بیوگرافی عبدالرضا نصاری بازیگر نقش شهروز در سریال سرجوخه کیست؟ + عکس

0

بیوگرافی عبدالرضا نصاری بازیگر نقش شهروز در سریال سرجوخه کیست؟ + عکس

عبدالرضا نصاری متولد دهه ۶۰ است. او در فیلم های سینمایی به وقت شام، تک تیر انداز، آفتاب نیمه شب و همچنین در سریال تلوزیونی نجلا نیز به ایفای نقش پرداخته‌‌‌‌‌ است. عبدالرضا نصاری بازیگر نقش شهروز در سریال سرجوخه و همسرش کیست +بیوگرافی و عکس ها را همراه با زندگی شخصی و سوابق هنری وی را در ادامه در مجله حرف تازه می بینید

بازیگر نقش شهروز در سریال سرجوخه کیست؟ + بیوگرافی عبدالرضا نصاری عکس

بازیگر نقش شهروز در سریال سرجوخه کیست

عبدالرضا نصاری, مجری و گوینده ی رادیو و بازیگر سینما و تلویزیون متولد دهه ۵۰ در آبادان، و فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر تهران است که با بازی در سریال های دلدادگان ٬ نجلا و فیلم سینمایی تک تیرانداز و سریال سرجوخه به شهرت رسید

بیوگرافی عبدالرضا نصاری:

عبدالرضا نصاری متولد دهه ۶۰ است. او در فیلم های سینمایی به وقت شام، تک تیر انداز، آفتاب نیمه شب و همچنین در سریال تلوزیونی نجلا نیز به ایفای نقش پرداخته‌‌‌‌‌ است.

سوابق هنری

عبدالرضا نصاری فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و سپس وارد عرصه اجرا و گویندگی شد. او یگی از گویندگان مطرح صدا و سیمای آبادان می باشد که در سریال نجلا و دلدادگان و پروژه سینمایی تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی ابراهیم اضغری و… بازی کرده است.

عبدالرضا نصاری بازیگر نقش شهروز در سریال سرجوخه و همسرش کیست

فیلم تک تیر انداز اثری قهرمان محور و برشی کوتاه از زندگی”شهید عبدالرسول زرین” بهترین تک تیر انداز دوران دفاع مقدس است که شکارچی درجه دارهای عراقی بوده است.

در این فیلم عبدالرضا نصاری در کنار کامبیز دیرباز، علیرضا کمالی، امیر ضا دلاوری و انوش معظمی ایفای نقش می کند.

این فیلم سینمایی در حال حاضر مراحل آخر فیلمبرداری خود را در شهرک سینمایی دفاع مقدس طی می کند.

بیوگرافی بازیگر نقش شهروز در سریال سرجوخه

مطلب پیشنهادی: بیوگرافی و عکس های جدید سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر خارجی سریال سرجوخه

سریال تلویزیونی نجلا

آقای نصاری بعد از سریال دلدادگان در مجموعه تلویزیونی نجلا در کنار بازیگرانی چون آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی نیا، هدایت هاشمی، حسام منظر و مصطفی ساسانی نقش آفرینی کرده است.

عکس های واقعی بازیگر نقش شهروز در سریال سرجوخه و همسرش کیست

قصه ی نجلا در جغرافیای جنوب، آبادان، خرمشهر و عراق پردازش شده است که در ۱۵ قسمت داستان خانوده ای آبادانی را روایت می‌کند که در برگزاری مراسم محرم دچار چالش‌هایی می شوند و فصل دوم نجلا (سریال نجلا ۲) نیز در حال ساخت است.

بیوگرافی بازیگر نقش شهروز در سریال سرجوخه

بیوگرافی عبدالرضا نصاری بازیگر نقش شهروز در سریال سرجوخه

نصاری همچنین فیلم سینمایی آفتاب نیمه شب به کارگردانی شهریار بحرانی را در نوبت اکران دارد و در حال حاضر در سریال سرجوخه در نقش شهروز نقشی منفی بازی میکند و در کنار بازیگرانی چون: سامان صفاری، حمیدرضا محمدی، آرش آصفی، علی اوسیوند، حبیب دهقان، پیام احمدی نیا، قربان نجفی، نیلوفر کوخانی، نازنین کیوانی، هژیر سام احمدی ،سوتلانا سوپیلیناک، مریم وحید زاده و… به نقش آفرینی می پردازند.

عبدالرضا نصاری در سرال سرجوخه

عبدالرضا نصاری در سرال سرجوخه

سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری تولید شده و روایتگر درامی امنیت اجتماعی است. سریال سرجوخه به روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوتند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

نظرات