیری مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ

خبرورزشی نوشت: پشت پرده قلم قرمز روی نام طارمی، یک منبع موثق و نزدیک به تیم ملی کشورمان خبر داد که پس از توئیت چندی پیش مهدی طارمی و به توصیه فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ تلاش کرد رابطه خود با ستاره پورتو را بهبود ببخشد.

برهمین اساس سرمربی کروات تیم ملی ایران شخصا با مهدی طارمی در پرتغال تماس گرفت تا ضمن توضیح در خصوص مصاحبه خودش با یک سایت در کرواسی با او صحبت کرده و سوء تفاهم به وجود آمده را مرتفع کند اما…

ظاهرا هر چه قدر دراگان اسکوچیچ با مهدی طارمی تماس می‌گیرد ستاره پورتو جواب تلفن سرمربی تیم ملی را نمی‌دهد و پیام‌های مرد کروات هم افاقه نمی‌کند!

در ادامه دراگان اسکوچیچ از وحید هاشمیان درخواست می‌کند که با مهدی طارمی تماس بگیرد و ضمن گلایه بابت بی پاسخ گذاشتن تماس تلفنی سرمربی تیم ملی کمک کند سوء تفاهم به وجود آمده به پایان برسد.

گویا در کمال تعجب ستاره ملی پوش و ایرانی پورتو جواب تماس تلفنی و پیغام وحید هاشمیان را هم نمی‌دهد تا این دو مربی تیم ملی به فکر وسط انداختن کریم باقری بیفتند.

دراگان اسکوچیچ تصور می‌کند با توجه به سابقه آقا کریم در تیم ملی و پرسپولیس امکان ندارد مهدی طارمی جواب تلفن مربی سابق خودش را ندهد ولی باز هم تماس‌ها یک طرفه و بی فایده است!

شنیدیم مهدی طارمی که متوجه شده است کریم باقری به خاطر دراگان اسکوچیچ با او تماس گرفته، تماس مربی فعلی پرسپولیس و تیم ملی را هم بی جواب می‌گذارد!

برهمین اساس سرمربی کروات تیم ملی تصمیم نهایی را می‌گیرد که قید مهدی طارمی را بزند چرا که آن توئیت و این رفتار توجیهی نداشته و باعث به وجود آمدن حواشی بیشتر در تیم ایران خواهد شد.

علت جدال و درگیری مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ

پست اینستاگرامی مهدی طارمی بر علیه اسکوچیچ

چندی پیش مهدی طارمی در توئیتر خود در کنایه به دراگان اسکوچیچ که مدعی شده بود بازیکنان ایران تاکتیک پذیر نیستند نوشت:«باید عرض کنم بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی…از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیک خیلی درک بالایی دارند ولی متاسفانه مشکلات جای دیگری است.»

مرتضی رضایی در خبرآنلاین نوشته: حالا یک اتفاق افتاده و اسکوچیچ تصمیم گرفته تا خط قرمز پررنگی روی نام مهدی طارمی بکشد. فضای مجازی پر شده از اظهار نظر ها و خیلی ها پشت طارمی ایستاده اند و می گویند که او و رفقایش تیم را به این مرحله رسانده اند و این اسکوچیچ است که باید از تیم ملی برود،

عده دیگر هم هستند که شمشیر را برای طارمی از روز بسته اند و از سرمربی تیم ملی دفاع می کنند.به عقیده دسته دوم هر کسی که سرمربی تیم ملی باشد باید جایگاهش به عنوان سرمربی حفظ شود و هیچ بازیکنی حق این را ندارد تا مقابل سرمربی بایستد.

خیلی از نظرات احساسی است و خیلی ها هیجانی. بعضی ها منطقی اظهار نظر می کنند و هستند کسانی که قصه را به مسائل باشگاهی و آبی و قرمز ربط می دهند.

در همین وانفسا یک دفعه خبر رسید که ارتش فضای مجازی این بار لشکرکشی کرده اند به صفحه اینستاگرام اسکوچیچ! مهدی ستاره هست قبول؛می گویید اسکوچیچ در حد تیم ملی ایران نیست!این نظرتان هم محترم اما اگر خودتان بودید چه تصمیمی می گرفتید؟!

همچنین ببییند: گل طارمی به یوونتوس در ثانیه ۶۳ بازی که تاریخی شد + فیلم کامل

اسامی تیم ملی ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به ترتیب در روزهای ۲۰ و ۲۵ آبان به مصاف لبنان و سوریه می‌رود.

به این منظور، اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از سوی دراگان اسکوچیچ به شرح زیر اعلام شد:

علیرضا بیرانوند

امیر عابدزاده

پیام نیازمند

شجاع خلیل‌زاده

حسین کنعانی‌زادگان

سیدمجید حسینی

سیاوش یزدانی

میلاد محمدی

امید نورافکن

صادق محرمی

صالح حردانی

احسان حاج صفی

سعید عزت‌الهی

احمد نورالهی

وحید امیری

میلاد سرلک‌

سامان قدوس

سروش رفیعی

یاسین سلمانی

علی قلی‌زاده

علیرضا جهانبخش

مهدی ترابی

مهدی قایدی

سردار آزمون

کریم انصاریفرد

کاوه رضایی

الهیار صیادمنش

نظرات