بازیگر نقش کیان در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و تصاویر شخصی بدون گریم

0

بازیگر نقش کیان در سریال سرجوخه و همسرش کیست؟ + بیوگرافی سامان صفاری بازیگر نقش کیان در سریال سرجوخه همراه با عکس های شخصی و بدون گریم و عکس های جذاب و آتلیه ای سامان صفاری بازیگر نقش کیان در سریال سرجوخه را در ادامه ببینید

بازیگر نقش کیان در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و تصاویر شخصی بدون گریم

بازیگر نقش کیان در سریال سرجوخه کیست؟

سامان صفاری, بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۶ شهریور ۱۳۶۶ در تهران است. او لیسانس رشته جهانگردی دارد و دو برادر به نام‌های ابوالفضل و اشکان دارد که فیلمنامه نویس و تهیه کننده ساکن آلمان هستند و خودش نیز ازدواج نکرده و مجرد است

سوابق بازیگری

سامان صفاری برای اولین بار در فیلم کوتاه «قیلوله» بازی کرد و سپس در سال ۱۳۸۹ با بازی در سریال «سقوط آزاد» به کارگردانی علیرضا امینی وارد قاب تلویزیون شد.

بازیگر نقش کیان در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و تصاویر شخصی بدون گریم

اما بیشترین شهرت او برای بازی در فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» در نقش شهید یونس میرجلیلی است که در مصاحبه‌ای گفت: “اگر روزی بخواهم شغل دومی برای خودم راه بیندازم، چون خیلی اهل سفر هستم و اتفاقا رشته تحصیلی ام هم جهانگردی است در نهایت وارد کار سفر، تور و گردشگری می شوم.

بیوگرافی بازیگر نقش کیان در سریال سرجوخه

بیوگرافی بازیگر نقش کیان در سریال سرجوخه کیست؟

سامان صفاری در جدیدترین نقش هنری خود در سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی در آّان ماه ۱۴۰۰ مهمان خانه های ایرانیان شد و در نقش کیان بازی کرد و همچنین در سریال روزهای آبی “بردیا” و خانه امن و فیلم سینمایی شهربانو ایفای نقش کرده است

این سومین همکاری سامان با احمد معظمی در سریال های جاسوسی است و پیش از این در سریال دلدادگان در نقش “امیر” مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود و یکی از نقش های برجسته و شاخص او محسوب میشود.

 

عکس واقعی بازیگر نقش کیان در سریال سرجوخه

مطلب پیشنهادی: بازیگر نقش (رزی) رزیتا در سریال سرجوخه کیست؟ + بیوگرافی و عکس خانوادگی

سرجوخه سریال جاسوسی و امنیتی است که به روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا وکیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوتند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر نقش کیان در سریال سرجوخه کیست؟

در این سریال بازیگران زیادی نظیر سامان صفاری، حمیدرضا محمدی، آرش آصفی، علی اوسیوند، حبیب دهقان، پیام احمدی نیا، قربان نجفی، نیلوفر کوخانی، نازنین کیوانی، هژیر سام احمدی ،سوتلانا سوپیلیناک، مریم وحید زاده و… به نقش آفرینی می پردازند.

نظرات