نشانی هتل آوانی دبی

0

نشانی هتل آوانی دبی

دبی یکی از ایالت‌های زیبای اطراف ایران است که هرساله مسافران و گردشگران زیادی به این‌ مکان سفر می‌کنند. برای یک سفر، چه طولانی و چه کوتاه انتخاب و اقامت در یک هتل مجهز و با امکانات و راحت بسیار موردتوجه همگان قرار می‌گیرد. دبی به‌دلیل پذیرایی هرساله خود از بسیاری از مسافران، هتل‌های بسیار خوب و معروفی دارد. از‌جمله این‌هتل‌ها می‌توان به هتل آوانی اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر شما، ما همه ویژگی‌های هتل آوانی دبی را بررسی و به‌طورخلاصه و مفید برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

 هتل آوانی دبی

هتل آوانی دبی

هتل آوانی، یک هتل پنج ‌ستاره در منطقه دیره دبی در کشور امارات است. این‌ هتل در اصلی‌ترین منطقه تجاری دبی واقع شده است. در این ‌مقاله می‌خواهیم درباره هتل زیبا و لوکس آوانی (AVANI Deira Dubai Hotel) صحبت کنیم و آن را از جنبه‌های مختلف موردبررسی قرار دهیم. اگر شما هم دوست دارید درباره این‌ هتل اطلاعات بیشتری داشته باشید یا قرار است در آینده‌ای نزدیک به دبی سفر کنید، با ما تا پایان این‌ مطلب همراه باشید.

موقعیت مکانی هتل آوانی دبی

هتل آوانی در بهترین موقعیت مکانی واقع شده ؛ به‌گونه‌ای که این ‌هتل به ایستگاه مترو ابوباکر نزدیک است. از نظر جغرافیایی این‌هتل با دبی مال که معروف‌ترین مرکز خرید دبی محسوب می‌شود، ۲۰ دقیقه فاصله دارد. همچنین با برج خلیفه هم حدودا ۲۰ دقیقه و تا فرودگاه بین‌المللی دبی کم‌تر از ۲۰ دقیقه فاصله دارد. با اقامت در هتل پنج ‌ستاره آوانی در شهر دبی با طی ۱۰ دقیقه به ناحیه مرکز تجارت و طی چهار ‌کیلو‌متر بع بازار طلای جهانی خواهید رسید.

امکانات هتل آوانی دبی 

امکانات رفاهی کامل هتل باعث جذابیت بیشتر هتل آوانی برای مسافران می‌شود؛ این ‌امکانات مانند سیستم تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت، تخت‌خواب‌های استاندارد، تلویزیون مسطح، میز کار، کاناپه، اتو، تجهیزات چای و قهوه‌ساز، مینی‌بار، گاوصندوق، حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی و سشوار بالاترین سطح کیفیت را دارند.

هتل آوانی دبی

هتل آوانی دبی استخری روباز دارد که کنار آن تخت‌هایی برای درازکشیدن و حمام آفتاب گرفتن مهیا و آماده است. سالن بدنسازی این ‌هتل به همه وسایل حرفه‌ای تجهیز شده؛ مسافران می‌توانند از آن‌ها به‌طورکامل استفاده کنند و کنار مربیان حاضر در آنجا به ورزش بپردازند.

در بخش دیگری از هتل آوانی دبی سالن‌هایی با امکانات کامل صوتی و تصویری برای برگزاری انواع کنفرانس‌ها و جلسات کاری وجود دارد؛ بنابراین ‌دیگر نگران کمبود مکان و تجهیزات برای جلسات کاری خود نباشید!

رستوران هتل با ارائه منوی متنوع از انواع غذاهای بین‌المللی و بشقاب‌های مزه عربی لحظاتی خوش برای مهمانان فراهم می‌کند. این ‌رستوران به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت میهمانان است. اگر مسافرانی خواهان صرف غذا در داخل اتاق خود باشند هم بهترین و کامل‌ترین خدمات را به متقاضیان ارائه می‌دهد تا غذای لذیذ سرآشپز را در اتاق خود میل کنند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آوانی دبی

هتل پنج ستاره آوانی دبی، همچنین دو نوع سوئیت ویژه دارد؛ سوئیت جونیور و سوئیت اگزکیوتیو. در ادامه به توضیح این ‌دو مدل سوئیت خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های سوئیت جونیور هتل آوانی دبی

در سوئیت‌های جونیور شما شاهد تراسی زیبا با منظره‌ای رو به شهر هستید. این ‌ویژگی جذابیت بیشتری را برای هتل آوانـی دبی به وجود آورده است. این ‌سوئیت حدودا ۶۴ مترمربع مساحت دارد. همچنین سوئیت جونیور یک تخت بسیار بزرگ دونفره و دسترسی به سالن اجتماعات را نیز دارد.

ویژگی‌های سوئیت اگزکیوتیو هتـل آوانی دبی

این‌ سوئیت حدودا ۷۵ مترمربع مساحت دارد. در این‌ واحد اقامتی یک تخت بسیار بزرگ دونفره فراهم شده است. همچنین با رزرو هتل دبی شما دسترسی مناسبی به سالن اجتماعات خواهید داشت.

هتل آوانی دبی

نظرات مسافران

نظرات میهمانان درباره هتل آوانـی دبی بسیار متفاوت است. کاربری از اتاق‌های جمع‌وجور و کوچکی سرویس بهداشتی خبر می‌دهد. چندین کاربر دیگر رضایت خود را از برخورد مهربان و مودبانه پرسنل اعلام کرده‌اندند. برخی دیگر از کیفیت غذاهای رستوران و ارائه خدمات رضایتی کامل داشتند.

از نظر بعضی کاربران نیز موقعیت مکانی هتل بسیار موثر و مفید است. کاربران دیگر نزدیکی فرودگاه بین‌المللی، نظافت عالی پرسنل، مجهز بودن باشگاه‌ها به انواع وسایل حرفه‌ای را از نقاط قوت هتل آوانـی می‌دانند. بعضی از کاربران دیگر از این‌که صبحانه در حد استاندارد یک هتل پنج‌ستاره نبوده، شکایت داشتند. برخی دیگر نیز از زیبایی هتل و کارکنان خوب آن‌ها سخن گفته‌اند.

رزرو هتل آوانی

برای رزرو هتل دبی یا اتاق‌ها در هتل با آژانس‌ها تماس بگیرید یا به سایت‌های خرید تور و رزرو هتل مانند رزرو هتل دبی علی بابا سر بزنید. آژانس‌های مسافرتی بهترین تورها و بهترین اتاق‌های این‌هتل را برای شما رزرو خواهند کرد؛ همان‌طورکه گفته شد با رزرو هتل آوانـی سفری خوش و بی‌دغدغه را برای خود و عزیزان خود به‌ارمغان خواهید آورد! شما هم مانند سایر کاربران که تجربیات خود را دراختیار سایر مسافران گذاشته‌اند، برای ما در این‌جا تجربیات سفر خود و اقامت در این‌هتل را به‌اشتراک بگذارید.

نظرات